@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
miss Elsa
Elev |
Öron inflammation i båda öronen, svinhög feber , yr, ont i huvudet, Ögoninflammation, trött och nu även halsfluss.
VAD HAR JAG GJORT FÖR FEL?! ¿ɐsɐ̤l np ǝpun⋊ uåɹɟıɯǝɥ ɐʇʇʎlɟ ɥɔo ʇunɹ ɐsǝɹ åɟ ʇʇɐ åd ɹɐʇuɐ̤ʌ ɥɔo uosʞɔɐɾ ʎɔɹǝd ɹɐllıɓ ɯos ɹopuıɟɟʎɹɓ uǝ 3 jan, 2018 12:53 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Borttagen: hahah omfg shit de hade jag glömt xD Vi var officiella finskalärarna..Skrivet av Borttagen: Saaaaaame! bottleofelixfelicis och Emmi läääär oss finska, finskalärarna som ni gjorde i 2016 i Ministry of Magic! Jag vill lära mig finska!
3 jan, 2018 13:15 |
|
Solkatten
Elev |
Det hade varit häftigt om man något år först firade nyårsafton i typ Finland och sedan åkte tillbaka till Sverige för att fira nyårsafton haha! Det hade ju varit hur coolt som helst och då skulle man ju på riktigt flyga tillbaka i tiden haha! Läste om något flygplan som typ åkte från New York 2018 och landade i Hawaii år 2017 hahah.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 jan, 2018 13:34 |
|
Kattbjörn
Prefekt |
Skrivet av Solkatten: Det hade varit häftigt om man något år först firade nyårsafton i typ Finland och sedan åkte tillbaka till Sverige för att fira nyårsafton haha! Det hade ju varit hur coolt som helst och då skulle man ju på riktigt flyga tillbaka i tiden haha! Läste om något flygplan som typ åkte från New York 2018 och landade i Hawaii år 2017 hahah. Är du i Tornio kan du bara gå över en bro så är du i Haparanda sen! 3 jan, 2018 13:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Emmi: Jag har bra minneSkrivet av Borttagen: hahah omfg shit de hade jag glömt xD Vi var officiella finskalärarna.. Skrivet av Borttagen: Saaaaaame! bottleofelixfelicis och Emmi läääär oss finska, finskalärarna som ni gjorde i 2016 i Ministry of Magic! Jag vill lära mig finska! 3 jan, 2018 13:56 |
|
Meowsy
Elev |
3 jan, 2018 15:32 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av miss Elsa: Naej, din stackare!! Du har inte gjort något fel, du har haft extrem otur. Krya på dig, krya på dig snabbt ♥ Öron inflammation i båda öronen, svinhög feber , yr, ont i huvudet, Ögoninflammation, trött och nu även halsfluss. VAD HAR JAG GJORT FÖR FEL?! 3 jan, 2018 15:49 |
|
MerlinsBeard
Elev |
Skrivet av Kattbjörn: Skrivet av MerlinsBeard: "Stopp i trafiken för Pendeltåg linje 40, 41, 42, 43 och 44 vid Stockholms södra pga beslut av polisen." :'( med rekommenderade 2,5h sömn i ryggen. Bombgruppen är tydligen inblandad. :/ Alltid är det något. Kom bara 1h och 10 min sent till mitt seminarium där jag hade presentation. Var dock inte ensam om att komma sent (typ alla) så ingen större skada skedd förutom att det tog en evighet att komma hem också. Man fick vara med om ett litet äventyr iaf, ta tunnelbanan ( :O) och åka buss på ett ställe man aldrig åkt buss förut. Spännande
3 jan, 2018 17:24 |
|
Borttagen
|
Huur ska man kunna lära sig tre miljoner årtal utan att blanda ihop de?
3 jan, 2018 17:40 |
|
Emmi
Prefekt |
"Kissin" ( / katten) har sin årliga förkylning så hon går runt och nyser </3
Har någon annan en katt med samma "problem" och har lösningen på hur hon blir frisk för hennes nyasande är int så tyst hahah..
3 jan, 2018 18:35 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen