Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Passar Fred och George i 'långt' hår? (4:an)

Forum > Harry Potter > Passar Fred och George i 'långt' hår? (4:an)

1 2 3 ... 24 25 26
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag föredrar dem i kort hår, men jag antar att Fred och George passar i allt.

7 aug, 2012 16:29

Borttagen

Avatar


Tycker de passar bäst i kort hår, axellångt hår klär dem inte.

7 aug, 2012 16:57

Poppy Hoghedge
Elev

Avatar


Haha, nej xD Usch

7 aug, 2012 17:06

fredrika
Elev

Avatar


dom är så söta

follow me on instagram, @fredrikaanderson

7 aug, 2012 18:56

Borttagen

Avatar


Haha, jag tycker de är söta i det ♥

7 aug, 2012 19:04

Conflate
Elev

Avatar


De passar ju i allt, långt hår är dom väldigt söta i. :'3 ♥ dock ser dom mer ut som F&G med kort hår. ^^

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F1d950dfcdd1ba98ce989616fb479f0ef%2Ftumblr_mqu57iIcpm1syrnfko1_500.gif

7 aug, 2012 19:05

Borttagen

Avatar


Nej, jag tycker att de var mycket mer handsome i de senare filmerna!

7 aug, 2012 19:17

BlondaHermione
Elev

Avatar


De passar självklart med långt hår, men jag föredrar dem i trean och femman. Trots att de har sjukt dålig hållning i femman .w.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi44.tinypic.com%2F2mmcund.jpg

7 aug, 2012 19:46

Lisen563
Elev

Avatar


ja

7 aug, 2012 19:55

Borttagen

Avatar


De passar i aaaaaaaaaaaallt! Jag tycker att de spelar väldigt bra i fjärde filmen, dessutom.

7 aug, 2012 20:26

1 2 3 ... 24 25 26

Forum > Harry Potter > Passar Fred och George i 'långt' hår? (4:an)

Du får inte svara på den här tråden.