@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Vildvittra
Elev |
Kan inte alla bara gå in på min profil och se hur fabulösa elevhems-pumpa-gubbar jag har!
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 2 jan, 2018 20:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Vildvittra: Så snygga! Jag har bara kroppslösa pumpor!Kan inte alla bara gå in på min profil och se hur fabulösa elevhems-pumpa-gubbar jag har! YES! DIN PROFILBILD ÄR TILLBAKS! 2 jan, 2018 20:54 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: Så snygga! Jag har bara kroppslösa pumpor!Kan inte alla bara gå in på min profil och se hur fabulösa elevhems-pumpa-gubbar jag har! YES! DIN PROFILBILD ÄR TILLBAKS! Haha, saknade min profilbild xD "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 2 jan, 2018 20:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Vildvittra: Jag medSkrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: Så snygga! Jag har bara kroppslösa pumpor!Kan inte alla bara gå in på min profil och se hur fabulösa elevhems-pumpa-gubbar jag har! YES! DIN PROFILBILD ÄR TILLBAKS! Haha, saknade min profilbild xD 2 jan, 2018 21:03 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Jag älskar att läsa om böcker! Visst det är fantastiskt att läsa böcker som man aldrig läst tidigare, men att läsa om böcker som man älskar är nästan bättre (?)
2 jan, 2018 21:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av TheFifthMarauder: Same, men jag väntar lite så jag inte börjar tröttna på de helt. Man märker när man missat saker!Jag älskar att läsa om böcker! Visst det är fantastiskt att läsa böcker som man aldrig läst tidigare, men att läsa om böcker som man älskar är nästan bättre (?) 2 jan, 2018 21:23 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av TheFifthMarauder: Same, men jag väntar lite så jag inte börjar tröttna på de helt. Man märker när man missat saker! Jag älskar att läsa om böcker! Visst det är fantastiskt att läsa böcker som man aldrig läst tidigare, men att läsa om böcker som man älskar är nästan bättre (?) Ja, precis!
2 jan, 2018 21:31 |
|
Frivolt
Elev |
Jag i ett nötskal:
1 December: GE MIG SNÖ!! MASSOR AV SNÖ!! 1 Januari: MEN SLUTA SNÖA DÅ FÖR TUSIKEN!! GE MIG SOMMAR !! Samma visa , Varje jäkla år xD 2 jan, 2018 22:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Jag orkar inte med det så jag vill aldrig ha snöJag i ett nötskal: 1 December: GE MIG SNÖ!! MASSOR AV SNÖ!! 1 Januari: MEN SLUTA SNÖA DÅ FÖR TUSIKEN!! GE MIG SOMMAR !! Samma visa , Varje jäkla år xD 2 jan, 2018 22:17 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Jag orkar inte med det så jag vill aldrig ha snö Jag i ett nötskal: 1 December: GE MIG SNÖ!! MASSOR AV SNÖ!! 1 Januari: MEN SLUTA SNÖA DÅ FÖR TUSIKEN!! GE MIG SOMMAR !! Samma visa , Varje jäkla år xD Tur du inte bor här då 2 jan, 2018 22:20 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen