Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 24913 24914 24915 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av bottleofelixfelicis:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Jag vill lära mig finska!
Saaaaaame! bottleofelixfelicis. och Emmi Weasley. läääär oss finska, finskalärarna som ni gjorde i 2016 i Ministry of Magic!

jaa hahhah fast finska är sjukt svårt att lära sig XD jag har fortfarande problem när man ska böja ord i olika former
Men jag kan ju säga en massa ord på det språket!

2 jan, 2018 16:44

bottleofelixfelicis
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av bottleofelixfelicis:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Jag vill lära mig finska!
Saaaaaame! bottleofelixfelicis. och Emmi Weasley. läääär oss finska, finskalärarna som ni gjorde i 2016 i Ministry of Magic!

jaa hahhah fast finska är sjukt svårt att lära sig XD jag har fortfarande problem när man ska böja ord i olika former
Men jag kan ju säga en massa ord på det språket!

oikeasti? anna pari esimerkkiä XD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia3.giphy.com%2Fmedia%2FeBZIxCRnAEI8%2Fgiphy.gif

2 jan, 2018 16:45

Borttagen

Avatar


Skrivet av bottleofelixfelicis:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av bottleofelixfelicis:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Jag vill lära mig finska!
Saaaaaame! bottleofelixfelicis. och Emmi Weasley. läääär oss finska, finskalärarna som ni gjorde i 2016 i Ministry of Magic!

jaa hahhah fast finska är sjukt svårt att lära sig XD jag har fortfarande problem när man ska böja ord i olika former
Men jag kan ju säga en massa ord på det språket!

oikeasti? anna pari esimerkkiä XD
Okkäälma! Duää ikklääma duesmiekkää

2 jan, 2018 16:53

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av bottleofelixfelicis:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av bottleofelixfelicis:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Jag vill lära mig finska!
Saaaaaame! bottleofelixfelicis. och Emmi Weasley. läääär oss finska, finskalärarna som ni gjorde i 2016 i Ministry of Magic!

jaa hahhah fast finska är sjukt svårt att lära sig XD jag har fortfarande problem när man ska böja ord i olika former
Men jag kan ju säga en massa ord på det språket!

oikeasti? anna pari esimerkkiä XD
Okkäälma! Duää ikklääma duesmiekkää
translate lalalala

2 jan, 2018 17:23

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av bottleofelixfelicis:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av bottleofelixfelicis:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Jag vill lära mig finska!
Saaaaaame! bottleofelixfelicis. och Emmi Weasley. läääär oss finska, finskalärarna som ni gjorde i 2016 i Ministry of Magic!

jaa hahhah fast finska är sjukt svårt att lära sig XD jag har fortfarande problem när man ska böja ord i olika former
Men jag kan ju säga en massa ord på det språket!

oikeasti? anna pari esimerkkiä XD
Okkäälma! Duää ikklääma duesmiekkää
translate lalalala
Nepp. Inte translate!

2 jan, 2018 17:24

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av bottleofelixfelicis:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av bottleofelixfelicis:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Jag vill lära mig finska!
Saaaaaame! bottleofelixfelicis. och Emmi Weasley. läääär oss finska, finskalärarna som ni gjorde i 2016 i Ministry of Magic!

jaa hahhah fast finska är sjukt svårt att lära sig XD jag har fortfarande problem när man ska böja ord i olika former
Men jag kan ju säga en massa ord på det språket!
sure
oikeasti? anna pari esimerkkiä XD
Okkäälma! Duää ikklääma duesmiekkää
translate lalalala
Nepp. Inte translate!
sure

2 jan, 2018 17:26

Miranda Black
Elev

Avatar


Vem fryser?
Svar: jag, som vanligt

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fdata.whicdn.com%2Fimages%2F72357675%2Flarge.gif

2 jan, 2018 18:13

Roseguld
Elev

Avatar


Jag åt nuggets till lunch, pappa kommer snart med pizza och tårta. Oh yes 2018 då jag skulle bli nyttig börjar bra

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.gifer.com%2Forigin%2Fe5%2Fe5b03db755018d06f61f6df78129aeaa.gif

2 jan, 2018 18:27

LunaLovegood123
Elev

Avatar


Skrivet av Miranda Black:
Vem fryser?
Svar: jag, som vanligt

jag kan inte frysa, det är som min kropp har något försvar mot köld. Liksom jag kan gå i en t-shirt och shorts nu på vintern utan att frysa. Jag gjorde det också. Förstår inte varför alla tycker det är kallt hela tiden. Fast folk har väl olika blodtyper jag är väl varmblodig.

2 jan, 2018 19:58

Borttagen

Avatar


Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av Miranda Black:
Vem fryser?
Svar: jag, som vanligt

jag kan inte frysa, det är som min kropp har något försvar mot köld. Liksom jag kan gå i en t-shirt och shorts nu på vintern utan att frysa. Jag gjorde det också. Förstår inte varför alla tycker det är kallt hela tiden. Fast folk har väl olika blodtyper jag är väl varmblodig.
Jag har det också svårt att frysa. Kan ha en snöboll i flera minuter utan att frysa... inte för att jag fryser sen utan jag orkar inte hålla i den

2 jan, 2018 19:59

1 2 3 ... 24913 24914 24915 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.