@ Intresseklubben antecknar
Forum
> Off Topic
> Intresseklubben antecknar
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen:  för första gången någonsin så tänkte jag rita en människa.
Inte nöjd ALLS men ni får ändå se Den var väl helt okej tack antar jag TA EN STOR MOTATIS OCH GLÖR DINA ÖGON SNYGGARE OCH HÅRET! Vad är en motatis
Vilka ögon
Vilket hår DIN TECKNING!
15 jan, 2018 21:38
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen:  för första gången någonsin så tänkte jag rita en människa.
Inte nöjd ALLS men ni får ändå se Den var väl helt okej tack antar jag TA EN STOR MOTATIS OCH GLÖR DINA ÖGON SNYGGARE OCH HÅRET! Vad är en motatis
Vilka ögon
Vilket hår DIN TECKNING! HAH så du tror att jag skulle ändra på min teckning bara för att du säger det?
15 jan, 2018 21:39
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen:  för första gången någonsin så tänkte jag rita en människa.
Inte nöjd ALLS men ni får ändå se Den var väl helt okej tack antar jag TA EN STOR MOTATIS OCH GLÖR DINA ÖGON SNYGGARE OCH HÅRET! Vad är en motatis
Vilka ögon
Vilket hår DIN TECKNING! HAH så du tror att jag skulle ändra på min teckning bara för att du säger det? NEJ MEN DU KAN FÖRBÄTTRA! ÖGONEN ÄR HEMSKA HÅRET SER FAKE UT
15 jan, 2018 21:40
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen:  för första gången någonsin så tänkte jag rita en människa.
Inte nöjd ALLS men ni får ändå se Den var väl helt okej tack antar jag TA EN STOR MOTATIS OCH GLÖR DINA ÖGON SNYGGARE OCH HÅRET! Vad är en motatis
Vilka ögon
Vilket hår DIN TECKNING! HAH så du tror att jag skulle ändra på min teckning bara för att du säger det? NEJ MEN DU KAN FÖRBÄTTRA! ÖGONEN ÄR HEMSKA HÅRET SER FAKE UT Alltså... Det är ett självporträtt... nej skojar
MEN TYST PÅ DIG FÅR SE NÄR DU RITAR DÅ
15 jan, 2018 21:42
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen:  för första gången någonsin så tänkte jag rita en människa.
Inte nöjd ALLS men ni får ändå se Den var väl helt okej tack antar jag TA EN STOR MOTATIS OCH GLÖR DINA ÖGON SNYGGARE OCH HÅRET! Vad är en motatis
Vilka ögon
Vilket hår DIN TECKNING! HAH så du tror att jag skulle ändra på min teckning bara för att du säger det? NEJ MEN DU KAN FÖRBÄTTRA! ÖGONEN ÄR HEMSKA HÅRET SER FAKE UT Alltså... Det är ett självporträtt... nej skojar
MEN TYST PÅ DIG FÅR SE NÄR DU RITAR DÅ Jag har redan lagt upp bilden som jag kan visa dig!
15 jan, 2018 21:46
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen:  för första gången någonsin så tänkte jag rita en människa.
Inte nöjd ALLS men ni får ändå se Den var väl helt okej tack antar jag TA EN STOR MOTATIS OCH GLÖR DINA ÖGON SNYGGARE OCH HÅRET! Vad är en motatis
Vilka ögon
Vilket hår DIN TECKNING! HAH så du tror att jag skulle ändra på min teckning bara för att du säger det? NEJ MEN DU KAN FÖRBÄTTRA! ÖGONEN ÄR HEMSKA HÅRET SER FAKE UT Alltså... Det är ett självporträtt... nej skojar
MEN TYST PÅ DIG FÅR SE NÄR DU RITAR DÅ Jag har redan lagt upp bilden som jag kan visa dig! vart då?
15 jan, 2018 21:47
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen:  för första gången någonsin så tänkte jag rita en människa.
Inte nöjd ALLS men ni får ändå se Den var väl helt okej tack antar jag TA EN STOR MOTATIS OCH GLÖR DINA ÖGON SNYGGARE OCH HÅRET! Vad är en motatis
Vilka ögon
Vilket hår DIN TECKNING! HAH så du tror att jag skulle ändra på min teckning bara för att du säger det? NEJ MEN DU KAN FÖRBÄTTRA! ÖGONEN ÄR HEMSKA HÅRET SER FAKE UT Alltså... Det är ett självporträtt... nej skojar
MEN TYST PÅ DIG FÅR SE NÄR DU RITAR DÅ Jag har redan lagt upp bilden som jag kan visa dig! vart då? Eftersom du är rätt så dålig med att söka så hittade jag den.

15 jan, 2018 21:48
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen:  för första gången någonsin så tänkte jag rita en människa.
Inte nöjd ALLS men ni får ändå se Den var väl helt okej tack antar jag TA EN STOR MOTATIS OCH GLÖR DINA ÖGON SNYGGARE OCH HÅRET! Vad är en motatis
Vilka ögon
Vilket hår DIN TECKNING! HAH så du tror att jag skulle ändra på min teckning bara för att du säger det? NEJ MEN DU KAN FÖRBÄTTRA! ÖGONEN ÄR HEMSKA HÅRET SER FAKE UT Alltså... Det är ett självporträtt... nej skojar
MEN TYST PÅ DIG FÅR SE NÄR DU RITAR DÅ Jag har redan lagt upp bilden som jag kan visa dig! vart då? Eftersom du är rätt så dålig med att söka så hittade jag den.
meh vad skulle jag ha sökt på då
en sån vill jag också rita
15 jan, 2018 21:49
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen:  för första gången någonsin så tänkte jag rita en människa.
Inte nöjd ALLS men ni får ändå se Den var väl helt okej tack antar jag TA EN STOR MOTATIS OCH GLÖR DINA ÖGON SNYGGARE OCH HÅRET! Vad är en motatis
Vilka ögon
Vilket hår DIN TECKNING! HAH så du tror att jag skulle ändra på min teckning bara för att du säger det? NEJ MEN DU KAN FÖRBÄTTRA! ÖGONEN ÄR HEMSKA HÅRET SER FAKE UT Alltså... Det är ett självporträtt... nej skojar
MEN TYST PÅ DIG FÅR SE NÄR DU RITAR DÅ Jag har redan lagt upp bilden som jag kan visa dig! vart då? Eftersom du är rätt så dålig med att söka så hittade jag den.
meh vad skulle jag ha sökt på då
en sån vill jag också rita På teckingar duh
Den bilden ritade jag i Juli 2017 och sjävlklart vill du rita en sån!
15 jan, 2018 21:51
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen:  för första gången någonsin så tänkte jag rita en människa.
Inte nöjd ALLS men ni får ändå se Den var väl helt okej tack antar jag TA EN STOR MOTATIS OCH GLÖR DINA ÖGON SNYGGARE OCH HÅRET! Vad är en motatis
Vilka ögon
Vilket hår DIN TECKNING! HAH så du tror att jag skulle ändra på min teckning bara för att du säger det? NEJ MEN DU KAN FÖRBÄTTRA! ÖGONEN ÄR HEMSKA HÅRET SER FAKE UT Alltså... Det är ett självporträtt... nej skojar
MEN TYST PÅ DIG FÅR SE NÄR DU RITAR DÅ Jag har redan lagt upp bilden som jag kan visa dig! vart då? Eftersom du är rätt så dålig med att söka så hittade jag den.
meh vad skulle jag ha sökt på då
en sån vill jag också rita På teckingar duh
Den bilden ritade jag i Juli 2017 och sjävlklart vill du rita en sån! men den var ju cool
15 jan, 2018 21:54
|
Du får inte svara på den här tråden.