@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lazarus
Prefekt |
Skrev på kontraktet idag & flyttar äntligen till egen lägenhet i början av februari! :'
15 jan, 2018 13:52 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Jag är så jävla glad. Får göra franska läxan på matten.
Hjälp vad najs. Å sen undrar jag om jag är den ända som är glad, alla är skitledsna över att flipendo är över, å jag älskar att jag har varit på flipendo, att det överhuvud taget existerade! Varför stava rätt när man kan stava fel? 15 jan, 2018 13:56 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Borttagen: Jag skrev ”Hoppas allt går bra idag!” till en kompis och skulle avsluta med ett hjärta, istället råkade jag skicka en båt som ser ut som Titanic xD Det tog udden av mitt budskap litegrann... För mig betyder båt och hjärta samma sak ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 15 jan, 2018 14:08 |
|
Viloss
Elev |
Jag har gjort om min profil...
15 jan, 2018 14:32 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Jag läste ut Simon vs the Homo Sapiens Agenda igår kväll och jag är fortfarande helt varm inombords efter den.
15 jan, 2018 14:44 |
|
Zora
Elev |
15 jan, 2018 15:19 |
|
Solkatten
Elev |
Börjar längta till varmare väder... inte till sommaren då jag vill inte ha för mycket värme utan till typ våren. Vill inte ha det väldigt varmt utan bara tillräckligt mycket så att det inte är kallt liksom...
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 jan, 2018 15:36 |
|
mitchan
Lärare |
haha gillade oftast APL, men definitivt inte that one time när jag hamnade i en djuraffär där jag fick städa varje dag (ingen annan städade någonsin när jag var där, bara jag haha..) och jobbade från 10 till 18 varje dag, inklusive 2 timmars pendlande (4 timmar sammanlagt om dagen + promenader till och från tågstationerna osv... så åkte alltid runt 7 och kom tillbaka runt 21.. det var hemskt).... INGEN av dom som faktiskt jobbade där och fick betalt för det var där från öppning till stängning varje dag, det var också bara jag som jobbade så länge....
.....jag sket i att åka dit hela sista veckan och svarade inte på nåt av deras sms eller samtal och never returned hahaha ![]()
15 jan, 2018 15:38
Detta inlägg ändrades senast 2018-01-15 kl. 15:39
|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Varför är mina drömmar alltid så jäkla konstiga. Mina är också alltid konstiga. Inatt drömde jag att jag köpte yoghurt? Mina är så mycket mer konstigare och invecklade... går inte ens att beskriva. Många gånger drömmer jag dessutom att jag kan vara på två tre olika ställen samtidigt... hur är det ens möjligt? Man har ju flera drömmar under en natt och en gång mindes jag kanske fem av dem och alla handlade om att jag träffade en kändis i varje. Ibland kan jag till och med prata engelska i drömmarna! Eller att jag drömmer en dröm i en dröm. Åh herregud. xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 jan, 2018 15:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Tonks/Luna: Nä, det står att en har två tummar men sen när jag kollar så är det bara en som har tummat. Blir det så när någon har tagit bort sig? Skrivet av Borttagen: Det står att jag har 29 tummar men när jag räknar så har jag 30 Kan vara en från quidditchplanen! har haft detta kontot sedan augusti men kan ändå inget 15 jan, 2018 15:51 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen