Den stumma häxan...
Forum > Fanfiction > Den stumma häxan...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nelly1513
Elev |
MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!!!!
We want more! We want more! We want more! We want more! We want more! We want more! We want more! We want more! We want more! We want more! We want more! We want more! We want more! We want more! We want more! We want more! We want more! We want more! We want more! We want more! We want more! We want more! We want more! We want more! We want more! We want more! We want more! Och det skulle vara snällt om du ville skriva mer AlexZz and I are friends 4 ever <3
25 feb, 2012 12:20 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av mican00: jättemegasuperduperawesomejättebra! bara en sak, och det är att på ett ställ skrev du: hennes mamma hade gjort strumporna. Sedan knatade hon och Amelia... alltså du ändrade plötsligt från "jag form" till "hon form" och på vissa ställen ändrar du från dåtid till nutid. tex: "var = dåtid" "är= nutid" "sa = dåtid" "säger = nutid" men annars jättebra, meeeer! Ja jag vet D: jag skriver vissa saker i nutid andra inte sen märker jag det inte när jag läser igenom, tack för att du sa det! . .
25 feb, 2012 12:36 |
|
LunaLovegood1
Elev |
25 feb, 2012 12:44 |
|
Josie Malfoy
Elev |
*fnissa* elisa påminner lite om nevill i tvåan =) (han sa ju typ så...)
men, meer, megabäst!!♥ Be who you are and say what you feel because those who mind don't matter and those who matter don't mind. 25 feb, 2012 12:54 |
|
Bombarda
Elev |
haha jätte bra
Kärlek till alla! 25 feb, 2012 13:50 |
|
Lokix
Elev |
väldigt bra
Todeledo 25 feb, 2012 16:17 |
|
Victoire Weasly
Elev |
25 feb, 2012 16:40 |
|
Borttagen
|
Rawenclawsome!
25 feb, 2012 18:24 |
|
Miss Black
Elev |
25 feb, 2012 19:26 |
|
Victoire Weasly
Elev |
25 feb, 2012 19:29 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen