@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
mitchan
Lärare |
Skrivet av Borttagen: du har 1st tumme från quidditchplanen indeed! tummar i quidditchplanen räknas inte till ens forumsbetyg =) Skrivet av Tonks/Luna: Nä, det står att en har två tummar men sen när jag kollar så är det bara en som har tummat. Blir det så när någon har tagit bort sig? Skrivet av Borttagen: Det står att jag har 29 tummar men när jag räknar så har jag 30 Kan vara en från quidditchplanen! har haft detta kontot sedan augusti men kan ändå inget när någon annan har mer i forumsbetyg än antal tummar du kan se så har dom förmodligen fått tummar i en forumsdel du inte kan gå in i, tex ett annat elevhems sällskapsrum. edit: oj titta jag läste fel på vad du menade hahah men still, du har en tumme från quidditchplanen och det är den som inte räknas. när folk tar bort sina konton så räknas deras tummar ändå till summan av forumsbetyget fastän man technichally inte kan se deras tummar! ![]()
15 jan, 2018 15:56
Detta inlägg ändrades senast 2018-01-15 kl. 16:04
|
|
Alva e
Elev |
Känner mig så jävla otrygg på bussen just nu, han som kör pratar med en passagerare typ hela tiden, slirar då o då och han frågade en som hoppade av om hon ville ha skjuts hela vägen till sitt hus.
Kanske inte jätteallvaligt men jag överreagerar typ alltid ![]()
15 jan, 2018 15:58 |
|
mitchan
Lärare |
Skrivet av Alva e: oj what?? vilken galet oseriös/dålig bussförare, det borde du verkligen ringa till whoever ansvarar för bussarna och berätta. Känner mig så jävla otrygg på bussen just nu, han som kör pratar med en passagerare typ hela tiden, slirar då o då och han frågade en som hoppade av om hon ville ha skjuts hela vägen till sitt hus. Kanske inte jätteallvaligt men jag överreagerar typ alltid ![]()
15 jan, 2018 16:02 |
|
rulthulda
Elev |
är så himla nere
längtar tills våren då det blir lite ljusare och varmare flung out of space 15 jan, 2018 17:04 |
|
Borttagen
|
''Du behöver 1 mer exp för att nå level 13!''
15 jan, 2018 18:06 |
|
Salem
Lärare |
Skrivet av mitchan: haha gillade oftast APL, men definitivt inte that one time när jag hamnade i en djuraffär där jag fick städa varje dag (ingen annan städade någonsin när jag var där, bara jag haha..) och jobbade från 10 till 18 varje dag, inklusive 2 timmars pendlande (4 timmar sammanlagt om dagen + promenader till och från tågstationerna osv... så åkte alltid runt 7 och kom tillbaka runt 21.. det var hemskt).... INGEN av dom som faktiskt jobbade där och fick betalt för det var där från öppning till stängning varje dag, det var också bara jag som jobbade så länge.... .....jag sket i att åka dit hela sista veckan och svarade inte på nåt av deras sms eller samtal och never returned hahaha Haha ja det var rätt kul, men hatade att arbeta utan att få betalt i princip och att de slavade med mig..
15 jan, 2018 18:08 |
|
Vildvittra
Elev |
Barns analys av mitt hår:
”Men Therese ditt hår har blivit blått.” ”Visste du att ditt hår är grönt?” ”Jag skulle hellre valt rosa, för det är min favoritfärg. Men din favoritfärg är ju blå så det tycker jag är bra. Nästa gång tycker jag du ska färga håret regnbågsfärgat som Diddi (Den rosa med rengbågsfärgat hår i Babblarna). ”Imorgon ska jag också färga mitt hår grönt. Eller så gör jag det när jag blir vuxen.” "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 15 jan, 2018 20:02
Detta inlägg ändrades senast 2018-01-15 kl. 20:31
|
|
Emmi
Prefekt |
Tihihi, nu ska jag skryta lite här. 2015 tog 7H hem vinsten i innebandyn, 2016 tog 8H hem vinster i innebandyn. 2017/2018 tog 9H hem vinsten i innebandyn. Vinner vi mot lärarna är vi den första klassen som vunnit allting & då får vi varsin pokal som pris.. >-<
Stay tuned tills maj när lärar-elev matchen är
15 jan, 2018 20:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Emmi: *Stirrar på dig med öppen mun*Tihihi, nu ska jag skryta lite här. 2015 tog 7H hem vinsten i innebandyn, 2016 tog 8H hem vinster i innebandyn. 2017/2018 tog 9H hem vinsten i innebandyn. Vinner vi mot lärarna är vi den första klassen som vunnit allting & då får vi varsin pokal som pris.. >-< Stay tuned tills maj när lärar-elev matchen är 15 jan, 2018 20:03 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Borttagen: ska bara tillägga att klassföreståndaren började gråta när vi vann. Det var.. Jaa.. Hon bjuder i alla fall på nått gott imorn hahah :pSkrivet av Emmi: *Stirrar på dig med öppen mun* Tihihi, nu ska jag skryta lite här. 2015 tog 7H hem vinsten i innebandyn, 2016 tog 8H hem vinster i innebandyn. 2017/2018 tog 9H hem vinsten i innebandyn. Vinner vi mot lärarna är vi den första klassen som vunnit allting & då får vi varsin pokal som pris.. >-< Stay tuned tills maj när lärar-elev matchen är
15 jan, 2018 20:08 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen