@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Miranda Black: Självklart bryr jag mig om min kropp om jag är död för jag är dödSkrivet av Borttagen: Skrivet av Miranda Black: Jag skulle hellre frysa ihjäl än att dö av värme. Min kropp förvaras ändå om jag fryser ihjäl Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miranda Black: Jag svettas och är tvungen att gå hem och dricka vatten 24/7 Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: Jag har det också svårt att frysa. Kan ha en snöboll i flera minuter utan att frysa... inte för att jag fryser sen utan jag orkar inte hålla i den jag kan inte frysa, det är som min kropp har något försvar mot köld. Liksom jag kan gå i en t-shirt och shorts nu på vintern utan att frysa. Jag gjorde det också. Förstår inte varför alla tycker det är kallt hela tiden. Fast folk har väl olika blodtyper jag är väl varmblodig. Asså lyckoostar!! Går med tjocka jackor på sommaren Låter inte så roligt, men bättre för då slipper man frysa Haha... bästa nån sagt idag xD Dock tror jag inte att du bryr dig om din kropp e kvar eller inte om du är död 2 jan, 2018 23:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Men Ally, du är ju redan död..?Skrivet av Miranda Black: Självklart bryr jag mig om min kropp om jag är död för jag är död Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miranda Black: Jag skulle hellre frysa ihjäl än att dö av värme. Min kropp förvaras ändå om jag fryser ihjäl Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miranda Black: Jag svettas och är tvungen att gå hem och dricka vatten 24/7 Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: Jag har det också svårt att frysa. Kan ha en snöboll i flera minuter utan att frysa... inte för att jag fryser sen utan jag orkar inte hålla i den jag kan inte frysa, det är som min kropp har något försvar mot köld. Liksom jag kan gå i en t-shirt och shorts nu på vintern utan att frysa. Jag gjorde det också. Förstår inte varför alla tycker det är kallt hela tiden. Fast folk har väl olika blodtyper jag är väl varmblodig. Asså lyckoostar!! Går med tjocka jackor på sommaren Låter inte så roligt, men bättre för då slipper man frysa Haha... bästa nån sagt idag xD Dock tror jag inte att du bryr dig om din kropp e kvar eller inte om du är död 3 jan, 2018 00:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: DET VAR JU DET JAG SA!Skrivet av Borttagen: Men Ally, du är ju redan död..? Skrivet av Miranda Black: Självklart bryr jag mig om min kropp om jag är död för jag är död Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miranda Black: Jag skulle hellre frysa ihjäl än att dö av värme. Min kropp förvaras ändå om jag fryser ihjäl Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miranda Black: Jag svettas och är tvungen att gå hem och dricka vatten 24/7 Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: Jag har det också svårt att frysa. Kan ha en snöboll i flera minuter utan att frysa... inte för att jag fryser sen utan jag orkar inte hålla i den jag kan inte frysa, det är som min kropp har något försvar mot köld. Liksom jag kan gå i en t-shirt och shorts nu på vintern utan att frysa. Jag gjorde det också. Förstår inte varför alla tycker det är kallt hela tiden. Fast folk har väl olika blodtyper jag är väl varmblodig. Asså lyckoostar!! Går med tjocka jackor på sommaren Låter inte så roligt, men bättre för då slipper man frysa Haha... bästa nån sagt idag xD Dock tror jag inte att du bryr dig om din kropp e kvar eller inte om du är död 3 jan, 2018 00:06 |
|
ella potter
Elev |
3 jan, 2018 01:12 |
|
MerlinsBeard
Elev |
Skrivet av ella potter: Skicka knappen och tillbaka knappen på snap för samsung sitter läskigt nära varandra... Värsta är ju dock när man ska trycka skicka, råkar trycka precis bredvid så man kommer dit man kan kryssa för att man ska skicka till nån mer och så märker man inte att man gör det och skickar till den också... Väldigt specifikt x)
3 jan, 2018 01:46 |
|
Prue
Elev |
Skrivet av TheFifthMarauder: Håller med helt och hållet.Jag vill spy på Logan Paul. En sån vidrig och respektlös person borde fan inte få vara kvar på youtube. 3 jan, 2018 02:00 |
|
mitchan
Lärare |
jag har en drickyoghurt som passerade bäst före-datumet för ett par dagar sen och har vart i rumstemperatur sen dess (dvs i ett par dagar)
jag har dessutom inget luktsinne (medfött "handikapp" hehe) så jag kan inte kontrollera om den luktar skumt all sanity i världen säger att jag inte borde dricka den här yoghurten guess what i'm doing? dricker yoghurten ♥ ![]()
3 jan, 2018 02:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Prue: Jag hade ingen aning om vem han var tills för fem minuter sen. Så dumt och vidrigt...Skrivet av TheFifthMarauder: Håller med helt och hållet. Jag vill spy på Logan Paul. En sån vidrig och respektlös person borde fan inte få vara kvar på youtube. 3 jan, 2018 02:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Det finns så många idioter i världen Skrivet av Prue: Jag hade ingen aning om vem han var tills för fem minuter sen. Så dumt och vidrigt... Skrivet av TheFifthMarauder: Håller med helt och hållet. Jag vill spy på Logan Paul. En sån vidrig och respektlös person borde fan inte få vara kvar på youtube. 3 jan, 2018 02:22 |
|
mitchan
Lärare |
Skrivet av mitchan: update: har ont i magen nu men vet inte om jag är dödsförgiftad eller om det bara är min laktosintolerans som talar jag har en drickyoghurt som passerade bäst före-datumet för ett par dagar sen och har vart i rumstemperatur sen dess (dvs i ett par dagar) jag har dessutom inget luktsinne (medfött "handikapp" hehe) så jag kan inte kontrollera om den luktar skumt all sanity i världen säger att jag inte borde dricka den här yoghurten guess what i'm doing? dricker yoghurten ♥ ![]()
3 jan, 2018 02:32 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen