The Percy Jackson club
Forum > Off Topic > Klubbar > The Percy Jackson club
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LunaLovegood:)
Elev |
24 jul, 2017 20:48 |
|
boknörd_
Elev |
24 jul, 2017 20:49 |
|
LunaLovegood:)
Elev |
Skrivet av boknörd_: bara inne här och smsar mina kompisar och oroar mig för att jag eller en ha mina kompisar ska sluta sent på tisdagar så vi inte hinner till teatern. Och den är typ mitt liv Skrivet av LunaLovegood:): Vad gör alla? Skriver en Percico oneshot på engelska! själv?♥
24 jul, 2017 20:54 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Camping är najs ibland! Det är kul att leva ett "enkelt liv" på något sätt! Men jag håller med. Det är för trångt! Jag måste dela säng med min mamma och det blir jobbigt i längden.GinnyHermionePotter Jag har alltid haft svårt att fatta poängen med camping, grusplaner ser likadana ut vart du än är liksom. (Plus att det är trångt och för mycket folk). Men det är säkert kul om man bara ger det en chans. Det är praktiskt med husbilen på ett sätt! Man behöver inte hitta något matställe utan man kan bar ställa sig på en parkering och laga mat, när det blir kväll och man börjar bli trött kan man bara ställa husbilen någonstans (där det är tillåtet att stå över natten) och bädda upp sängarna! Men på Bornholm får man inte frikampa utan man måste bo på camping hela tiden! Jag lyssnade på några fler låtar idag! Några var ganska bra, men en del var för sega eller hårda! Skrivet av LunaLovegood:): Har läst The Dark Prophecy hela dagen och nu är jag irriterad för att jag inte kan börja med min väv nu utan måste vänta tills imorgon!!!Vad gör alla? 24 jul, 2017 21:08 |
|
LunaLovegood:)
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: är den bra?Skrivet av Borttagen: Camping är najs ibland! Det är kul att leva ett "enkelt liv" på något sätt! Men jag håller med. Det är för trångt! Jag måste dela säng med min mamma och det blir jobbigt i längden.GinnyHermionePotter Jag har alltid haft svårt att fatta poängen med camping, grusplaner ser likadana ut vart du än är liksom. (Plus att det är trångt och för mycket folk). Men det är säkert kul om man bara ger det en chans. Det är praktiskt med husbilen på ett sätt! Man behöver inte hitta något matställe utan man kan bar ställa sig på en parkering och laga mat, när det blir kväll och man börjar bli trött kan man bara ställa husbilen någonstans (där det är tillåtet att stå över natten) och bädda upp sängarna! Men på Bornholm får man inte frikampa utan man måste bo på camping hela tiden! Jag lyssnade på några fler låtar idag! Några var ganska bra, men en del var för sega eller hårda! Skrivet av LunaLovegood:): Har läst The Dark Prophecy hela dagen och nu är jag irriterad för att jag inte kan börja med min väv nu utan måste vänta tills imorgon!!! Vad gör alla?
24 jul, 2017 21:13 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av LunaLovegood:): JAAA!!!Skrivet av GinnyHermionePotter: är den bra? Skrivet av LunaLovegood:): Har läst The Dark Prophecy hela dagen och nu är jag irriterad för att jag inte kan börja med min väv nu utan måste vänta tills imorgon!!! Vad gör alla? Fast jag gillar nog The hidden Oracle lite mer! Då är de på Camp och man får träffa Apollons andra barn lite mer! (i love my siblings OKAY!♥) 24 jul, 2017 21:20 |
|
LunaLovegood:)
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: jag vill läsa den serien. *suckar längtande*Skrivet av LunaLovegood:): JAAA!!!Skrivet av GinnyHermionePotter: är den bra? Skrivet av LunaLovegood:): Har läst The Dark Prophecy hela dagen och nu är jag irriterad för att jag inte kan börja med min väv nu utan måste vänta tills imorgon!!! Vad gör alla? Fast jag gillar nog The hidden Oracle lite mer! Då är de på Camp och man får träffa Apollons andra barn lite mer! (i love my siblings OKAY!♥)
24 jul, 2017 21:42 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av LunaLovegood:): Den finns inte på svenska än Skrivet av GinnyHermionePotter: jag vill läsa den serien. *suckar längtande* Skrivet av LunaLovegood:): JAAA!!!Skrivet av GinnyHermionePotter: är den bra? Skrivet av LunaLovegood:): Har läst The Dark Prophecy hela dagen och nu är jag irriterad för att jag inte kan börja med min väv nu utan måste vänta tills imorgon!!! Vad gör alla? Fast jag gillar nog The hidden Oracle lite mer! Då är de på Camp och man får träffa Apollons andra barn lite mer! (i love my siblings OKAY!♥) 24 jul, 2017 21:49 |
|
LunaLovegood:)
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: får vänta ett tagSkrivet av LunaLovegood:): Den finns inte på svenska än Skrivet av GinnyHermionePotter: jag vill läsa den serien. *suckar längtande* Skrivet av LunaLovegood:): JAAA!!!Skrivet av GinnyHermionePotter: är den bra? Skrivet av LunaLovegood:): Har läst The Dark Prophecy hela dagen och nu är jag irriterad för att jag inte kan börja med min väv nu utan måste vänta tills imorgon!!! Vad gör alla? Fast jag gillar nog The hidden Oracle lite mer! Då är de på Camp och man får träffa Apollons andra barn lite mer! (i love my siblings OKAY!♥)
24 jul, 2017 21:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Camping är najs ibland! Det är kul att leva ett "enkelt liv" på något sätt! Men jag håller med. Det är för trångt! Jag måste dela säng med min mamma och det blir jobbigt i längden.GinnyHermionePotter Jag har alltid haft svårt att fatta poängen med camping, grusplaner ser likadana ut vart du än är liksom. (Plus att det är trångt och för mycket folk). Men det är säkert kul om man bara ger det en chans. Det är praktiskt med husbilen på ett sätt! Man behöver inte hitta något matställe utan man kan bar ställa sig på en parkering och laga mat, när det blir kväll och man börjar bli trött kan man bara ställa husbilen någonstans (där det är tillåtet att stå över natten) och bädda upp sängarna! Men på Bornholm får man inte frikampa utan man måste bo på camping hela tiden! Jag lyssnade på några fler låtar idag! Några var ganska bra, men en del var för sega eller hårda! Skrivet av LunaLovegood:): Har läst The Dark Prophecy hela dagen och nu är jag irriterad för att jag inte kan börja med min väv nu utan måste vänta tills imorgon!!! Vad gör alla? Det är i och för sig sant, jag tänker inte försöka förklara varför jag inte gillar det för det är svårt att få ner det i text. Vilka var för sega? Och vilka var för hårda? Och vilka var bäst? 24 jul, 2017 21:54 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen