@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Hon kan inte yocyska!Skrivet av Borttagen: vi skojade med en kompis på slöjden och någonting så hon fråkade vår lärare vad perkele betydde och hon kan typ alla språk, hon kan rysk a Skrivet av Borttagen: Ser du, jag kan finska Skrivet av Borttagen: aha Pittekklummenara! Okkulimmera! 2 jan, 2018 15:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: nae det är inte måånga som kan det Skrivet av Borttagen: Hon kan inte yocyska! Skrivet av Borttagen: vi skojade med en kompis på slöjden och någonting så hon fråkade vår lärare vad perkele betydde och hon kan typ alla språk, hon kan rysk a Skrivet av Borttagen: Ser du, jag kan finska Skrivet av Borttagen: aha Pittekklummenara! Okkulimmera! 2 jan, 2018 15:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Bara i yocyland!Skrivet av Borttagen: nae det är inte måånga som kan det Skrivet av Borttagen: Hon kan inte yocyska! Skrivet av Borttagen: vi skojade med en kompis på slöjden och någonting så hon fråkade vår lärare vad perkele betydde och hon kan typ alla språk, hon kan rysk a Skrivet av Borttagen: Ser du, jag kan finska Skrivet av Borttagen: aha Pittekklummenara! Okkulimmera! 2 jan, 2018 15:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: ahA? Skrivet av Borttagen: Bara i yocyland! Skrivet av Borttagen: nae det är inte måånga som kan det Skrivet av Borttagen: Hon kan inte yocyska! Skrivet av Borttagen: vi skojade med en kompis på slöjden och någonting så hon fråkade vår lärare vad perkele betydde och hon kan typ alla språk, hon kan rysk a Skrivet av Borttagen: Ser du, jag kan finska Skrivet av Borttagen: aha Pittekklummenara! Okkulimmera! 2 jan, 2018 15:59 |
|
Borttagen
|
Nepturni Mwhahhahahahahhahaah! Jag är ond och det är inte du! Mwhahahahhaha!
2 jan, 2018 15:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: men vad är yocyland Nepturni Mwhahhahahahahhahaah! Jag är ond och det är inte du! Mwhahahahhaha! 2 jan, 2018 16:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: MWHAHHAHAHAHA! DETB SKA DU ALDRIG VETA!Skrivet av Borttagen: men vad är yocyland Nepturni Mwhahhahahahahhahaah! Jag är ond och det är inte du! Mwhahahahhaha! 2 jan, 2018 16:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: okejSkrivet av Borttagen: MWHAHHAHAHAHA! DETB SKA DU ALDRIG VETA! Skrivet av Borttagen: men vad är yocyland Nepturni Mwhahhahahahahhahaah! Jag är ond och det är inte du! Mwhahahahhaha! 2 jan, 2018 16:01 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: okej Skrivet av Borttagen: MWHAHHAHAHAHA! DETB SKA DU ALDRIG VETA! Skrivet av Borttagen: men vad är yocyland Nepturni Mwhahhahahahahhahaah! Jag är ond och det är inte du! Mwhahahahhaha! Sök på rollspel... Varför stava rätt när man kan stava fel? 2 jan, 2018 16:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Tonks/Luna: NOOOOOOOOOOOOO! HEDVIIIIIIG! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: okej Skrivet av Borttagen: MWHAHHAHAHAHA! DETB SKA DU ALDRIG VETA! Skrivet av Borttagen: men vad är yocyland Nepturni Mwhahhahahahahhahaah! Jag är ond och det är inte du! Mwhahahahhaha! Sök på rollspel... 2 jan, 2018 16:01 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen