@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Emmi: Jag fattade noll xD Skrivet av Borttagen: ska bara tillägga att klassföreståndaren började gråta när vi vann. Det var.. Jaa.. Hon bjuder i alla fall på nått gott imorn hahah :p Skrivet av Emmi: *Stirrar på dig med öppen mun* Tihihi, nu ska jag skryta lite här. 2015 tog 7H hem vinsten i innebandyn, 2016 tog 8H hem vinster i innebandyn. 2017/2018 tog 9H hem vinsten i innebandyn. Vinner vi mot lärarna är vi den första klassen som vunnit allting & då får vi varsin pokal som pris.. >-< Stay tuned tills maj när lärar-elev matchen är 15 jan, 2018 20:09 |
|
Atira
Elev |
Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Atira: Skrivet av MerlinsBeard: Haha ja precis x) Det är inte så svårt! Man kan ha som grundregel att typ sätta av 10 % av sina intäkter, det kommer man mycket längre på än vad du tror. Pappa visade nu faktiskt att han ska byta sparande och sälja det han har i sina fonder nu för lägga in i något nytt som några experter tagit fram =) Jo men jag har ju haft en bra känsla efter alla tentor xD Fast detta är typ den tenta jag haft sämst känsla för innan, så blev typ positivt överraskad över hur mycket jag iaf försökte svara på på tentan haha Jo det är sant. På ett år blir det ju lite pengar. Jag borde börja göra så jag också! :p Haha okej, men då har det säkert gått jättebra! ^^ Ja, och om du lägger i fonder och sånt så blir det ju ränta på ränta-effekt. Det är ju typ det som gör så det blir mycket pengar i slutändan. =) Att spara i fonder låter krångligt tycker jag.. eller som att det är mycket ekonomiskt man ska ha koll på. Veta vilka som ger bra ränta osv. Men visst är det en fördel att spara på det sättet så pengarna stiger! ^^ 15 jan, 2018 20:11
Detta inlägg ändrades senast 2018-01-15 kl. 20:15
|
|
ella potter
Elev |
15 jan, 2018 20:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av ella potter: VILL DU BLI MIN VÄN PÅ MUGGLIS DÅ?Jag har så SJUKT TRÅKIGT!!?!! 15 jan, 2018 20:15 |
|
Borttagen
|
15 jan, 2018 20:15 |
|
ella potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: hmmmm.... vad får jag för det?Skrivet av ella potter: VILL DU BLI MIN VÄN PÅ MUGGLIS DÅ? Jag har så SJUKT TRÅKIGT!!?!! Skrivet av Borttagen: Skrivet av ella potter: Jag har så SJUKT TRÅKIGT!!?!! Jag med. You’re not alone. Har en så jävla tråkig historieuppgift som sla vara klar imorgon. Har suttit sen klockan tre och är bara halvvägs ![]() 15 jan, 2018 20:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av ella potter: Du slipper ha det tråkigtSkrivet av Borttagen: hmmmm.... vad får jag för det? Skrivet av ella potter: VILL DU BLI MIN VÄN PÅ MUGGLIS DÅ? Jag har så SJUKT TRÅKIGT!!?!! 15 jan, 2018 20:21 |
|
ella potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: men jag måste plugga så jag har inget val. Jag måste ha tråkigt till jag är klar med uppsatsen Skrivet av ella potter: Du slipper ha det tråkigt Skrivet av Borttagen: hmmmm.... vad får jag för det? Skrivet av ella potter: VILL DU BLI MIN VÄN PÅ MUGGLIS DÅ? Jag har så SJUKT TRÅKIGT!!?!! ![]() 15 jan, 2018 20:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av ella potter: Meeeeeeen jag kan se till så duu tycker det är roligt att plugga som jagSkrivet av Borttagen: men jag måste plugga så jag har inget val. Jag måste ha tråkigt till jag är klar med uppsatsen Skrivet av ella potter: Du slipper ha det tråkigt Skrivet av Borttagen: hmmmm.... vad får jag för det? Skrivet av ella potter: VILL DU BLI MIN VÄN PÅ MUGGLIS DÅ? Jag har så SJUKT TRÅKIGT!!?!! 15 jan, 2018 20:23 |
|
ella potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: historia blir aldrig roligt. Framförallt inte jävla renässansen Skrivet av ella potter: Meeeeeeen jag kan se till så duu tycker det är roligt att plugga som jag Skrivet av Borttagen: men jag måste plugga så jag har inget val. Jag måste ha tråkigt till jag är klar med uppsatsen Skrivet av ella potter: Du slipper ha det tråkigt Skrivet av Borttagen: hmmmm.... vad får jag för det? Skrivet av ella potter: VILL DU BLI MIN VÄN PÅ MUGGLIS DÅ? Jag har så SJUKT TRÅKIGT!!?!! ![]() 15 jan, 2018 20:25 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen