@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av ella potter: HISTORIA ÄR AWESOME! Fick ett B vilket jag inte är nöjd med..... meeeeeeen renässansen är väl antika Grekland och Rom, va?Skrivet av Borttagen: historia blir aldrig roligt. Framförallt inte jävla renässansen Skrivet av ella potter: Meeeeeeen jag kan se till så duu tycker det är roligt att plugga som jag Skrivet av Borttagen: men jag måste plugga så jag har inget val. Jag måste ha tråkigt till jag är klar med uppsatsen Skrivet av ella potter: Du slipper ha det tråkigt Skrivet av Borttagen: hmmmm.... vad får jag för det? Skrivet av ella potter: VILL DU BLI MIN VÄN PÅ MUGGLIS DÅ? Jag har så SJUKT TRÅKIGT!!?!! 15 jan, 2018 20:27 |
|
ella potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: fick a i historia. Hatar det ändå. Och näää, renässansen är 1500tal med typ columbus och martin Luther Skrivet av ella potter: HISTORIA ÄR AWESOME! Fick ett B vilket jag inte är nöjd med..... meeeeeeen renässansen är väl antika Grekland och Rom, va? Skrivet av Borttagen: historia blir aldrig roligt. Framförallt inte jävla renässansen Skrivet av ella potter: Meeeeeeen jag kan se till så duu tycker det är roligt att plugga som jag Skrivet av Borttagen: men jag måste plugga så jag har inget val. Jag måste ha tråkigt till jag är klar med uppsatsen Skrivet av ella potter: Du slipper ha det tråkigt Skrivet av Borttagen: hmmmm.... vad får jag för det? Skrivet av ella potter: VILL DU BLI MIN VÄN PÅ MUGGLIS DÅ? Jag har så SJUKT TRÅKIGT!!?!! ![]() 15 jan, 2018 20:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av ella potter: Skrivet av Borttagen: fick a i historia. Hatar det ändå. Och näää, renässansen är 1500tal med typ columbus och martin Luther Skrivet av ella potter: HISTORIA ÄR AWESOME! Fick ett B vilket jag inte är nöjd med..... meeeeeeen renässansen är väl antika Grekland och Rom, va? Skrivet av Borttagen: historia blir aldrig roligt. Framförallt inte jävla renässansen Skrivet av ella potter: Meeeeeeen jag kan se till så duu tycker det är roligt att plugga som jag Skrivet av Borttagen: men jag måste plugga så jag har inget val. Jag måste ha tråkigt till jag är klar med uppsatsen Skrivet av ella potter: Du slipper ha det tråkigt Skrivet av Borttagen: hmmmm.... vad får jag för det? Skrivet av ella potter: VILL DU BLI MIN VÄN PÅ MUGGLIS DÅ? Jag har så SJUKT TRÅKIGT!!?!! Skrivet av ella potter: Aha... meeeeeeeeeeeeen läs en massa på nätet och sedan samla ihop all din information då! SKICKA VÄNFÖRFRÅGNING TILL MIG ELLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!Skrivet av Borttagen: fick a i historia. Hatar det ändå. Och näää, renässansen är 1500tal med typ columbus och martin Luther Skrivet av ella potter: HISTORIA ÄR AWESOME! Fick ett B vilket jag inte är nöjd med..... meeeeeeen renässansen är väl antika Grekland och Rom, va? Skrivet av Borttagen: historia blir aldrig roligt. Framförallt inte jävla renässansen Skrivet av ella potter: Meeeeeeen jag kan se till så duu tycker det är roligt att plugga som jag Skrivet av Borttagen: men jag måste plugga så jag har inget val. Jag måste ha tråkigt till jag är klar med uppsatsen Skrivet av ella potter: Du slipper ha det tråkigt Skrivet av Borttagen: hmmmm.... vad får jag för det? Skrivet av ella potter: VILL DU BLI MIN VÄN PÅ MUGGLIS DÅ? Jag har så SJUKT TRÅKIGT!!?!! 15 jan, 2018 20:30 |
|
ella potter
Elev |
annie lupin har gjort det i typ fem timmar. Ska analysera det. De e de som suger.
Du kan ju skicka en om du så gärna vill bli min vän! ![]() 15 jan, 2018 20:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av ella potter: Jag älskar att söka på nätet.......annie lupin har gjort det i typ fem timmar. Ska analysera det. De e de som suger. Du kan ju skicka en om du så gärna vill bli min vän! Jag vill inte bli din vän... jag vill bara ha en till vänförfrågning... 15 jan, 2018 20:33 |
|
ella potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: då kan du söka upp hur man skaffar vänner! Hur många har du nu?Skrivet av ella potter: Jag älskar att söka på nätet.......annie lupin har gjort det i typ fem timmar. Ska analysera det. De e de som suger. Du kan ju skicka en om du så gärna vill bli min vän! Jag vill inte bli din vän... jag vill bara ha en till vänförfrågning... ![]() 15 jan, 2018 20:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av ella potter: Nejtaaaaaaack! 62Skrivet av Borttagen: då kan du söka upp hur man skaffar vänner! Hur många har du nu? Skrivet av ella potter: Jag älskar att söka på nätet.......annie lupin har gjort det i typ fem timmar. Ska analysera det. De e de som suger. Du kan ju skicka en om du så gärna vill bli min vän! Jag vill inte bli din vän... jag vill bara ha en till vänförfrågning... 15 jan, 2018 20:35 |
|
ella potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: pics or it didnt happend. Om du får 75 kan du få en av migSkrivet av ella potter: Nejtaaaaaaack! 62 Skrivet av Borttagen: då kan du söka upp hur man skaffar vänner! Hur många har du nu? Skrivet av ella potter: Jag älskar att söka på nätet.......annie lupin har gjort det i typ fem timmar. Ska analysera det. De e de som suger. Du kan ju skicka en om du så gärna vill bli min vän! Jag vill inte bli din vän... jag vill bara ha en till vänförfrågning... ![]() 15 jan, 2018 20:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av ella potter: Okeeeeeeej! Skrivet av Borttagen: pics or it didnt happend. Om du får 75 kan du få en av mig Skrivet av ella potter: Nejtaaaaaaack! 62 Skrivet av Borttagen: då kan du söka upp hur man skaffar vänner! Hur många har du nu? Skrivet av ella potter: Jag älskar att söka på nätet.......annie lupin har gjort det i typ fem timmar. Ska analysera det. De e de som suger. Du kan ju skicka en om du så gärna vill bli min vän! Jag vill inte bli din vän... jag vill bara ha en till vänförfrågning... 15 jan, 2018 20:37 |
|
Scorperion
Elev |
Jag har färgat håret igen!!! Tanken var först att det skulle bli pastellila men så råkade jag först ha i för mycket rött när jag skulle blanda så att färgen blev brun. Jag hällde ut det och började blanda en ny men så tog den blå färgen slut så... det är typ cerise rosa nu. Men bra blev det!
15 jan, 2018 20:39 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen