The Percy Jackson club
Forum > Off Topic > Klubbar > The Percy Jackson club
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Belluna tonks
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Lovar att inte spoila!Skrivet av Belluna tonks: Läser det jag missat i Dark Prophecy!!!Vad gör alla?? MEN DU FÅR INTE SPOILA MIG!!!!!! (Jag läste om från kapitel 16!) ![]()
25 jul, 2017 18:09 |
|
DarkNight
Elev |
Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av GinnyHermionePotter: Lovar att inte spoila! Skrivet av Belluna tonks: Läser det jag missat i Dark Prophecy!!!Vad gör alla?? MEN DU FÅR INTE SPOILA MIG!!!!!! (Jag läste om från kapitel 16!) SJUNGER! xDD 25 jul, 2017 18:12 |
|
Belluna tonks
Elev |
Skrivet av DarkNight: NICEEEEE!!!!!!!!!! (Jag ÄLSKAR att sjunga!!!!!) Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av GinnyHermionePotter: Lovar att inte spoila! Skrivet av Belluna tonks: Läser det jag missat i Dark Prophecy!!!Vad gör alla?? MEN DU FÅR INTE SPOILA MIG!!!!!! (Jag läste om från kapitel 16!) SJUNGER! xDD ![]()
25 jul, 2017 18:14 |
|
DarkNight
Elev |
Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av DarkNight: NICEEEEE!!!!!!!!!! (Jag ÄLSKAR att sjunga!!!!!) Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av GinnyHermionePotter: Lovar att inte spoila! Skrivet av Belluna tonks: Läser det jag missat i Dark Prophecy!!!Vad gör alla?? MEN DU FÅR INTE SPOILA MIG!!!!!! (Jag läste om från kapitel 16!) SJUNGER! xDD Kan inte säga att jag är bäst men jag är rätt duktig när jag sjunger till avichi 25 jul, 2017 18:16 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Belluna tonks: JAG MED!!!! OCH JAG VILL BARA POÄNGTERA ATT JAG ÄR DROTTNING ÖVER SÅNGMAGI Skrivet av DarkNight: NICEEEEE!!!!!!!!!! (Jag ÄLSKAR att sjunga!!!!!) Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av GinnyHermionePotter: Lovar att inte spoila! Skrivet av Belluna tonks: Läser det jag missat i Dark Prophecy!!!Vad gör alla?? MEN DU FÅR INTE SPOILA MIG!!!!!! (Jag läste om från kapitel 16!) SJUNGER! xDD 25 jul, 2017 18:16 |
|
Belluna tonks
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: JAG ÄR DROTTNING ÖVER DÅLIG POESI!!!!!!!!! OCH DRAMA (alltså bra drama XD)Skrivet av Belluna tonks: JAG MED!!!! OCH JAG VILL BARA POÄNGTERA ATT JAG ÄR DROTTNING ÖVER SÅNGMAGI Skrivet av DarkNight: NICEEEEE!!!!!!!!!! (Jag ÄLSKAR att sjunga!!!!!) Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av GinnyHermionePotter: Lovar att inte spoila! Skrivet av Belluna tonks: Läser det jag missat i Dark Prophecy!!!Vad gör alla?? MEN DU FÅR INTE SPOILA MIG!!!!!! (Jag läste om från kapitel 16!) SJUNGER! xDD ![]()
25 jul, 2017 18:22 |
|
DarkNight
Elev |
Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av GinnyHermionePotter: JAG ÄR DROTTNING ÖVER DÅLIG POESI!!!!!!!!! OCH DRAMA (alltså bra drama XD) Skrivet av Belluna tonks: JAG MED!!!! OCH JAG VILL BARA POÄNGTERA ATT JAG ÄR DROTTNING ÖVER SÅNGMAGI Skrivet av DarkNight: NICEEEEE!!!!!!!!!! (Jag ÄLSKAR att sjunga!!!!!) Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av GinnyHermionePotter: Lovar att inte spoila! Skrivet av Belluna tonks: Läser det jag missat i Dark Prophecy!!!Vad gör alla?? MEN DU FÅR INTE SPOILA MIG!!!!!! (Jag läste om från kapitel 16!) SJUNGER! xDD Männsikor är 3dje sämst i unviersum på poesi.. 25 jul, 2017 18:23 |
|
LunaLovegood:)
Elev |
Skrivet av Belluna tonks: JAG ÄR DROTTNIG ÄVER JORDGUBBSSYLT!!! OCH ÖVER TEATER!!Skrivet av GinnyHermionePotter: JAG ÄR DROTTNING ÖVER DÅLIG POESI!!!!!!!!! OCH DRAMA (alltså bra drama XD) Skrivet av Belluna tonks: JAG MED!!!! OCH JAG VILL BARA POÄNGTERA ATT JAG ÄR DROTTNING ÖVER SÅNGMAGI Skrivet av DarkNight: NICEEEEE!!!!!!!!!! (Jag ÄLSKAR att sjunga!!!!!) Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av GinnyHermionePotter: Lovar att inte spoila! Skrivet av Belluna tonks: Läser det jag missat i Dark Prophecy!!!Vad gör alla?? MEN DU FÅR INTE SPOILA MIG!!!!!! (Jag läste om från kapitel 16!) SJUNGER! xDD
25 jul, 2017 18:33 |
|
Belluna tonks
Elev |
Skrivet av DarkNight: Japp! Och vi är också 3dje smartast på jorden (efter mössen och delfinerna)....... Och 42 är svaret på den stora frågan om universum och allting........ Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av GinnyHermionePotter: JAG ÄR DROTTNING ÖVER DÅLIG POESI!!!!!!!!! OCH DRAMA (alltså bra drama XD) Skrivet av Belluna tonks: JAG MED!!!! OCH JAG VILL BARA POÄNGTERA ATT JAG ÄR DROTTNING ÖVER SÅNGMAGI Skrivet av DarkNight: NICEEEEE!!!!!!!!!! (Jag ÄLSKAR att sjunga!!!!!) Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av GinnyHermionePotter: Lovar att inte spoila! Skrivet av Belluna tonks: Läser det jag missat i Dark Prophecy!!!Vad gör alla?? MEN DU FÅR INTE SPOILA MIG!!!!!! (Jag läste om från kapitel 16!) SJUNGER! xDD Männsikor är 3dje sämst i unviersum på poesi.. ![]()
25 jul, 2017 18:34 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Belluna tonks: YAAAAAAAAASSSSSkrivet av GinnyHermionePotter: JAG ÄR DROTTNING ÖVER DÅLIG POESI!!!!!!!!! OCH DRAMA (alltså bra drama XD) Skrivet av Belluna tonks: JAG MED!!!! OCH JAG VILL BARA POÄNGTERA ATT JAG ÄR DROTTNING ÖVER SÅNGMAGI Skrivet av DarkNight: NICEEEEE!!!!!!!!!! (Jag ÄLSKAR att sjunga!!!!!) Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av GinnyHermionePotter: Lovar att inte spoila! Skrivet av Belluna tonks: Läser det jag missat i Dark Prophecy!!!Vad gör alla?? MEN DU FÅR INTE SPOILA MIG!!!!!! (Jag läste om från kapitel 16!) SJUNGER! xDD Du vill inte höra Haikudikterna jag plågade ett PJ-fan med! 25 jul, 2017 18:57 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen