Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 24998 24999 25000 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
LunaLovegood123
Elev

Avatar


Jag har halvdag imorgon vilket är bra eftersom historiaprovet blev inställt. Och jag hade inte pluggat. Nen ska kunna 124 spanska glosor som vi fick igår tills imorgon. Rip

Sida 25000

16 jan, 2018 15:32

Emmi
Prefekt

Avatar


Denna dag kan ju som bara bli bättre..
Spoiler:
Tryck här för att visa!Morgonen börjar med att jag försover mej, 45 minuter. Sedan skidar vi i skolan. Alltså skidar. Usch. I -10 och 8 m/s vind. Yey. Minst 5 km skulle man skida. Vi tvingades skida 9,2, alltså ett varv till för vi var så "snabba" (man ska inte satsa på jumppa. det lönar sej inte hahah). Sedan får vi ut matte förhören. Jag var godkänd men alltså jag hade hoppats på liite bättre resultat än det var heh. Nu ska jag på snöskulpturstävling, vinner vi inte kommer jag vara så arg. Jag är tävlings människa deluxe.
Nu har jag klagat klart .

Men då var det bara, jag hade tänkt ha upp klassrummet i helgen. Vilken dag & tid är inte bestämt men jag tar gärna emot tips på teman )!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fimg.styla.com%2Fresizer%2Fsfh_500x0%2F10-times-emma-watson-was-just-everything_26182_79095.gif

16 jan, 2018 15:40

ella potter
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av ella potter:
Skrivet av Solkatten:
Det flyger typ ett stridsflygplan eller något i närheten för det låter väldigt högt ibland.
låter som fan här också... men det är typ klass 1 varning för storm så det är nog det

De verkar ha åkt härifrån nu. Undra vad de höll på med.

Alltså snön som kom inatt var ju bara så onödig då det har regnat hela dagen idag typ.

Så är det alltid! När det väl kommer snö smälter den på en gång. Och när det är kallt så kommer det ingen snö

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2F09%2F71%2Ff6%2F0971f6117d7e667200ded8c674b1d8bc.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F7d26abcd69448cea44081f5536b7df2a%2Ftumblr_oqdxe0pXSy1w8cb70o1_500.gifv

16 jan, 2018 16:02

Viloss
Elev

Avatar


YAY idag snöar det!!

16 jan, 2018 16:18

Borttagen

Avatar


Fattar inte varför alla gillar Superboy....

16 jan, 2018 16:24

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Fattar inte varför alla gillar Superboy....

Vet inte ens vad det är. x))

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

16 jan, 2018 17:41

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Fattar inte varför alla gillar Superboy....

Vet inte ens vad det är. x))
Typ Supermans klo fast en pojke. När jag säger alla så menar jag i hans team...

16 jan, 2018 17:43

Borttagen

Avatar


wow, över 25000 sidor!!

Det måste vara den tråd med flest inlägg!!!

har kanske bidraget med 10-15 sidor genom åren.

16 jan, 2018 17:47

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
wow, över 25000 sidor!!

Det måste vara den tråd med flest inlägg!!!

har kanske bidraget med 10-15 sidor genom åren.
Jag tror jag bidragit med 50-100 sidor i den här tråden

16 jan, 2018 17:49

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
wow, över 25000 sidor!!

Det måste vara den tråd med flest inlägg!!!

har kanske bidraget med 10-15 sidor genom åren.
Jag tror jag bidragit med 50-100 sidor i den här tråden
Du har varit mer aktiv år 1027 än vad jag har och du skriver mer än mig =)

16 jan, 2018 17:50

1 2 3 ... 24998 24999 25000 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.