@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Same. Min musiklärare är från Åland och kan rätt så mycket finska så jag ska hålla tystSkrivet av Borttagen: Jaa! För vad jag vet har jag ingen finsk eller något i min klass Skrivet av Borttagen: Jepp! Sedan så kan man prata på finska utan att någon annan fattar! Skrivet av Borttagen: Tänk vad coolt att kunna lite finska när man inte har något med finland att göra alls Skrivet av catradora: Men ni är sååååå kreativa! Skrivet av Borttagen: Jag vill lära mig finska! Nej det vill du inte, tro mig... 2 jan, 2018 15:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Åh ja, det är nog klokt... Skrivet av Borttagen: Same. Min musiklärare är från Åland och kan rätt så mycket finska så jag ska hålla tyst Skrivet av Borttagen: Jaa! För vad jag vet har jag ingen finsk eller något i min klass Skrivet av Borttagen: Jepp! Sedan så kan man prata på finska utan att någon annan fattar! Skrivet av Borttagen: Tänk vad coolt att kunna lite finska när man inte har något med finland att göra alls Skrivet av catradora: Men ni är sååååå kreativa! Skrivet av Borttagen: Jag vill lära mig finska! Nej det vill du inte, tro mig... 2 jan, 2018 15:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Eller så ska jag ha en diskussion med honom på finska! Skrivet av Borttagen: Åh ja, det är nog klokt... Skrivet av Borttagen: Same. Min musiklärare är från Åland och kan rätt så mycket finska så jag ska hålla tyst Skrivet av Borttagen: Jaa! För vad jag vet har jag ingen finsk eller något i min klass Skrivet av Borttagen: Jepp! Sedan så kan man prata på finska utan att någon annan fattar! Skrivet av Borttagen: Tänk vad coolt att kunna lite finska när man inte har något med finland att göra alls Skrivet av catradora: Men ni är sååååå kreativa! Skrivet av Borttagen: Jag vill lära mig finska! Nej det vill du inte, tro mig... LÄR MIIIIIIIIG! 2 jan, 2018 15:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Vi måste ha finskalektioner! Skrivet av Borttagen: Eller så ska jag ha en diskussion med honom på finska! Skrivet av Borttagen: Åh ja, det är nog klokt... Skrivet av Borttagen: Same. Min musiklärare är från Åland och kan rätt så mycket finska så jag ska hålla tyst Skrivet av Borttagen: Jaa! För vad jag vet har jag ingen finsk eller något i min klass Skrivet av Borttagen: Jepp! Sedan så kan man prata på finska utan att någon annan fattar! Skrivet av Borttagen: Tänk vad coolt att kunna lite finska när man inte har något med finland att göra alls Skrivet av catradora: Men ni är sååååå kreativa! Skrivet av Borttagen: Jag vill lära mig finska! Nej det vill du inte, tro mig... LÄR MIIIIIIIIG! 2 jan, 2018 15:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jaa så jag kan överglänsa diiiiig!Skrivet av Borttagen: Vi måste ha finskalektioner! Skrivet av Borttagen: Eller så ska jag ha en diskussion med honom på finska! Skrivet av Borttagen: Åh ja, det är nog klokt... Skrivet av Borttagen: Same. Min musiklärare är från Åland och kan rätt så mycket finska så jag ska hålla tyst Skrivet av Borttagen: Jaa! För vad jag vet har jag ingen finsk eller något i min klass Skrivet av Borttagen: Jepp! Sedan så kan man prata på finska utan att någon annan fattar! Skrivet av Borttagen: Tänk vad coolt att kunna lite finska när man inte har något med finland att göra alls Skrivet av catradora: Men ni är sååååå kreativa! Skrivet av Borttagen: Jag vill lära mig finska! Nej det vill du inte, tro mig... LÄR MIIIIIIIIG! 2 jan, 2018 15:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: pfftSkrivet av Borttagen: Jaa så jag kan överglänsa diiiiig! Skrivet av Borttagen: Vi måste ha finskalektioner! Skrivet av Borttagen: Eller så ska jag ha en diskussion med honom på finska! Skrivet av Borttagen: Åh ja, det är nog klokt... Skrivet av Borttagen: Same. Min musiklärare är från Åland och kan rätt så mycket finska så jag ska hålla tyst Skrivet av Borttagen: Jaa! För vad jag vet har jag ingen finsk eller något i min klass Skrivet av Borttagen: Jepp! Sedan så kan man prata på finska utan att någon annan fattar! Skrivet av Borttagen: Tänk vad coolt att kunna lite finska när man inte har något med finland att göra alls Skrivet av catradora: Men ni är sååååå kreativa! Skrivet av Borttagen: Jag vill lära mig finska! Nej det vill du inte, tro mig... LÄR MIIIIIIIIG! 2 jan, 2018 15:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Pittekklummenara! Okkulimmera!Skrivet av Borttagen: pfft Skrivet av Borttagen: Jaa så jag kan överglänsa diiiiig! Skrivet av Borttagen: Vi måste ha finskalektioner! Skrivet av Borttagen: Eller så ska jag ha en diskussion med honom på finska! Skrivet av Borttagen: Åh ja, det är nog klokt... Skrivet av Borttagen: Same. Min musiklärare är från Åland och kan rätt så mycket finska så jag ska hålla tyst Skrivet av Borttagen: Jaa! För vad jag vet har jag ingen finsk eller något i min klass Skrivet av Borttagen: Jepp! Sedan så kan man prata på finska utan att någon annan fattar! Skrivet av Borttagen: Tänk vad coolt att kunna lite finska när man inte har något med finland att göra alls Skrivet av catradora: Men ni är sååååå kreativa! Skrivet av Borttagen: Jag vill lära mig finska! Nej det vill du inte, tro mig... LÄR MIIIIIIIIG! 2 jan, 2018 15:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: ahaPittekklummenara! Okkulimmera! 2 jan, 2018 15:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Ser du, jag kan finska Skrivet av Borttagen: aha Pittekklummenara! Okkulimmera! 2 jan, 2018 15:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: vi skojade med en kompis på slöjden och någonting så hon fråkade vår lärare vad perkele betydde och hon kan typ alla språk, hon kan rysk aSkrivet av Borttagen: Ser du, jag kan finska Skrivet av Borttagen: aha Pittekklummenara! Okkulimmera! 2 jan, 2018 15:53 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen