Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 24915 24916 24917 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Jag i ett nötskal:
1 December: GE MIG SNÖ!! MASSOR AV SNÖ!!
1 Januari: MEN SLUTA SNÖA DÅ FÖR TUSIKEN!! GE MIG SOMMAR !!


Samma visa , Varje jäkla år xD
Jag orkar inte med det så jag vill aldrig ha snö



Tur du inte bor här då Eller det kanske du gör? XD i norrland (eller ja, västerbotten iaf) är det typ snö fram till maj, ish!
Haha, nepp. Jag bor i södermanland där det inte finns någon snö

2 jan, 2018 22:30

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Jag i ett nötskal:
1 December: GE MIG SNÖ!! MASSOR AV SNÖ!!
1 Januari: MEN SLUTA SNÖA DÅ FÖR TUSIKEN!! GE MIG SOMMAR !!


Samma visa , Varje jäkla år xD
Jag orkar inte med det så jag vill aldrig ha snö



Tur du inte bor här då Eller det kanske du gör? XD i norrland (eller ja, västerbotten iaf) är det typ snö fram till maj, ish!
Haha, nepp. Jag bor i södermanland där det inte finns någon snö
oh bor du också där

2 jan, 2018 22:40

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Jag i ett nötskal:
1 December: GE MIG SNÖ!! MASSOR AV SNÖ!!
1 Januari: MEN SLUTA SNÖA DÅ FÖR TUSIKEN!! GE MIG SOMMAR !!


Samma visa , Varje jäkla år xD
Jag orkar inte med det så jag vill aldrig ha snö



Tur du inte bor här då Eller det kanske du gör? XD i norrland (eller ja, västerbotten iaf) är det typ snö fram till maj, ish!
Haha, nepp. Jag bor i södermanland där det inte finns någon snö
oh bor du också där
Ja, duh. Du vet ju det

2 jan, 2018 22:47

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Jag i ett nötskal:
1 December: GE MIG SNÖ!! MASSOR AV SNÖ!!
1 Januari: MEN SLUTA SNÖA DÅ FÖR TUSIKEN!! GE MIG SOMMAR !!


Samma visa , Varje jäkla år xD
Jag orkar inte med det så jag vill aldrig ha snö



Tur du inte bor här då Eller det kanske du gör? XD i norrland (eller ja, västerbotten iaf) är det typ snö fram till maj, ish!
Haha, nepp. Jag bor i södermanland där det inte finns någon snö
oh bor du också där
Ja, duh. Du vet ju det
... näe

2 jan, 2018 23:23

Miranda Black
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av Miranda Black:
Vem fryser?
Svar: jag, som vanligt

jag kan inte frysa, det är som min kropp har något försvar mot köld. Liksom jag kan gå i en t-shirt och shorts nu på vintern utan att frysa. Jag gjorde det också. Förstår inte varför alla tycker det är kallt hela tiden. Fast folk har väl olika blodtyper jag är väl varmblodig.
Jag har det också svårt att frysa. Kan ha en snöboll i flera minuter utan att frysa... inte för att jag fryser sen utan jag orkar inte hålla i den

Asså lyckoostar!! Går med tjocka jackor på sommaren

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fdata.whicdn.com%2Fimages%2F72357675%2Flarge.gif

2 jan, 2018 23:40

Borttagen

Avatar


Skrivet av Miranda Black:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av Miranda Black:
Vem fryser?
Svar: jag, som vanligt

jag kan inte frysa, det är som min kropp har något försvar mot köld. Liksom jag kan gå i en t-shirt och shorts nu på vintern utan att frysa. Jag gjorde det också. Förstår inte varför alla tycker det är kallt hela tiden. Fast folk har väl olika blodtyper jag är väl varmblodig.
Jag har det också svårt att frysa. Kan ha en snöboll i flera minuter utan att frysa... inte för att jag fryser sen utan jag orkar inte hålla i den

Asså lyckoostar!! Går med tjocka jackor på sommaren
Jag svettas och är tvungen att gå hem och dricka vatten 24/7

2 jan, 2018 23:48

TheFifthMarauder
Elev

Avatar


Jag vill spy på Logan Paul. En sån vidrig och respektlös person borde fan inte få vara kvar på youtube.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia1.tenor.com%2Fimages%2F67dcd4f518da94315bcdbe6cd2509b24%2Ftenor.gif%3Fitemid%3D9279187

2 jan, 2018 23:49

Miranda Black
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Miranda Black:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av Miranda Black:
Vem fryser?
Svar: jag, som vanligt

jag kan inte frysa, det är som min kropp har något försvar mot köld. Liksom jag kan gå i en t-shirt och shorts nu på vintern utan att frysa. Jag gjorde det också. Förstår inte varför alla tycker det är kallt hela tiden. Fast folk har väl olika blodtyper jag är väl varmblodig.
Jag har det också svårt att frysa. Kan ha en snöboll i flera minuter utan att frysa... inte för att jag fryser sen utan jag orkar inte hålla i den

Asså lyckoostar!! Går med tjocka jackor på sommaren
Jag svettas och är tvungen att gå hem och dricka vatten 24/7

Låter inte så roligt, men bättre för då slipper man frysa

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fdata.whicdn.com%2Fimages%2F72357675%2Flarge.gif

2 jan, 2018 23:52

Borttagen

Avatar


Skrivet av Miranda Black:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Miranda Black:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av Miranda Black:
Vem fryser?
Svar: jag, som vanligt

jag kan inte frysa, det är som min kropp har något försvar mot köld. Liksom jag kan gå i en t-shirt och shorts nu på vintern utan att frysa. Jag gjorde det också. Förstår inte varför alla tycker det är kallt hela tiden. Fast folk har väl olika blodtyper jag är väl varmblodig.
Jag har det också svårt att frysa. Kan ha en snöboll i flera minuter utan att frysa... inte för att jag fryser sen utan jag orkar inte hålla i den

Asså lyckoostar!! Går med tjocka jackor på sommaren
Jag svettas och är tvungen att gå hem och dricka vatten 24/7

Låter inte så roligt, men bättre för då slipper man frysa
Jag skulle hellre frysa ihjäl än att dö av värme. Min kropp förvaras ändå om jag fryser ihjäl

2 jan, 2018 23:53

Miranda Black
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Miranda Black:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Miranda Black:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av Miranda Black:
Vem fryser?
Svar: jag, som vanligt

jag kan inte frysa, det är som min kropp har något försvar mot köld. Liksom jag kan gå i en t-shirt och shorts nu på vintern utan att frysa. Jag gjorde det också. Förstår inte varför alla tycker det är kallt hela tiden. Fast folk har väl olika blodtyper jag är väl varmblodig.
Jag har det också svårt att frysa. Kan ha en snöboll i flera minuter utan att frysa... inte för att jag fryser sen utan jag orkar inte hålla i den

Asså lyckoostar!! Går med tjocka jackor på sommaren
Jag svettas och är tvungen att gå hem och dricka vatten 24/7

Låter inte så roligt, men bättre för då slipper man frysa
Jag skulle hellre frysa ihjäl än att dö av värme. Min kropp förvaras ändå om jag fryser ihjäl

Haha... bästa nån sagt idag xD Dock tror jag inte att du bryr dig om din kropp e kvar eller inte om du är död

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fdata.whicdn.com%2Fimages%2F72357675%2Flarge.gif

2 jan, 2018 23:55

1 2 3 ... 24915 24916 24917 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.