Den du minst anade [SV]
Forum > Fanfiction > Den du minst anade [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Elin Lovegood
Elev |
29 mar, 2012 18:28 |
|
Borttagen
|
Gör verkligen jag också!
29 mar, 2012 18:30 |
|
Borttagen
|
Jag ska försöka få klart kapitalet imorgon, jag har börjat på det men har liksom kört fast lite, vet inte hur jag ska komma in på det jag vill.
Men som sagt. Imorgon ska jag få ihop något 29 mar, 2012 19:41 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag ska försöka få klart kapitalet imorgon, jag har börjat på det men har liksom kört fast lite, vet inte hur jag ska komma in på det jag vill. Men som sagt. Imorgon ska jag få ihop något Okej! ^^ Jag längtar, tror nog att alla som läser den hör ff:en gör det! Stressa inte, vi vill hellre ha ett bra och ordentligt kapitel än ett slarvigt! ![]()
29 mar, 2012 19:45 |
|
96hpevanescence
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag ska försöka få klart kapitalet imorgon, jag har börjat på det men har liksom kört fast lite, vet inte hur jag ska komma in på det jag vill. Men som sagt. Imorgon ska jag få ihop något Okej, vi väntar spänt till morgondagen ^^
29 mar, 2012 20:44 |
|
Draken Norbert
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Draken Norbert: Nu svor du riktat mot en person! FÖRFAN ERICA SLUTA HYPNOTISERA MIG MED DIN FANFICTION FÖRIHELVETE :CCCCCCC ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Skojar bara I do. Soooooorry. Men hon tar inte illa upp. Om hon gör det.... så får hon det. Mwahahaha
30 mar, 2012 12:49 |
|
Dramione99
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag ska försöka få klart kapitalet imorgon, jag har börjat på det men har liksom kört fast lite, vet inte hur jag ska komma in på det jag vill. Men som sagt. Imorgon ska jag få ihop något Det låter jättebra! Men som Lills sa, stressa inte! Det blir aldrig bra då. Det finns ju andra saker som måååste prioriteras! (skolan, HG och...ja, just det...skriva till mig, hehe!!) ♥♥♥ 30 mar, 2012 16:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Dramione99: Skrivet av Borttagen: Jag ska försöka få klart kapitalet imorgon, jag har börjat på det men har liksom kört fast lite, vet inte hur jag ska komma in på det jag vill. Men som sagt. Imorgon ska jag få ihop något Det låter jättebra! Men som Lills sa, stressa inte! Det blir aldrig bra då. Det finns ju andra saker som måååste prioriteras! (skolan, HG och...ja, just det...skriva till mig, hehe!!) ♥♥♥ What ? Men jag har ju svarat dig.. typ i förrgår.. Fuck off. Har den dampat sig igen ? 30 mar, 2012 18:46 |
|
Dramione99
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Dramione99: Skrivet av Borttagen: Jag ska försöka få klart kapitalet imorgon, jag har börjat på det men har liksom kört fast lite, vet inte hur jag ska komma in på det jag vill. Men som sagt. Imorgon ska jag få ihop något Det låter jättebra! Men som Lills sa, stressa inte! Det blir aldrig bra då. Det finns ju andra saker som måååste prioriteras! (skolan, HG och...ja, just det...skriva till mig, hehe!!) ♥♥♥ What ? Men jag har ju svarat dig.. typ i förrgår.. Fuck off. Har den dampat sig igen ? Förlåt alla läsare som bevakar!!!! Erica, du har svarat nu, ska strax skriva tillbaka till dig! 31 mar, 2012 11:47 |
|
Borttagen
|
Asså förlåt. Jag känner mig som en jättehemsk människa. :C
Jag sa att det skulle komma på fredag men så blev det itne. Inte lördag heller. Inte söndag. Jag ska försöka skriva nu... men jag har kört fast lite. Hata snälla mig inte för att jag är seg. 2 apr, 2012 16:42 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen