Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 24910 24911 24912 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av catradora:
Skrivet av Borttagen:
Jag vill lära mig finska!

Nej det vill du inte, tro mig...
Men ni är sååååå kreativa!
Tänk vad coolt att kunna lite finska när man inte har något med finland att göra alls
Jepp! Sedan så kan man prata på finska utan att någon annan fattar!
Jaa! För vad jag vet har jag ingen finsk eller något i min klass
Same. Min musiklärare är från Åland och kan rätt så mycket finska så jag ska hålla tyst

2 jan, 2018 15:02

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av catradora:
Skrivet av Borttagen:
Jag vill lära mig finska!

Nej det vill du inte, tro mig...
Men ni är sååååå kreativa!
Tänk vad coolt att kunna lite finska när man inte har något med finland att göra alls
Jepp! Sedan så kan man prata på finska utan att någon annan fattar!
Jaa! För vad jag vet har jag ingen finsk eller något i min klass
Same. Min musiklärare är från Åland och kan rätt så mycket finska så jag ska hålla tyst
Åh ja, det är nog klokt...

2 jan, 2018 15:03

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av catradora:
Skrivet av Borttagen:
Jag vill lära mig finska!

Nej det vill du inte, tro mig...
Men ni är sååååå kreativa!
Tänk vad coolt att kunna lite finska när man inte har något med finland att göra alls
Jepp! Sedan så kan man prata på finska utan att någon annan fattar!
Jaa! För vad jag vet har jag ingen finsk eller något i min klass
Same. Min musiklärare är från Åland och kan rätt så mycket finska så jag ska hålla tyst
Åh ja, det är nog klokt...
Eller så ska jag ha en diskussion med honom på finska!
LÄR MIIIIIIIIG!

2 jan, 2018 15:05

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av catradora:
Skrivet av Borttagen:
Jag vill lära mig finska!

Nej det vill du inte, tro mig...
Men ni är sååååå kreativa!
Tänk vad coolt att kunna lite finska när man inte har något med finland att göra alls
Jepp! Sedan så kan man prata på finska utan att någon annan fattar!
Jaa! För vad jag vet har jag ingen finsk eller något i min klass
Same. Min musiklärare är från Åland och kan rätt så mycket finska så jag ska hålla tyst
Åh ja, det är nog klokt...
Eller så ska jag ha en diskussion med honom på finska!
LÄR MIIIIIIIIG!
Vi måste ha finskalektioner!

2 jan, 2018 15:08

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av catradora:
Skrivet av Borttagen:
Jag vill lära mig finska!

Nej det vill du inte, tro mig...
Men ni är sååååå kreativa!
Tänk vad coolt att kunna lite finska när man inte har något med finland att göra alls
Jepp! Sedan så kan man prata på finska utan att någon annan fattar!
Jaa! För vad jag vet har jag ingen finsk eller något i min klass
Same. Min musiklärare är från Åland och kan rätt så mycket finska så jag ska hålla tyst
Åh ja, det är nog klokt...
Eller så ska jag ha en diskussion med honom på finska!
LÄR MIIIIIIIIG!
Vi måste ha finskalektioner!
Jaa så jag kan överglänsa diiiiig!

2 jan, 2018 15:45

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av catradora:
Skrivet av Borttagen:
Jag vill lära mig finska!

Nej det vill du inte, tro mig...
Men ni är sååååå kreativa!
Tänk vad coolt att kunna lite finska när man inte har något med finland att göra alls
Jepp! Sedan så kan man prata på finska utan att någon annan fattar!
Jaa! För vad jag vet har jag ingen finsk eller något i min klass
Same. Min musiklärare är från Åland och kan rätt så mycket finska så jag ska hålla tyst
Åh ja, det är nog klokt...
Eller så ska jag ha en diskussion med honom på finska!
LÄR MIIIIIIIIG!
Vi måste ha finskalektioner!
Jaa så jag kan överglänsa diiiiig!
pfft

2 jan, 2018 15:46

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av catradora:
Skrivet av Borttagen:
Jag vill lära mig finska!

Nej det vill du inte, tro mig...
Men ni är sååååå kreativa!
Tänk vad coolt att kunna lite finska när man inte har något med finland att göra alls
Jepp! Sedan så kan man prata på finska utan att någon annan fattar!
Jaa! För vad jag vet har jag ingen finsk eller något i min klass
Same. Min musiklärare är från Åland och kan rätt så mycket finska så jag ska hålla tyst
Åh ja, det är nog klokt...
Eller så ska jag ha en diskussion med honom på finska!
LÄR MIIIIIIIIG!
Vi måste ha finskalektioner!
Jaa så jag kan överglänsa diiiiig!
pfft
Pittekklummenara! Okkulimmera!

2 jan, 2018 15:46

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Pittekklummenara! Okkulimmera!
aha

2 jan, 2018 15:48

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Pittekklummenara! Okkulimmera!
aha
Ser du, jag kan finska

2 jan, 2018 15:48

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Pittekklummenara! Okkulimmera!
aha
Ser du, jag kan finska
vi skojade med en kompis på slöjden och någonting så hon fråkade vår lärare vad perkele betydde och hon kan typ alla språk, hon kan rysk a

2 jan, 2018 15:53

1 2 3 ... 24910 24911 24912 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.