@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Zora
Elev |
Måste ringa min APL (Praktik) men vill inte.. Den känslan när man bara nej vågar inte men man måste.
![]()
3 jan, 2018 10:00 |
|
Borttagen
|
Jag kan aldrig bestämma mig för om jag ska läsa eller vara inne på mugglis
3 jan, 2018 10:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: same, sitter med bok i ena handen och mobil i andraJag kan aldrig bestämma mig för om jag ska läsa eller vara inne på mugglis 3 jan, 2018 10:22 |
|
Borttagen
|
Alltså verkligen heeeeeelt random nu. Minns en cosplayvideo som fanns för en herrans massa år sedan som handlade om marodörernas tid på Hogwarts, och de hade jättemånga karaktärer med. Förutom marodörerna, Snape och Lily så fanns även Lucius, Tonks och Bellatrix (med flera tror jag). Minns ej vad den gick ut på exakt, men minns att det fanns ett litet klipp där följande utspelar sig (tror jag??)
James: I think you'll find I was here first! Bellatrix: Yeah? I think you'll find your jacket is gay, your glasses are gay and your friends are gay! James: YEAH? Is this gay?! *kysser Bellatrix* Alltså verkligen så random. Men har blivit besatt av att hitta de här videorna igen, hoooow? Minns att omgivningen såg rätt Hogwarts-aktig ut, och att den utspelade sig utomhus på skolgården. 3 jan, 2018 10:43 |
|
Borttagen
|
Sov 4 timmar inatt -.-
3 jan, 2018 10:55 |
|
Lazarus
Prefekt |
Var till skolan igår, första gången, och min lärare är visst inte där men de hoppas han kommer på måndag. Så jag är ledig den här veckan, yay. Sen blir det skola två gånger i veckan, och praktik-ish/jobb-ish tre dagar i veckan.
Och eftersom jag är ledig nu så funderar jag på att flytta till ett annat rum under veckan
3 jan, 2018 10:58 |
|
Borttagen
|
Phew, hann köpa 200 drakmat innan Knut sprang iväg :'D
3 jan, 2018 11:00 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Lazarus: Var till skolan igår, första gången, och min lärare är visst inte där men de hoppas han kommer på måndag. Så jag är ledig den här veckan, yay. Sen blir det skola två gånger i veckan, och praktik-ish/jobb-ish tre dagar i veckan. Och eftersom jag är ledig nu så funderar jag på att flytta till ett annat rum under veckan Skönt att det gick bra idag Ta inte ut dig för mycket bara! Själv sitter jag med fruktansvärda smärtor i fingrarna idag efter att ha handarbetat en del...
3 jan, 2018 11:03 |
|
Lazarus
Prefekt |
Klaestron
Jag hoppas det kommer gå bra för mig. Det är inte för många timmar i veckan heller, så det är skönt. Och jag behöver inte vara på lektioner heller, bara jag faktiskt följer min egen plan osv! Annars har jag, som tur är, lärt mig att se när jag börjar må sämre & se när saker inte går Det låter jobbigt! Hoppas smärtan försvinner snart, det är aldrig kul att ha ont, särskilt i fingrar/händer/leder. Får man fråga vad du har handarbetat med? (Stickat?) ^^
3 jan, 2018 11:09 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Lazarus: Klaestron Jag hoppas det kommer gå bra för mig. Det är inte för många timmar i veckan heller, så det är skönt. Och jag behöver inte vara på lektioner heller, bara jag faktiskt följer min egen plan osv! Annars har jag, som tur är, lärt mig att se när jag börjar må sämre & se när saker inte går Det låter jobbigt! Hoppas smärtan försvinner snart, det är aldrig kul att ha ont, särskilt i fingrar/händer/leder. Får man fråga vad du har handarbetat med? (Stickat?) ^^ Håller tummarna för dig Ja men EDS är ju som den är och jag kommer alltid ha ont någonstans, det är bara att träna! Japp jag håller på sticka i reflexgarn och broderat lite på senaste
3 jan, 2018 11:13 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen