Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 24914 24915 24916 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Vildvittra
Elev

Avatar


Kan inte alla bara gå in på min profil och se hur fabulösa elevhems-pumpa-gubbar jag har!

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

2 jan, 2018 20:50

Borttagen

Avatar


Skrivet av Vildvittra:
Kan inte alla bara gå in på min profil och se hur fabulösa elevhems-pumpa-gubbar jag har!
Så snygga! Jag har bara kroppslösa pumpor!
YES! DIN PROFILBILD ÄR TILLBAKS!

2 jan, 2018 20:54

Vildvittra
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Vildvittra:
Kan inte alla bara gå in på min profil och se hur fabulösa elevhems-pumpa-gubbar jag har!
Så snygga! Jag har bara kroppslösa pumpor!
YES! DIN PROFILBILD ÄR TILLBAKS!


Haha, saknade min profilbild xD

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

2 jan, 2018 20:56

Borttagen

Avatar


Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Vildvittra:
Kan inte alla bara gå in på min profil och se hur fabulösa elevhems-pumpa-gubbar jag har!
Så snygga! Jag har bara kroppslösa pumpor!
YES! DIN PROFILBILD ÄR TILLBAKS!


Haha, saknade min profilbild xD
Jag med

2 jan, 2018 21:03

TheFifthMarauder
Elev

Avatar


Jag älskar att läsa om böcker! Visst det är fantastiskt att läsa böcker som man aldrig läst tidigare, men att läsa om böcker som man älskar är nästan bättre (?)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia1.tenor.com%2Fimages%2F67dcd4f518da94315bcdbe6cd2509b24%2Ftenor.gif%3Fitemid%3D9279187

2 jan, 2018 21:19

Borttagen

Avatar


Skrivet av TheFifthMarauder:
Jag älskar att läsa om böcker! Visst det är fantastiskt att läsa böcker som man aldrig läst tidigare, men att läsa om böcker som man älskar är nästan bättre (?)
Same, men jag väntar lite så jag inte börjar tröttna på de helt. Man märker när man missat saker!

2 jan, 2018 21:23

TheFifthMarauder
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av TheFifthMarauder:
Jag älskar att läsa om böcker! Visst det är fantastiskt att läsa böcker som man aldrig läst tidigare, men att läsa om böcker som man älskar är nästan bättre (?)
Same, men jag väntar lite så jag inte börjar tröttna på de helt. Man märker när man missat saker!

Ja, precis!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia1.tenor.com%2Fimages%2F67dcd4f518da94315bcdbe6cd2509b24%2Ftenor.gif%3Fitemid%3D9279187

2 jan, 2018 21:31

Frivolt
Elev

Avatar


Jag i ett nötskal:
1 December: GE MIG SNÖ!! MASSOR AV SNÖ!!
1 Januari: MEN SLUTA SNÖA DÅ FÖR TUSIKEN!! GE MIG SOMMAR !!


Samma visa , Varje jäkla år xD

2 jan, 2018 22:16

Borttagen

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Jag i ett nötskal:
1 December: GE MIG SNÖ!! MASSOR AV SNÖ!!
1 Januari: MEN SLUTA SNÖA DÅ FÖR TUSIKEN!! GE MIG SOMMAR !!


Samma visa , Varje jäkla år xD
Jag orkar inte med det så jag vill aldrig ha snö

2 jan, 2018 22:17

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Jag i ett nötskal:
1 December: GE MIG SNÖ!! MASSOR AV SNÖ!!
1 Januari: MEN SLUTA SNÖA DÅ FÖR TUSIKEN!! GE MIG SOMMAR !!


Samma visa , Varje jäkla år xD
Jag orkar inte med det så jag vill aldrig ha snö



Tur du inte bor här då Eller det kanske du gör? XD i norrland (eller ja, västerbotten iaf) är det typ snö fram till maj, ish!

2 jan, 2018 22:20

1 2 3 ... 24914 24915 24916 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.