Ron tänker tillbaka
Forum > Fanfiction > Ron tänker tillbaka
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Mer
20 jan, 2011 18:52 |
|
.:HermioneGranger:.
Elev |
Ja
♥ 20 jan, 2011 20:18 |
|
leumas vän
Elev |
20 jan, 2011 21:16 |
|
Ron
Elev |
Verkligen tack, tack och tack! Ni är för underbara!!
Mycket i skolan, prov och jag är helt slut.. Men nu i helgen ska jag skriva och hoppas att inte göra er besvikna. Himla kul att få så mycket stöd men har nog en del att lära.. Tack igen, håll ut! We're all wizards, even Ron. 20 jan, 2011 22:01 |
|
leumas vän
Elev |
20 jan, 2011 22:20 |
|
Sofie
Elev |
mer ♥
Han som överlevde 21 jan, 2011 01:43 |
|
Ron
Elev |
Stolt vet jag inte så mycket, tycker bara det är kul att ni gillar den. Lite stolt kanske men den är väl lika bra som alla andras, bara tycker det är otroligt kul
We're all wizards, even Ron. 21 jan, 2011 16:01 |
|
.:HermioneGranger:.
Elev |
Skrivet av Ron: Stolt vet jag inte så mycket, tycker bara det är kul att ni gillar den. Lite stolt kanske men den är väl lika bra som alla andras, bara tycker det är otroligt kul ♥ 21 jan, 2011 16:07 |
|
hermione_33
Elev |
Jattäbra! Jag tycker att du ska vara stolt över kommentarerna du får (och din novell!!!)
Heeja diiiig!!!!!!! _________________________________ "Can you dance like a Hippogriff?" 21 jan, 2011 16:37 |
|
Olwa
Elev |
Skrivet av hermione_33: Jattäbra! Jag tycker att du ska vara stolt över kommentarerna du får (och din novell!!!) Heeja diiiig!!!!!!! _________________________________ Håller med, du ska vara stolt detta är ju helt fantastiskt! Du behöver inte säga mer Granger, säg mig, vem av er ska dö i år? 21 jan, 2011 19:58 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen