Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 24985 24986 24987 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Livet är en jävla sovsäck. Ingen logik.
Då borde du äta mer socker

Har inget socker, men tre äpplen!
Är de gröna?

Ett är grönt, ett är gammalt och det sista är från Flipendo!
GE MIG DET GRÖNA! GE MIG DET NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!

14 jan, 2018 16:35

Tonks/Luna
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Livet är en jävla sovsäck. Ingen logik.
Då borde du äta mer socker

Har inget socker, men tre äpplen!
Är de gröna?

Ett är grönt, ett är gammalt och det sista är från Flipendo!
GE MIG DET GRÖNA! GE MIG DET NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!

Hallå! Är på ett tåg mot Malmö. Det lär inte gå!

Varför stava rätt när man kan stava fel?

14 jan, 2018 16:36

Borttagen

Avatar


Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Livet är en jävla sovsäck. Ingen logik.
Då borde du äta mer socker

Har inget socker, men tre äpplen!
Är de gröna?

Ett är grönt, ett är gammalt och det sista är från Flipendo!
GE MIG DET GRÖNA! GE MIG DET NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!

Hallå! Är på ett tåg mot Malmö. Det lär inte gå!
*Transfererar mig till ditt tåg utan att du ser mig* *Tar ditt gröna äpple* *Transfererar mig hem*

14 jan, 2018 16:37

Borttagen

Avatar


jag har tråkigt

14 jan, 2018 18:50

Alva e
Elev

Avatar


Jag ska vara med i radio på tisdag

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fs-media-cache-ak0.pinimg.com%2Foriginals%2F1a%2F28%2F47%2F1a28475b7ac51dea2c6e211c486c53ef.pnghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fs-media-cache-ak0.pinimg.com%2Foriginals%2F1c%2F34%2F88%2F1c3488d270c0c1dbb6e3859bd60e0039.jpg

14 jan, 2018 18:56

Solkatten
Elev

Avatar


Idag är det två år sedan Alan Rickman dog. På kanal 5 går Dödrelikerna där Snape dör.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

14 jan, 2018 19:45

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Idag är det två år sedan Alan Rickman dog. På kanal 5 går Dödrelikerna där Snape dör.
Severus Snape, varför skulle han och Remus Lupin ens dö??? Det är det värsta med Harry Potter och dödsrelikerna.

Saknar Alan Rickman

14 jan, 2018 19:51

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Idag är det två år sedan Alan Rickman dog. På kanal 5 går Dödrelikerna där Snape dör.
Severus Snape, varför skulle han och Remus Lupin ens dö??? Det är det värsta med Harry Potter och dödsrelikerna.

Saknar Alan Rickman

Och Fred.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

14 jan, 2018 19:55

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Idag är det två år sedan Alan Rickman dog. På kanal 5 går Dödrelikerna där Snape dör.
Severus Snape, varför skulle han och Remus Lupin ens dö??? Det är det värsta med Harry Potter och dödsrelikerna.

Saknar Alan Rickman

Och Fred.
Jag är inte ledsen över det här... varför är jag så hemsk?

14 jan, 2018 20:24

Viloss
Elev

Avatar


Näe skola imorgon

14 jan, 2018 20:38

1 2 3 ... 24985 24986 24987 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.