Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

The Percy Jackson club

Forum > Off Topic > Klubbar > The Percy Jackson club

1 2 3 ... 2493 2494 2495 ... 3568 3569 3570
Användare Inlägg
GinnyHermionePotter
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
GinnyHermionePotter
Lyssna på några andra av Bryan Adams låtar från albumet reckles, du borde kunna gilla dem.
Tyckte du novemberrain saknade tempo eller vad var det som var dåligt med den (förutom längden)
Jaja jag SKA lyssna på dem
Imorgon!
Ja, den var lite seg att komma in i. Men jag kan ge den ett till försök!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fa49d2025cdd6850e9574eb6932d3acd6%2Fa8405a162eb555cf-fc%2Fs500x750%2F0a856a56976ad0174b466b40fbd29718a02f0c92.gifv

23 jul, 2017 21:57

Borttagen

Avatar


Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
GinnyHermionePotter
Lyssna på några andra av Bryan Adams låtar från albumet reckles, du borde kunna gilla dem.
Tyckte du novemberrain saknade tempo eller vad var det som var dåligt med den (förutom längden)
Jaja jag SKA lyssna på dem
Imorgon!
Ja, den var lite seg att komma in i. Men jag kan ge den ett till försök!

Förmodligen beror den på att den har rätt så långsamt tempo, prova att lyssna på sweet Child o mine (samma band) istället

23 jul, 2017 22:08

GinnyHermionePotter
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
GinnyHermionePotter
Lyssna på några andra av Bryan Adams låtar från albumet reckles, du borde kunna gilla dem.
Tyckte du novemberrain saknade tempo eller vad var det som var dåligt med den (förutom längden)
Jaja jag SKA lyssna på dem
Imorgon!
Ja, den var lite seg att komma in i. Men jag kan ge den ett till försök!

Förmodligen beror den på att den har rätt så långsamt tempo, prova att lyssna på sweet Child o mine (samma band) istället
Ja! Det ska jag göra!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fa49d2025cdd6850e9574eb6932d3acd6%2Fa8405a162eb555cf-fc%2Fs500x750%2F0a856a56976ad0174b466b40fbd29718a02f0c92.gifv

23 jul, 2017 22:11

Borttagen

Avatar


Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Lnx04:
Har inte varit inne på ett bra tag.. Kom in och insåg att jag hade missat 400 sidor...
Det är inte svårt att missa 400 sidor!

Förut var det så men inte längre...
Jag skanar det!
Jag saknar när du och Martin tjafsade hela kvällarna, jag saknar då vi tjafsade om Lo-shipp, jag saknar då alla skrev knäppa dikter, jag saknar alla hjärtans dag, jag saknar när folk spontant kom med roliga PJ-saker, jag saknar då alla berättade om tecken de sett från gudarna.....................

Vem gör inte det..........
Fast jag antar att det beror på att det är sommarlov........
Ja! Hoppas det kommer till hösten igen!!! (Önskar att förra hösten kunde komma tillbaka!!! För jag saknar den!
Jag har bara kännt mig nere hela sommaren!

Samma här!
Varför?♥
Jag är så taggad på Halloween! Men det kommer kännas konstigt med en "vanlig" Halloween igen!

Det är en del saker! Jag har bara inte hittat något kul att göra och så är det en del andra saker!

Jag längtar inte alls till halloween! Jag kommer vara uppe och fånga troll!

Jaha.... jag har haft en ganska tråkig sommar.......
Jag bryr mig inte om troll! Jag ser dem ändå inte!

#TråkigSommarKlubben
Och det blir inte bättre för att jag ska till Bornholm (en ö som tillhör Danmark men ligger sydost om Skåne) med familjen i fyrarätters. Vi ska sova i husbilen så bläääää!

Fast du fånga mer än ganska många från mugglis

JA! Då hade vi haft det kul!

23 jul, 2017 23:17

GinnyHermionePotter
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Lnx04:
Har inte varit inne på ett bra tag.. Kom in och insåg att jag hade missat 400 sidor...
Det är inte svårt att missa 400 sidor!

Förut var det så men inte längre...
Jag skanar det!
Jag saknar när du och Martin tjafsade hela kvällarna, jag saknar då vi tjafsade om Lo-shipp, jag saknar då alla skrev knäppa dikter, jag saknar alla hjärtans dag, jag saknar när folk spontant kom med roliga PJ-saker, jag saknar då alla berättade om tecken de sett från gudarna.....................

Vem gör inte det..........
Fast jag antar att det beror på att det är sommarlov........
Ja! Hoppas det kommer till hösten igen!!! (Önskar att förra hösten kunde komma tillbaka!!! För jag saknar den!
Jag har bara kännt mig nere hela sommaren!

Samma här!
Varför?♥
Jag är så taggad på Halloween! Men det kommer kännas konstigt med en "vanlig" Halloween igen!

Det är en del saker! Jag har bara inte hittat något kul att göra och så är det en del andra saker!

Jag längtar inte alls till halloween! Jag kommer vara uppe och fånga troll!

Jaha.... jag har haft en ganska tråkig sommar.......
Jag bryr mig inte om troll! Jag ser dem ändå inte!

#TråkigSommarKlubben
Och det blir inte bättre för att jag ska till Bornholm (en ö som tillhör Danmark men ligger sydost om Skåne) med familjen i fyrarätters. Vi ska sova i husbilen så bläääää!

Fast du fånga mer än ganska många från mugglis

JA! Då hade vi haft det kul!
Kaninerna ser jag bättre för de har starkare färger! Och förra året ville trollen inte ta sig över Atlanten!

BORNHOLM ÄR INTE KUL!!!!!

(Blev så irriterad på folk som säger dumma kommentarer att jag skrev till KP!)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fa49d2025cdd6850e9574eb6932d3acd6%2Fa8405a162eb555cf-fc%2Fs500x750%2F0a856a56976ad0174b466b40fbd29718a02f0c92.gifv

23 jul, 2017 23:23

Borttagen

Avatar


Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Lnx04:
Har inte varit inne på ett bra tag.. Kom in och insåg att jag hade missat 400 sidor...
Det är inte svårt att missa 400 sidor!

Förut var det så men inte längre...
Jag skanar det!
Jag saknar när du och Martin tjafsade hela kvällarna, jag saknar då vi tjafsade om Lo-shipp, jag saknar då alla skrev knäppa dikter, jag saknar alla hjärtans dag, jag saknar när folk spontant kom med roliga PJ-saker, jag saknar då alla berättade om tecken de sett från gudarna.....................

Vem gör inte det..........
Fast jag antar att det beror på att det är sommarlov........
Ja! Hoppas det kommer till hösten igen!!! (Önskar att förra hösten kunde komma tillbaka!!! För jag saknar den!
Jag har bara kännt mig nere hela sommaren!

Samma här!
Varför?♥
Jag är så taggad på Halloween! Men det kommer kännas konstigt med en "vanlig" Halloween igen!

Det är en del saker! Jag har bara inte hittat något kul att göra och så är det en del andra saker!

Jag längtar inte alls till halloween! Jag kommer vara uppe och fånga troll!

Jaha.... jag har haft en ganska tråkig sommar.......
Jag bryr mig inte om troll! Jag ser dem ändå inte!

#TråkigSommarKlubben
Och det blir inte bättre för att jag ska till Bornholm (en ö som tillhör Danmark men ligger sydost om Skåne) med familjen i fyrarätters. Vi ska sova i husbilen så bläääää!

Fast du fånga mer än ganska många från mugglis

JA! Då hade vi haft det kul!
Kaninerna ser jag bättre för de har starkare färger! Och förra året ville trollen inte ta sig över Atlanten!

BORNHOLM ÄR INTE KUL!!!!!

(Blev så irriterad på folk som säger dumma kommentarer att jag skrev till KP!)

Haha, jag fick inte häller särskilt många...

Jag snakcade om klubben.....

(Jag antar att jag vet en av de...)

24 jul, 2017 00:31

Borttagen

Avatar


Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Lnx04:
Har inte varit inne på ett bra tag.. Kom in och insåg att jag hade missat 400 sidor...
Det är inte svårt att missa 400 sidor!

Förut var det så men inte längre...
Jag skanar det!
Jag saknar när du och Martin tjafsade hela kvällarna, jag saknar då vi tjafsade om Lo-shipp, jag saknar då alla skrev knäppa dikter, jag saknar alla hjärtans dag, jag saknar när folk spontant kom med roliga PJ-saker, jag saknar då alla berättade om tecken de sett från gudarna.....................

Vem gör inte det..........
Fast jag antar att det beror på att det är sommarlov........
Ja! Hoppas det kommer till hösten igen!!! (Önskar att förra hösten kunde komma tillbaka!!! För jag saknar den!
Jag har bara kännt mig nere hela sommaren!

Samma här!
Varför?♥
Jag är så taggad på Halloween! Men det kommer kännas konstigt med en "vanlig" Halloween igen!

Det är en del saker! Jag har bara inte hittat något kul att göra och så är det en del andra saker!

Jag längtar inte alls till halloween! Jag kommer vara uppe och fånga troll!

Jaha.... jag har haft en ganska tråkig sommar.......
Jag bryr mig inte om troll! Jag ser dem ändå inte!

#TråkigSommarKlubben
Och det blir inte bättre för att jag ska till Bornholm (en ö som tillhör Danmark men ligger sydost om Skåne) med familjen i fyrarätters. Vi ska sova i husbilen så bläääää!

Fast du fånga mer än ganska många från mugglis

JA! Då hade vi haft det kul!
Kaninerna ser jag bättre för de har starkare färger! Och förra året ville trollen inte ta sig över Atlanten!

BORNHOLM ÄR INTE KUL!!!!!

(Blev så irriterad på folk som säger dumma kommentarer att jag skrev till KP!)

Bornholm är visst kul, jag lovar

24 jul, 2017 09:28

GinnyHermionePotter
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Lnx04:
Har inte varit inne på ett bra tag.. Kom in och insåg att jag hade missat 400 sidor...
Det är inte svårt att missa 400 sidor!

Förut var det så men inte längre...
Jag skanar det!
Jag saknar när du och Martin tjafsade hela kvällarna, jag saknar då vi tjafsade om Lo-shipp, jag saknar då alla skrev knäppa dikter, jag saknar alla hjärtans dag, jag saknar när folk spontant kom med roliga PJ-saker, jag saknar då alla berättade om tecken de sett från gudarna.....................

Vem gör inte det..........
Fast jag antar att det beror på att det är sommarlov........
Ja! Hoppas det kommer till hösten igen!!! (Önskar att förra hösten kunde komma tillbaka!!! För jag saknar den!
Jag har bara kännt mig nere hela sommaren!

Samma här!
Varför?♥
Jag är så taggad på Halloween! Men det kommer kännas konstigt med en "vanlig" Halloween igen!

Det är en del saker! Jag har bara inte hittat något kul att göra och så är det en del andra saker!

Jag längtar inte alls till halloween! Jag kommer vara uppe och fånga troll!

Jaha.... jag har haft en ganska tråkig sommar.......
Jag bryr mig inte om troll! Jag ser dem ändå inte!

#TråkigSommarKlubben
Och det blir inte bättre för att jag ska till Bornholm (en ö som tillhör Danmark men ligger sydost om Skåne) med familjen i fyrarätters. Vi ska sova i husbilen så bläääää!

Fast du fånga mer än ganska många från mugglis

JA! Då hade vi haft det kul!
Kaninerna ser jag bättre för de har starkare färger! Och förra året ville trollen inte ta sig över Atlanten!

BORNHOLM ÄR INTE KUL!!!!!

(Blev så irriterad på folk som säger dumma kommentarer att jag skrev till KP!)

Bornholm är visst kul, jag lovar
Vad finns det för kul där?
Jag tänker mig att det ser ut som på Ven fast större.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fa49d2025cdd6850e9574eb6932d3acd6%2Fa8405a162eb555cf-fc%2Fs500x750%2F0a856a56976ad0174b466b40fbd29718a02f0c92.gifv

24 jul, 2017 09:57

Borttagen

Avatar


Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Lnx04:
Har inte varit inne på ett bra tag.. Kom in och insåg att jag hade missat 400 sidor...
Det är inte svårt att missa 400 sidor!

Förut var det så men inte längre...
Jag skanar det!
Jag saknar när du och Martin tjafsade hela kvällarna, jag saknar då vi tjafsade om Lo-shipp, jag saknar då alla skrev knäppa dikter, jag saknar alla hjärtans dag, jag saknar när folk spontant kom med roliga PJ-saker, jag saknar då alla berättade om tecken de sett från gudarna.....................

Vem gör inte det..........
Fast jag antar att det beror på att det är sommarlov........
Ja! Hoppas det kommer till hösten igen!!! (Önskar att förra hösten kunde komma tillbaka!!! För jag saknar den!
Jag har bara kännt mig nere hela sommaren!

Samma här!
Varför?♥
Jag är så taggad på Halloween! Men det kommer kännas konstigt med en "vanlig" Halloween igen!

Det är en del saker! Jag har bara inte hittat något kul att göra och så är det en del andra saker!

Jag längtar inte alls till halloween! Jag kommer vara uppe och fånga troll!

Jaha.... jag har haft en ganska tråkig sommar.......
Jag bryr mig inte om troll! Jag ser dem ändå inte!

#TråkigSommarKlubben
Och det blir inte bättre för att jag ska till Bornholm (en ö som tillhör Danmark men ligger sydost om Skåne) med familjen i fyrarätters. Vi ska sova i husbilen så bläääää!

Fast du fånga mer än ganska många från mugglis

JA! Då hade vi haft det kul!
Kaninerna ser jag bättre för de har starkare färger! Och förra året ville trollen inte ta sig över Atlanten!

BORNHOLM ÄR INTE KUL!!!!!

(Blev så irriterad på folk som säger dumma kommentarer att jag skrev till KP!)

Bornholm är visst kul, jag lovar
Vad finns det för kul där?
Jag tänker mig att det ser ut som på Ven fast större.

Det är ju stort, de har en egen flagga osv. Det är extremt fint och de har en hel del roliga saker. Vi gick på en rovdjurs show, kollade keramik, hammers Borg och hur mycket annat som helst.

(Dessutom så kommer min släkt därifrån, jag är själv 1/32 dansk)

24 jul, 2017 10:02

GinnyHermionePotter
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Lnx04:
Har inte varit inne på ett bra tag.. Kom in och insåg att jag hade missat 400 sidor...
Det är inte svårt att missa 400 sidor!

Förut var det så men inte längre...
Jag skanar det!
Jag saknar när du och Martin tjafsade hela kvällarna, jag saknar då vi tjafsade om Lo-shipp, jag saknar då alla skrev knäppa dikter, jag saknar alla hjärtans dag, jag saknar när folk spontant kom med roliga PJ-saker, jag saknar då alla berättade om tecken de sett från gudarna.....................

Vem gör inte det..........
Fast jag antar att det beror på att det är sommarlov........
Ja! Hoppas det kommer till hösten igen!!! (Önskar att förra hösten kunde komma tillbaka!!! För jag saknar den!
Jag har bara kännt mig nere hela sommaren!

Samma här!
Varför?♥
Jag är så taggad på Halloween! Men det kommer kännas konstigt med en "vanlig" Halloween igen!

Det är en del saker! Jag har bara inte hittat något kul att göra och så är det en del andra saker!

Jag längtar inte alls till halloween! Jag kommer vara uppe och fånga troll!

Jaha.... jag har haft en ganska tråkig sommar.......
Jag bryr mig inte om troll! Jag ser dem ändå inte!

#TråkigSommarKlubben
Och det blir inte bättre för att jag ska till Bornholm (en ö som tillhör Danmark men ligger sydost om Skåne) med familjen i fyrarätters. Vi ska sova i husbilen så bläääää!

Fast du fånga mer än ganska många från mugglis

JA! Då hade vi haft det kul!
Kaninerna ser jag bättre för de har starkare färger! Och förra året ville trollen inte ta sig över Atlanten!

BORNHOLM ÄR INTE KUL!!!!!

(Blev så irriterad på folk som säger dumma kommentarer att jag skrev till KP!)

Bornholm är visst kul, jag lovar
Vad finns det för kul där?
Jag tänker mig att det ser ut som på Ven fast större.

Det är ju stort, de har en egen flagga osv. Det är extremt fint och de har en hel del roliga saker. Vi gick på en rovdjurs show, kollade keramik, hammers Borg och hur mycket annat som helst.

(Dessutom så kommer min släkt därifrån, jag är själv 1/32 dansk)
Jag trodde inte det var så stort!
Vi ska nog bo på camping i Döudde. Om jag känner min familj rätt så kommer vi nog inte göra något av det där!

(Vad coolt!)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fa49d2025cdd6850e9574eb6932d3acd6%2Fa8405a162eb555cf-fc%2Fs500x750%2F0a856a56976ad0174b466b40fbd29718a02f0c92.gifv

24 jul, 2017 10:18

1 2 3 ... 2493 2494 2495 ... 3568 3569 3570

Forum > Off Topic > Klubbar > The Percy Jackson club

Du får inte svara på den här tråden.