gillar ni någon ond?
Forum > Harry Potter > gillar ni någon ond?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Marvolo
Elev |
Bellatrix.
Draco SEVERUS. 2 aug, 2012 20:43 |
|
Sara Weasley!
Elev |
2 aug, 2012 21:23 |
|
Borttagen
|
Draco
4 aug, 2012 16:43 |
|
Borttagen
|
bellatrix
Skrivet av Borttagen: Draco du har skrivit det flera gånger redan!!! 4 aug, 2012 16:44 |
|
Borttagen
|
Draco
4 aug, 2012 16:49 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
Jag har tidigare skrivit Fenrir Greyback, kom i efterhand på att jag gillar Macnair och Snape väldigt mycket också. Jag gillar de flesta, dock inte Bellatrix, Pettigrew och Nott.
I would have died! I would have died rather than betray my friends 4 aug, 2012 16:49 |
|
Conflate
Elev |
4 aug, 2012 16:55 |
|
Borttagen
|
Draco
4 aug, 2012 18:17 |
|
Borttagen
|
Draco
5 aug, 2012 22:53 |
|
pewety2
Elev |
asså jag gillar ingen ond
5 aug, 2012 23:06 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen