The Percy Jackson club
Forum > Off Topic > Klubbar > The Percy Jackson club
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jaja jag SKA lyssna på demGinnyHermionePotter Lyssna på några andra av Bryan Adams låtar från albumet reckles, du borde kunna gilla dem. Tyckte du novemberrain saknade tempo eller vad var det som var dåligt med den (förutom längden) Imorgon! Ja, den var lite seg att komma in i. Men jag kan ge den ett till försök! 23 jul, 2017 21:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Jaja jag SKA lyssna på demGinnyHermionePotter Lyssna på några andra av Bryan Adams låtar från albumet reckles, du borde kunna gilla dem. Tyckte du novemberrain saknade tempo eller vad var det som var dåligt med den (förutom längden) Imorgon! Ja, den var lite seg att komma in i. Men jag kan ge den ett till försök! Förmodligen beror den på att den har rätt så långsamt tempo, prova att lyssna på sweet Child o mine (samma band) istället 23 jul, 2017 22:08 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ja! Det ska jag göra!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Jaja jag SKA lyssna på demGinnyHermionePotter Lyssna på några andra av Bryan Adams låtar från albumet reckles, du borde kunna gilla dem. Tyckte du novemberrain saknade tempo eller vad var det som var dåligt med den (förutom längden) Imorgon! Ja, den var lite seg att komma in i. Men jag kan ge den ett till försök! Förmodligen beror den på att den har rätt så långsamt tempo, prova att lyssna på sweet Child o mine (samma band) istället 23 jul, 2017 22:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Jag bryr mig inte om troll! Jag ser dem ändå inte!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Jag är så taggad på Halloween! Men det kommer kännas konstigt med en "vanlig" Halloween igen!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Ja! Hoppas det kommer till hösten igen!!! (Önskar att förra hösten kunde komma tillbaka!!! För jag saknar den!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Jag skanar det!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Lnx04: Det är inte svårt att missa 400 sidor! Har inte varit inne på ett bra tag.. Kom in och insåg att jag hade missat 400 sidor... Förut var det så men inte längre... Jag saknar när du och Martin tjafsade hela kvällarna, jag saknar då vi tjafsade om Lo-shipp, jag saknar då alla skrev knäppa dikter, jag saknar alla hjärtans dag, jag saknar när folk spontant kom med roliga PJ-saker, jag saknar då alla berättade om tecken de sett från gudarna..................... Vem gör inte det.......... Fast jag antar att det beror på att det är sommarlov........ Jag har bara kännt mig nere hela sommaren! Samma här! Varför?♥ Det är en del saker! Jag har bara inte hittat något kul att göra och så är det en del andra saker! Jag längtar inte alls till halloween! Jag kommer vara uppe och fånga troll! Jaha.... jag har haft en ganska tråkig sommar....... #TråkigSommarKlubben Och det blir inte bättre för att jag ska till Bornholm (en ö som tillhör Danmark men ligger sydost om Skåne) med familjen i fyrarätters. Vi ska sova i husbilen så bläääää! Fast du fånga mer än ganska många från mugglis JA! Då hade vi haft det kul! 23 jul, 2017 23:17 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Kaninerna ser jag bättre för de har starkare färger! Och förra året ville trollen inte ta sig över Atlanten!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Jag bryr mig inte om troll! Jag ser dem ändå inte!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Jag är så taggad på Halloween! Men det kommer kännas konstigt med en "vanlig" Halloween igen!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Ja! Hoppas det kommer till hösten igen!!! (Önskar att förra hösten kunde komma tillbaka!!! För jag saknar den!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Jag skanar det!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Lnx04: Det är inte svårt att missa 400 sidor! Har inte varit inne på ett bra tag.. Kom in och insåg att jag hade missat 400 sidor... Förut var det så men inte längre... Jag saknar när du och Martin tjafsade hela kvällarna, jag saknar då vi tjafsade om Lo-shipp, jag saknar då alla skrev knäppa dikter, jag saknar alla hjärtans dag, jag saknar när folk spontant kom med roliga PJ-saker, jag saknar då alla berättade om tecken de sett från gudarna..................... Vem gör inte det.......... Fast jag antar att det beror på att det är sommarlov........ Jag har bara kännt mig nere hela sommaren! Samma här! Varför?♥ Det är en del saker! Jag har bara inte hittat något kul att göra och så är det en del andra saker! Jag längtar inte alls till halloween! Jag kommer vara uppe och fånga troll! Jaha.... jag har haft en ganska tråkig sommar....... #TråkigSommarKlubben Och det blir inte bättre för att jag ska till Bornholm (en ö som tillhör Danmark men ligger sydost om Skåne) med familjen i fyrarätters. Vi ska sova i husbilen så bläääää! Fast du fånga mer än ganska många från mugglis JA! Då hade vi haft det kul! BORNHOLM ÄR INTE KUL!!!!! (Blev så irriterad på folk som säger dumma kommentarer att jag skrev till KP!) 23 jul, 2017 23:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Kaninerna ser jag bättre för de har starkare färger! Och förra året ville trollen inte ta sig över Atlanten!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Jag bryr mig inte om troll! Jag ser dem ändå inte!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Jag är så taggad på Halloween! Men det kommer kännas konstigt med en "vanlig" Halloween igen!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Ja! Hoppas det kommer till hösten igen!!! (Önskar att förra hösten kunde komma tillbaka!!! För jag saknar den!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Jag skanar det!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Lnx04: Det är inte svårt att missa 400 sidor! Har inte varit inne på ett bra tag.. Kom in och insåg att jag hade missat 400 sidor... Förut var det så men inte längre... Jag saknar när du och Martin tjafsade hela kvällarna, jag saknar då vi tjafsade om Lo-shipp, jag saknar då alla skrev knäppa dikter, jag saknar alla hjärtans dag, jag saknar när folk spontant kom med roliga PJ-saker, jag saknar då alla berättade om tecken de sett från gudarna..................... Vem gör inte det.......... Fast jag antar att det beror på att det är sommarlov........ Jag har bara kännt mig nere hela sommaren! Samma här! Varför?♥ Det är en del saker! Jag har bara inte hittat något kul att göra och så är det en del andra saker! Jag längtar inte alls till halloween! Jag kommer vara uppe och fånga troll! Jaha.... jag har haft en ganska tråkig sommar....... #TråkigSommarKlubben Och det blir inte bättre för att jag ska till Bornholm (en ö som tillhör Danmark men ligger sydost om Skåne) med familjen i fyrarätters. Vi ska sova i husbilen så bläääää! Fast du fånga mer än ganska många från mugglis JA! Då hade vi haft det kul! BORNHOLM ÄR INTE KUL!!!!! (Blev så irriterad på folk som säger dumma kommentarer att jag skrev till KP!) Haha, jag fick inte häller särskilt många... Jag snakcade om klubben..... (Jag antar att jag vet en av de...) 24 jul, 2017 00:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Kaninerna ser jag bättre för de har starkare färger! Och förra året ville trollen inte ta sig över Atlanten!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Jag bryr mig inte om troll! Jag ser dem ändå inte!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Jag är så taggad på Halloween! Men det kommer kännas konstigt med en "vanlig" Halloween igen!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Ja! Hoppas det kommer till hösten igen!!! (Önskar att förra hösten kunde komma tillbaka!!! För jag saknar den!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Jag skanar det!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Lnx04: Det är inte svårt att missa 400 sidor! Har inte varit inne på ett bra tag.. Kom in och insåg att jag hade missat 400 sidor... Förut var det så men inte längre... Jag saknar när du och Martin tjafsade hela kvällarna, jag saknar då vi tjafsade om Lo-shipp, jag saknar då alla skrev knäppa dikter, jag saknar alla hjärtans dag, jag saknar när folk spontant kom med roliga PJ-saker, jag saknar då alla berättade om tecken de sett från gudarna..................... Vem gör inte det.......... Fast jag antar att det beror på att det är sommarlov........ Jag har bara kännt mig nere hela sommaren! Samma här! Varför?♥ Det är en del saker! Jag har bara inte hittat något kul att göra och så är det en del andra saker! Jag längtar inte alls till halloween! Jag kommer vara uppe och fånga troll! Jaha.... jag har haft en ganska tråkig sommar....... #TråkigSommarKlubben Och det blir inte bättre för att jag ska till Bornholm (en ö som tillhör Danmark men ligger sydost om Skåne) med familjen i fyrarätters. Vi ska sova i husbilen så bläääää! Fast du fånga mer än ganska många från mugglis JA! Då hade vi haft det kul! BORNHOLM ÄR INTE KUL!!!!! (Blev så irriterad på folk som säger dumma kommentarer att jag skrev till KP!) Bornholm är visst kul, jag lovar 24 jul, 2017 09:28 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Vad finns det för kul där?Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Kaninerna ser jag bättre för de har starkare färger! Och förra året ville trollen inte ta sig över Atlanten!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Jag bryr mig inte om troll! Jag ser dem ändå inte!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Jag är så taggad på Halloween! Men det kommer kännas konstigt med en "vanlig" Halloween igen!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Ja! Hoppas det kommer till hösten igen!!! (Önskar att förra hösten kunde komma tillbaka!!! För jag saknar den!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Jag skanar det!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Lnx04: Det är inte svårt att missa 400 sidor! Har inte varit inne på ett bra tag.. Kom in och insåg att jag hade missat 400 sidor... Förut var det så men inte längre... Jag saknar när du och Martin tjafsade hela kvällarna, jag saknar då vi tjafsade om Lo-shipp, jag saknar då alla skrev knäppa dikter, jag saknar alla hjärtans dag, jag saknar när folk spontant kom med roliga PJ-saker, jag saknar då alla berättade om tecken de sett från gudarna..................... Vem gör inte det.......... Fast jag antar att det beror på att det är sommarlov........ Jag har bara kännt mig nere hela sommaren! Samma här! Varför?♥ Det är en del saker! Jag har bara inte hittat något kul att göra och så är det en del andra saker! Jag längtar inte alls till halloween! Jag kommer vara uppe och fånga troll! Jaha.... jag har haft en ganska tråkig sommar....... #TråkigSommarKlubben Och det blir inte bättre för att jag ska till Bornholm (en ö som tillhör Danmark men ligger sydost om Skåne) med familjen i fyrarätters. Vi ska sova i husbilen så bläääää! Fast du fånga mer än ganska många från mugglis JA! Då hade vi haft det kul! BORNHOLM ÄR INTE KUL!!!!! (Blev så irriterad på folk som säger dumma kommentarer att jag skrev till KP!) Bornholm är visst kul, jag lovar Jag tänker mig att det ser ut som på Ven fast större. 24 jul, 2017 09:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Vad finns det för kul där?Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Kaninerna ser jag bättre för de har starkare färger! Och förra året ville trollen inte ta sig över Atlanten!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Jag bryr mig inte om troll! Jag ser dem ändå inte!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Jag är så taggad på Halloween! Men det kommer kännas konstigt med en "vanlig" Halloween igen!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Ja! Hoppas det kommer till hösten igen!!! (Önskar att förra hösten kunde komma tillbaka!!! För jag saknar den!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Jag skanar det!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Lnx04: Det är inte svårt att missa 400 sidor! Har inte varit inne på ett bra tag.. Kom in och insåg att jag hade missat 400 sidor... Förut var det så men inte längre... Jag saknar när du och Martin tjafsade hela kvällarna, jag saknar då vi tjafsade om Lo-shipp, jag saknar då alla skrev knäppa dikter, jag saknar alla hjärtans dag, jag saknar när folk spontant kom med roliga PJ-saker, jag saknar då alla berättade om tecken de sett från gudarna..................... Vem gör inte det.......... Fast jag antar att det beror på att det är sommarlov........ Jag har bara kännt mig nere hela sommaren! Samma här! Varför?♥ Det är en del saker! Jag har bara inte hittat något kul att göra och så är det en del andra saker! Jag längtar inte alls till halloween! Jag kommer vara uppe och fånga troll! Jaha.... jag har haft en ganska tråkig sommar....... #TråkigSommarKlubben Och det blir inte bättre för att jag ska till Bornholm (en ö som tillhör Danmark men ligger sydost om Skåne) med familjen i fyrarätters. Vi ska sova i husbilen så bläääää! Fast du fånga mer än ganska många från mugglis JA! Då hade vi haft det kul! BORNHOLM ÄR INTE KUL!!!!! (Blev så irriterad på folk som säger dumma kommentarer att jag skrev till KP!) Bornholm är visst kul, jag lovar Jag tänker mig att det ser ut som på Ven fast större. Det är ju stort, de har en egen flagga osv. Det är extremt fint och de har en hel del roliga saker. Vi gick på en rovdjurs show, kollade keramik, hammers Borg och hur mycket annat som helst. (Dessutom så kommer min släkt därifrån, jag är själv 1/32 dansk) 24 jul, 2017 10:02 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag trodde inte det var så stort!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Vad finns det för kul där?Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Kaninerna ser jag bättre för de har starkare färger! Och förra året ville trollen inte ta sig över Atlanten!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Jag bryr mig inte om troll! Jag ser dem ändå inte!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Jag är så taggad på Halloween! Men det kommer kännas konstigt med en "vanlig" Halloween igen!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Ja! Hoppas det kommer till hösten igen!!! (Önskar att förra hösten kunde komma tillbaka!!! För jag saknar den!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Jag skanar det!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Lnx04: Det är inte svårt att missa 400 sidor! Har inte varit inne på ett bra tag.. Kom in och insåg att jag hade missat 400 sidor... Förut var det så men inte längre... Jag saknar när du och Martin tjafsade hela kvällarna, jag saknar då vi tjafsade om Lo-shipp, jag saknar då alla skrev knäppa dikter, jag saknar alla hjärtans dag, jag saknar när folk spontant kom med roliga PJ-saker, jag saknar då alla berättade om tecken de sett från gudarna..................... Vem gör inte det.......... Fast jag antar att det beror på att det är sommarlov........ Jag har bara kännt mig nere hela sommaren! Samma här! Varför?♥ Det är en del saker! Jag har bara inte hittat något kul att göra och så är det en del andra saker! Jag längtar inte alls till halloween! Jag kommer vara uppe och fånga troll! Jaha.... jag har haft en ganska tråkig sommar....... #TråkigSommarKlubben Och det blir inte bättre för att jag ska till Bornholm (en ö som tillhör Danmark men ligger sydost om Skåne) med familjen i fyrarätters. Vi ska sova i husbilen så bläääää! Fast du fånga mer än ganska många från mugglis JA! Då hade vi haft det kul! BORNHOLM ÄR INTE KUL!!!!! (Blev så irriterad på folk som säger dumma kommentarer att jag skrev till KP!) Bornholm är visst kul, jag lovar Jag tänker mig att det ser ut som på Ven fast större. Det är ju stort, de har en egen flagga osv. Det är extremt fint och de har en hel del roliga saker. Vi gick på en rovdjurs show, kollade keramik, hammers Borg och hur mycket annat som helst. (Dessutom så kommer min släkt därifrån, jag är själv 1/32 dansk) Vi ska nog bo på camping i Döudde. Om jag känner min familj rätt så kommer vi nog inte göra något av det där! (Vad coolt!) 24 jul, 2017 10:18 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen