@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LunaLovegood123
Elev |
Jag har halvdag imorgon vilket är bra eftersom historiaprovet blev inställt. Och jag hade inte pluggat. Nen ska kunna 124 spanska glosor som vi fick igår tills imorgon. Rip
Sida 25000 16 jan, 2018 15:32 |
|
Emmi
Prefekt |
Denna dag kan ju som bara bli bättre..
Spoiler: Nu har jag klagat klart Tryck här för att visa! Men då var det bara, jag hade tänkt ha upp klassrummet i helgen. Vilken dag & tid är inte bestämt men jag tar gärna emot tips på teman
16 jan, 2018 15:40 |
|
ella potter
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av ella potter: Skrivet av Solkatten: låter som fan här också... men det är typ klass 1 varning för storm så det är nog det Det flyger typ ett stridsflygplan eller något i närheten för det låter väldigt högt ibland. De verkar ha åkt härifrån nu. Undra vad de höll på med. Alltså snön som kom inatt var ju bara så onödig då det har regnat hela dagen idag typ. Så är det alltid! När det väl kommer snö smälter den på en gång. Och när det är kallt så kommer det ingen snö ![]() 16 jan, 2018 16:02 |
|
Viloss
Elev |
YAY idag snöar det!!
16 jan, 2018 16:18 |
|
Borttagen
|
Fattar inte varför alla gillar Superboy....
16 jan, 2018 16:24 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Fattar inte varför alla gillar Superboy.... Vet inte ens vad det är. x)) "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 jan, 2018 17:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Typ Supermans klo fast en pojke. När jag säger alla så menar jag i hans team...Skrivet av Borttagen: Fattar inte varför alla gillar Superboy.... Vet inte ens vad det är. x)) 16 jan, 2018 17:43 |
|
Borttagen
|
wow, över 25000 sidor!!
Det måste vara den tråd med flest inlägg!!! har kanske bidraget med 10-15 sidor genom åren. 16 jan, 2018 17:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag tror jag bidragit med 50-100 sidor i den här trådenwow, över 25000 sidor!! Det måste vara den tråd med flest inlägg!!! har kanske bidraget med 10-15 sidor genom åren. 16 jan, 2018 17:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Du har varit mer aktiv år 1027 än vad jag har och du skriver mer än mig =)Skrivet av Borttagen: Jag tror jag bidragit med 50-100 sidor i den här tråden wow, över 25000 sidor!! Det måste vara den tråd med flest inlägg!!! har kanske bidraget med 10-15 sidor genom åren. 16 jan, 2018 17:50 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen