Passar Fred och George i 'långt' hår? (4:an)
Forum > Harry Potter > Passar Fred och George i 'långt' hår? (4:an)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag föredrar dem i kort hår, men jag antar att Fred och George passar i allt.
7 aug, 2012 16:29 |
|
Borttagen
|
Tycker de passar bäst i kort hår, axellångt hår klär dem inte.
7 aug, 2012 16:57 |
|
Poppy Hoghedge
Elev |
Haha, nej xD Usch
7 aug, 2012 17:06 |
|
fredrika
Elev |
dom är så söta
follow me on instagram, @fredrikaanderson 7 aug, 2012 18:56 |
|
Borttagen
|
Haha, jag tycker de är söta i det ♥
7 aug, 2012 19:04 |
|
Conflate
Elev |
De passar ju i allt, långt hår är dom väldigt söta i. :'3 ♥ dock ser dom mer ut som F&G med kort hår. ^^
7 aug, 2012 19:05 |
|
Borttagen
|
Nej, jag tycker att de var mycket mer handsome i de senare filmerna!
7 aug, 2012 19:17 |
|
BlondaHermione
Elev |
De passar självklart med långt hår, men jag föredrar dem i trean och femman. Trots att de har sjukt dålig hållning i femman .w.
7 aug, 2012 19:46 |
|
Lisen563
Elev |
ja
7 aug, 2012 19:55 |
|
Borttagen
|
De passar i aaaaaaaaaaaallt! Jag tycker att de spelar väldigt bra i fjärde filmen, dessutom.
7 aug, 2012 20:26 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen