@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av mitchan: Skrivet av mitchan: update: har ont i magen nu men vet inte om jag är dödsförgiftad eller om det bara är min laktosintolerans som talar jag har en drickyoghurt som passerade bäst före-datumet för ett par dagar sen och har vart i rumstemperatur sen dess (dvs i ett par dagar) jag har dessutom inget luktsinne (medfött "handikapp" hehe) så jag kan inte kontrollera om den luktar skumt all sanity i världen säger att jag inte borde dricka den här yoghurten guess what i'm doing? dricker yoghurten ♥ Kräver mer uppdatering från dig så vi håller koll på dig ♥ =) - just like themarauder 3 jan, 2018 02:37 |
|
mitchan
Lärare |
Skrivet av themarauder: hahah aww ♥ Skrivet av mitchan: Skrivet av mitchan: update: har ont i magen nu men vet inte om jag är dödsförgiftad eller om det bara är min laktosintolerans som talar jag har en drickyoghurt som passerade bäst före-datumet för ett par dagar sen och har vart i rumstemperatur sen dess (dvs i ett par dagar) jag har dessutom inget luktsinne (medfött "handikapp" hehe) så jag kan inte kontrollera om den luktar skumt all sanity i världen säger att jag inte borde dricka den här yoghurten guess what i'm doing? dricker yoghurten ♥ Kräver mer uppdatering från dig så vi håller koll på dig ♥ den smakade inte weird och min syster vaknade nu och sa att den luktar normalt!! jag överlever alltså säkert ![]()
3 jan, 2018 02:40 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av mitchan: Skrivet av themarauder: hahah aww ♥ Skrivet av mitchan: Skrivet av mitchan: update: har ont i magen nu men vet inte om jag är dödsförgiftad eller om det bara är min laktosintolerans som talar jag har en drickyoghurt som passerade bäst före-datumet för ett par dagar sen och har vart i rumstemperatur sen dess (dvs i ett par dagar) jag har dessutom inget luktsinne (medfött "handikapp" hehe) så jag kan inte kontrollera om den luktar skumt all sanity i världen säger att jag inte borde dricka den här yoghurten guess what i'm doing? dricker yoghurten ♥ Kräver mer uppdatering från dig så vi håller koll på dig ♥ den smakade inte weird och min syster vaknade nu och sa att den luktar normalt!! jag överlever alltså säkert hahah, det hoppas jag verkligen ♥ =) =) - just like themarauder 3 jan, 2018 02:41 |
|
Borttagen
|
Detta med Logan Paul och det han har gjort, min kompis inser inte att det är fel...
3 jan, 2018 02:43 |
|
Miranda Black
Elev |
Tydligen är det bara jag som missat hela Logan Paul händelsen. Så finns det någon vänlig själ som vill berätta för mig?
3 jan, 2018 03:09 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Miranda Black: Tydligen är det bara jag som missat hela Logan Paul händelsen. Så finns det någon vänlig själ som vill berätta för mig? Han filmade en person som hängt sig i Aokigahara (självmordsskogen i Japan).
3 jan, 2018 04:44 |
|
Velma Dinkley
Elev |
Skrivet av Miranda Black: Tydligen är det bara jag som missat hela Logan Paul händelsen. Så finns det någon vänlig själ som vill berätta för mig? Inte bara du I Love Zuko more than i fear You - Mai / Vila i frid Cameron Boyce 28 Maj 1999-6 Juli 2019/"...and remember: creativity is meant to be free. Just let it flow." - Jonna Jinton/ rest in pece violet flowergarden 1999-2023 january 17 3 jan, 2018 05:08 |
|
MerlinsBeard
Elev |
"Stopp i trafiken för Pendeltåg linje 40, 41, 42, 43 och 44 vid Stockholms södra pga beslut av polisen."
:'( med rekommenderade 2,5h sömn i ryggen.
3 jan, 2018 07:48 |
|
Kattbjörn
Prefekt |
Skrivet av MerlinsBeard: "Stopp i trafiken för Pendeltåg linje 40, 41, 42, 43 och 44 vid Stockholms södra pga beslut av polisen." :'( med rekommenderade 2,5h sömn i ryggen. Bombgruppen är tydligen inblandad. 3 jan, 2018 08:50 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Bara jag som älskar att det är fler personer som är inloggade på natten än nu klockan 09.19? Jag hatar att gå upp tidigt
3 jan, 2018 09:19 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen