@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av bottleofelixfelicis: Men jag kan ju säga en massa ord på det språket!Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Saaaaaame! bottleofelixfelicis. och Emmi Weasley. läääär oss finska, finskalärarna som ni gjorde i 2016 i Ministry of Magic! Jag vill lära mig finska! jaa hahhah fast finska är sjukt svårt att lära sig XD jag har fortfarande problem när man ska böja ord i olika former 2 jan, 2018 16:44 |
|
bottleofelixfelicis
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av bottleofelixfelicis: Men jag kan ju säga en massa ord på det språket! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Saaaaaame! bottleofelixfelicis. och Emmi Weasley. läääär oss finska, finskalärarna som ni gjorde i 2016 i Ministry of Magic! Jag vill lära mig finska! jaa hahhah fast finska är sjukt svårt att lära sig XD jag har fortfarande problem när man ska böja ord i olika former oikeasti? anna pari esimerkkiä XD
2 jan, 2018 16:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av bottleofelixfelicis: Okkäälma! Duää ikklääma duesmiekkääSkrivet av Borttagen: Skrivet av bottleofelixfelicis: Men jag kan ju säga en massa ord på det språket! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Saaaaaame! bottleofelixfelicis. och Emmi Weasley. läääär oss finska, finskalärarna som ni gjorde i 2016 i Ministry of Magic! Jag vill lära mig finska! jaa hahhah fast finska är sjukt svårt att lära sig XD jag har fortfarande problem när man ska böja ord i olika former oikeasti? anna pari esimerkkiä XD 2 jan, 2018 16:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: translate lalalalaSkrivet av bottleofelixfelicis: Okkäälma! Duää ikklääma duesmiekkää Skrivet av Borttagen: Skrivet av bottleofelixfelicis: Men jag kan ju säga en massa ord på det språket! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Saaaaaame! bottleofelixfelicis. och Emmi Weasley. läääär oss finska, finskalärarna som ni gjorde i 2016 i Ministry of Magic! Jag vill lära mig finska! jaa hahhah fast finska är sjukt svårt att lära sig XD jag har fortfarande problem när man ska böja ord i olika former oikeasti? anna pari esimerkkiä XD 2 jan, 2018 17:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Nepp. Inte translate!Skrivet av Borttagen: translate lalalala Skrivet av bottleofelixfelicis: Okkäälma! Duää ikklääma duesmiekkää Skrivet av Borttagen: Skrivet av bottleofelixfelicis: Men jag kan ju säga en massa ord på det språket! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Saaaaaame! bottleofelixfelicis. och Emmi Weasley. läääär oss finska, finskalärarna som ni gjorde i 2016 i Ministry of Magic! Jag vill lära mig finska! jaa hahhah fast finska är sjukt svårt att lära sig XD jag har fortfarande problem när man ska böja ord i olika former oikeasti? anna pari esimerkkiä XD 2 jan, 2018 17:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: sureSkrivet av Borttagen: Nepp. Inte translate! Skrivet av Borttagen: translate lalalala Skrivet av bottleofelixfelicis: Okkäälma! Duää ikklääma duesmiekkää Skrivet av Borttagen: sure Skrivet av bottleofelixfelicis: Men jag kan ju säga en massa ord på det språket! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Saaaaaame! bottleofelixfelicis. och Emmi Weasley. läääär oss finska, finskalärarna som ni gjorde i 2016 i Ministry of Magic! Jag vill lära mig finska! jaa hahhah fast finska är sjukt svårt att lära sig XD jag har fortfarande problem när man ska böja ord i olika former oikeasti? anna pari esimerkkiä XD 2 jan, 2018 17:26 |
|
Miranda Black
Elev |
2 jan, 2018 18:13 |
|
Roseguld
Elev |
Jag åt nuggets till lunch, pappa kommer snart med pizza och tårta. Oh yes 2018 då jag skulle bli nyttig börjar bra
2 jan, 2018 18:27 |
|
LunaLovegood123
Elev |
jag kan inte frysa, det är som min kropp har något försvar mot köld. Liksom jag kan gå i en t-shirt och shorts nu på vintern utan att frysa. Jag gjorde det också. Förstår inte varför alla tycker det är kallt hela tiden. Fast folk har väl olika blodtyper jag är väl varmblodig. 2 jan, 2018 19:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood123: Jag har det också svårt att frysa. Kan ha en snöboll i flera minuter utan att frysa... inte för att jag fryser sen utan jag orkar inte hålla i denjag kan inte frysa, det är som min kropp har något försvar mot köld. Liksom jag kan gå i en t-shirt och shorts nu på vintern utan att frysa. Jag gjorde det också. Förstår inte varför alla tycker det är kallt hela tiden. Fast folk har väl olika blodtyper jag är väl varmblodig. 2 jan, 2018 19:59 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen