@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Haha, nepp. Jag bor i södermanland där det inte finns någon snöSkrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Jag orkar inte med det så jag vill aldrig ha snö Jag i ett nötskal: 1 December: GE MIG SNÖ!! MASSOR AV SNÖ!! 1 Januari: MEN SLUTA SNÖA DÅ FÖR TUSIKEN!! GE MIG SOMMAR !! Samma visa , Varje jäkla år xD Tur du inte bor här då 2 jan, 2018 22:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: oh bor du också därSkrivet av Frivolt: Haha, nepp. Jag bor i södermanland där det inte finns någon snö Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Jag orkar inte med det så jag vill aldrig ha snö Jag i ett nötskal: 1 December: GE MIG SNÖ!! MASSOR AV SNÖ!! 1 Januari: MEN SLUTA SNÖA DÅ FÖR TUSIKEN!! GE MIG SOMMAR !! Samma visa , Varje jäkla år xD Tur du inte bor här då 2 jan, 2018 22:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Ja, duh. Du vet ju detSkrivet av Borttagen: oh bor du också där Skrivet av Frivolt: Haha, nepp. Jag bor i södermanland där det inte finns någon snö Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Jag orkar inte med det så jag vill aldrig ha snö Jag i ett nötskal: 1 December: GE MIG SNÖ!! MASSOR AV SNÖ!! 1 Januari: MEN SLUTA SNÖA DÅ FÖR TUSIKEN!! GE MIG SOMMAR !! Samma visa , Varje jäkla år xD Tur du inte bor här då 2 jan, 2018 22:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: ... näe Skrivet av Borttagen: Ja, duh. Du vet ju det Skrivet av Borttagen: oh bor du också där Skrivet av Frivolt: Haha, nepp. Jag bor i södermanland där det inte finns någon snö Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Jag orkar inte med det så jag vill aldrig ha snö Jag i ett nötskal: 1 December: GE MIG SNÖ!! MASSOR AV SNÖ!! 1 Januari: MEN SLUTA SNÖA DÅ FÖR TUSIKEN!! GE MIG SOMMAR !! Samma visa , Varje jäkla år xD Tur du inte bor här då 2 jan, 2018 23:23 |
|
Miranda Black
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: Jag har det också svårt att frysa. Kan ha en snöboll i flera minuter utan att frysa... inte för att jag fryser sen utan jag orkar inte hålla i den jag kan inte frysa, det är som min kropp har något försvar mot köld. Liksom jag kan gå i en t-shirt och shorts nu på vintern utan att frysa. Jag gjorde det också. Förstår inte varför alla tycker det är kallt hela tiden. Fast folk har väl olika blodtyper jag är väl varmblodig. Asså lyckoostar!! Går med tjocka jackor på sommaren
2 jan, 2018 23:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Miranda Black: Jag svettas och är tvungen att gå hem och dricka vatten 24/7Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: Jag har det också svårt att frysa. Kan ha en snöboll i flera minuter utan att frysa... inte för att jag fryser sen utan jag orkar inte hålla i den jag kan inte frysa, det är som min kropp har något försvar mot köld. Liksom jag kan gå i en t-shirt och shorts nu på vintern utan att frysa. Jag gjorde det också. Förstår inte varför alla tycker det är kallt hela tiden. Fast folk har väl olika blodtyper jag är väl varmblodig. Asså lyckoostar!! Går med tjocka jackor på sommaren 2 jan, 2018 23:48 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Jag vill spy på Logan Paul. En sån vidrig och respektlös person borde fan inte få vara kvar på youtube.
2 jan, 2018 23:49 |
|
Miranda Black
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miranda Black: Jag svettas och är tvungen att gå hem och dricka vatten 24/7 Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: Jag har det också svårt att frysa. Kan ha en snöboll i flera minuter utan att frysa... inte för att jag fryser sen utan jag orkar inte hålla i den jag kan inte frysa, det är som min kropp har något försvar mot köld. Liksom jag kan gå i en t-shirt och shorts nu på vintern utan att frysa. Jag gjorde det också. Förstår inte varför alla tycker det är kallt hela tiden. Fast folk har väl olika blodtyper jag är väl varmblodig. Asså lyckoostar!! Går med tjocka jackor på sommaren Låter inte så roligt, men bättre för då slipper man frysa
2 jan, 2018 23:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Miranda Black: Jag skulle hellre frysa ihjäl än att dö av värme. Min kropp förvaras ändå om jag fryser ihjälSkrivet av Borttagen: Skrivet av Miranda Black: Jag svettas och är tvungen att gå hem och dricka vatten 24/7 Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: Jag har det också svårt att frysa. Kan ha en snöboll i flera minuter utan att frysa... inte för att jag fryser sen utan jag orkar inte hålla i den jag kan inte frysa, det är som min kropp har något försvar mot köld. Liksom jag kan gå i en t-shirt och shorts nu på vintern utan att frysa. Jag gjorde det också. Förstår inte varför alla tycker det är kallt hela tiden. Fast folk har väl olika blodtyper jag är väl varmblodig. Asså lyckoostar!! Går med tjocka jackor på sommaren Låter inte så roligt, men bättre för då slipper man frysa 2 jan, 2018 23:53 |
|
Miranda Black
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miranda Black: Jag skulle hellre frysa ihjäl än att dö av värme. Min kropp förvaras ändå om jag fryser ihjäl Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miranda Black: Jag svettas och är tvungen att gå hem och dricka vatten 24/7 Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: Jag har det också svårt att frysa. Kan ha en snöboll i flera minuter utan att frysa... inte för att jag fryser sen utan jag orkar inte hålla i den jag kan inte frysa, det är som min kropp har något försvar mot köld. Liksom jag kan gå i en t-shirt och shorts nu på vintern utan att frysa. Jag gjorde det också. Förstår inte varför alla tycker det är kallt hela tiden. Fast folk har väl olika blodtyper jag är väl varmblodig. Asså lyckoostar!! Går med tjocka jackor på sommaren Låter inte så roligt, men bättre för då slipper man frysa Haha... bästa nån sagt idag xD Dock tror jag inte att du bryr dig om din kropp e kvar eller inte om du är död
2 jan, 2018 23:55 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen