@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
survivor är seriöst ett av mina favoritprogram, åtminstone den säsongen som visas nu
3 jan, 2018 18:37 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Mina katter har.. hittat nåt nytt att leka med. En knippe pinnar, ihopknutna med ett snöre. Är helt nollställd, vet inte varför jag har pinnar i ett snöre eller vart de hittade dem, men.. dom har kul, iallafall.
3 jan, 2018 18:51 |
|
Atira
Elev |
Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Kattbjörn: Skrivet av MerlinsBeard: "Stopp i trafiken för Pendeltåg linje 40, 41, 42, 43 och 44 vid Stockholms södra pga beslut av polisen." :'( med rekommenderade 2,5h sömn i ryggen. Bombgruppen är tydligen inblandad. :/ Alltid är det något. Kom bara 1h och 10 min sent till mitt seminarium där jag hade presentation. Var dock inte ensam om att komma sent (typ alla) så ingen större skada skedd förutom att det tog en evighet att komma hem också. Man fick vara med om ett litet äventyr iaf, ta tunnelbanan ( :O) och åka buss på ett ställe man aldrig åkt buss förut. Spännande Jag hann med typ det sista pendeltåget som gick så jag kom i tid till jobbet, sen stängdes allt av. De ropade till och med ut i tåget jag åkte med att folk skulle ta taxi/bussar istället. Två av mina kollegor kom inte in på jobbet förrän efter halv elva. :O Alternativa resvägar för att ta sig hem när allt är avstängt är ju mindre roligt.. Men man ser en hel del platser man aldrig besöker annars iofs.. 3 jan, 2018 19:29 |
|
MerlinsBeard
Elev |
Skrivet av Atira: Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Kattbjörn: Skrivet av MerlinsBeard: "Stopp i trafiken för Pendeltåg linje 40, 41, 42, 43 och 44 vid Stockholms södra pga beslut av polisen." :'( med rekommenderade 2,5h sömn i ryggen. Bombgruppen är tydligen inblandad. :/ Alltid är det något. Kom bara 1h och 10 min sent till mitt seminarium där jag hade presentation. Var dock inte ensam om att komma sent (typ alla) så ingen större skada skedd förutom att det tog en evighet att komma hem också. Man fick vara med om ett litet äventyr iaf, ta tunnelbanan ( :O) och åka buss på ett ställe man aldrig åkt buss förut. Spännande Jag hann med typ det sista pendeltåget som gick så jag kom i tid till jobbet, sen stängdes allt av. De ropade till och med ut i tåget jag åkte med att folk skulle ta taxi/bussar istället. Två av mina kollegor kom inte in på jobbet förrän efter halv elva. :O Alternativa resvägar för att ta sig hem när allt är avstängt är ju mindre roligt.. Men man ser en hel del platser man aldrig besöker annars iofs.. Oj då måste du tagit ett väldigt tidigt tåg? :O Jag tog tåget 06:25 elr nåt, från Märsta iof men ändå, och det var verkligen inte det första tåget att bli stoppat, min kompis tog typ pendeln 30 min tidigare och även då var det stopp. Haha ja, det är hemskt. Det värsta var i november när någon hade blivit påkörd av tåget i Huddinge så det stod ca 300 pers ute på 90km/h-väg och skulle ta buss ist och när man väl kom på en buss så var den så tung så den inte kunde köra. Sen lyckades den köra efter nån halvtimme och man va längst fram tryckt mot rutan och hade varit den första som dött vid en krock och fick ducka för dörren som öppnades inåt vid varje hållplats (fick den i huvudet första gången) xD Mindre kul som sagt, kom hem typ 4 timmar senare än vad jag skulle. Sen att det blir "växelfel" eller "signalfel" varje gång det kommer en liten regnskur, vindpust, snöflinga eller löv på rälsen.. Don't get me started..
3 jan, 2018 20:00 |
|
Obliviate_
Elev |
Ma. Jag skulle vilja spå mig. Just for fun lixom..
3 jan, 2018 20:27 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
3 jan, 2018 22:25 |
|
LolFeelings
Elev |
Har skaffat gymkort och bokat pass för gymintroduktion som jag ska gå på på fredag. Det känns urlöjligt att vara en av "de där" människorna som skaffar gymkort precis vid nyår, men om jag inte orkar sedan har jag ändå ingen bindningstid.
Tror det borde gå bra eftersom jag inte är fullständigt ny till träning och hälsosam livsstil, och det var mer för att utveckla min träning som jag valde att skaffa gymkortet och inte en "new year, new me"-tanke. Det är bara svinkallt och urtråkigt att gå ut och jogga nu i vintern och mörkret.
3 jan, 2018 22:34 |
|
Skyfall
Elev |
4 jan, 2018 01:51 |
|
Borttagen
|
4 jan, 2018 02:08 |
|
Signe tha toast
Elev |
Skrivet av Skyfall: Har ett Lily kort om du vill köpa?Undra när juldekorationerna och julkalendern ska försvinna från mugglis...?
4 jan, 2018 02:20 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen