@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jepp, för jag är cool! Men jag kan alltid bli bättreSkrivet av Borttagen: men den var ju cool Skrivet av Borttagen: På teckingar duhSkrivet av Borttagen: meh vad skulle jag ha sökt på dåSkrivet av Borttagen: Eftersom du är rätt så dålig med att söka så hittade jag den.Skrivet av Borttagen: vart då? Skrivet av Borttagen: Jag har redan lagt upp bilden som jag kan visa dig! Skrivet av Borttagen: Alltså... Det är ett självporträtt... nej skojar Skrivet av Borttagen: NEJ MEN DU KAN FÖRBÄTTRA! ÖGONEN ÄR HEMSKA HÅRET SER FAKE UT Skrivet av Borttagen: HAH så du tror att jag skulle ändra på min teckning bara för att du säger det? Skrivet av Borttagen: DIN TECKNING! Skrivet av Borttagen: Vad är en motatisTA EN STOR MOTATIS OCH GLÖR DINA ÖGON SNYGGARE OCH HÅRET! Vilka ögon Vilket hår MEN TYST PÅ DIG FÅR SE NÄR DU RITAR DÅ en sån vill jag också rita Den bilden ritade jag i Juli 2017 och sjävlklart vill du rita en sån! 15 jan, 2018 21:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: jaa, btw har du sett therese fishgirl (ssonamn) på ytSkrivet av Borttagen: Jepp, för jag är cool! Men jag kan alltid bli bättre Skrivet av Borttagen: men den var ju cool Skrivet av Borttagen: På teckingar duhSkrivet av Borttagen: meh vad skulle jag ha sökt på dåSkrivet av Borttagen: Eftersom du är rätt så dålig med att söka så hittade jag den.Skrivet av Borttagen: vart då? Skrivet av Borttagen: Jag har redan lagt upp bilden som jag kan visa dig! Skrivet av Borttagen: Alltså... Det är ett självporträtt... nej skojar Skrivet av Borttagen: NEJ MEN DU KAN FÖRBÄTTRA! ÖGONEN ÄR HEMSKA HÅRET SER FAKE UT Skrivet av Borttagen: HAH så du tror att jag skulle ändra på min teckning bara för att du säger det? Skrivet av Borttagen: DIN TECKNING! Skrivet av Borttagen: Vad är en motatisTA EN STOR MOTATIS OCH GLÖR DINA ÖGON SNYGGARE OCH HÅRET! Vilka ögon Vilket hår MEN TYST PÅ DIG FÅR SE NÄR DU RITAR DÅ en sån vill jag också rita Den bilden ritade jag i Juli 2017 och sjävlklart vill du rita en sån! 15 jan, 2018 21:59 |
|
ella potter
Elev |
15 jan, 2018 22:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av ella potter: jag medNu har jag tråkigt igen 15 jan, 2018 22:05 |
|
ella potter
Elev |
15 jan, 2018 22:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Vem?Skrivet av Borttagen: jaa, btw har du sett therese fishgirl (ssonamn) på yt Skrivet av Borttagen: Jepp, för jag är cool! Men jag kan alltid bli bättre Skrivet av Borttagen: men den var ju cool Skrivet av Borttagen: På teckingar duhSkrivet av Borttagen: meh vad skulle jag ha sökt på dåSkrivet av Borttagen: Eftersom du är rätt så dålig med att söka så hittade jag den.Skrivet av Borttagen: vart då? Skrivet av Borttagen: Jag har redan lagt upp bilden som jag kan visa dig! Skrivet av Borttagen: Alltså... Det är ett självporträtt... nej skojar Skrivet av Borttagen: NEJ MEN DU KAN FÖRBÄTTRA! ÖGONEN ÄR HEMSKA HÅRET SER FAKE UT Skrivet av Borttagen: HAH så du tror att jag skulle ändra på min teckning bara för att du säger det? Skrivet av Borttagen: DIN TECKNING! Skrivet av Borttagen: Vad är en motatisTA EN STOR MOTATIS OCH GLÖR DINA ÖGON SNYGGARE OCH HÅRET! Vilka ögon Vilket hår MEN TYST PÅ DIG FÅR SE NÄR DU RITAR DÅ en sån vill jag också rita Den bilden ritade jag i Juli 2017 och sjävlklart vill du rita en sån! 15 jan, 2018 22:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av ella potter: mitt internet på mobilen är borta så kör från datornSkrivet av Borttagen: riprip Skrivet av ella potter: jag med Nu har jag tråkigt igen Skrivet av Borttagen: kollaSkrivet av Borttagen: Vem? Skrivet av Borttagen: jaa, btw har du sett therese fishgirl (ssonamn) på yt Skrivet av Borttagen: Jepp, för jag är cool! Men jag kan alltid bli bättre Skrivet av Borttagen: men den var ju cool Skrivet av Borttagen: På teckingar duhSkrivet av Borttagen: meh vad skulle jag ha sökt på dåSkrivet av Borttagen: Eftersom du är rätt så dålig med att söka så hittade jag den.Skrivet av Borttagen: vart då? Skrivet av Borttagen: Jag har redan lagt upp bilden som jag kan visa dig! Skrivet av Borttagen: Alltså... Det är ett självporträtt... nej skojar Skrivet av Borttagen: NEJ MEN DU KAN FÖRBÄTTRA! ÖGONEN ÄR HEMSKA HÅRET SER FAKE UT Skrivet av Borttagen: HAH så du tror att jag skulle ändra på min teckning bara för att du säger det? Skrivet av Borttagen: DIN TECKNING! Skrivet av Borttagen: Vad är en motatisTA EN STOR MOTATIS OCH GLÖR DINA ÖGON SNYGGARE OCH HÅRET! Vilka ögon Vilket hår MEN TYST PÅ DIG FÅR SE NÄR DU RITAR DÅ en sån vill jag också rita Den bilden ritade jag i Juli 2017 och sjävlklart vill du rita en sån! 15 jan, 2018 22:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av ella potter: Jag hade kunnat få dig på bättre saker men du är för tråkigNu har jag tråkigt igen 15 jan, 2018 22:11 |
|
ella potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: jag är jätterolig. Vill kolla på doctor who men sitter fortfarande med min historieuppgiftSkrivet av ella potter: Jag hade kunnat få dig på bättre saker men du är för tråkig Nu har jag tråkigt igen ![]() 15 jan, 2018 22:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av ella potter: Hur fick du ett A?Skrivet av Borttagen: jag är jätterolig. Vill kolla på doctor who men sitter fortfarande med min historieuppgift Skrivet av ella potter: Jag hade kunnat få dig på bättre saker men du är för tråkig Nu har jag tråkigt igen 15 jan, 2018 22:13 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen