@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Skyfall
Elev |
2 jan, 2018 02:37 |
|
ella potter
Elev |
2 jan, 2018 03:00 |
|
Borttagen
|
Jag tvättade mina tofflor för några veckor sedan, hade gjort det en gång innan med lyckat resultat så jag trodde det var lugnt. Men dom gick sönder lite så brun stoppning tittade ut från sulorna, lite lossnade. Men de gick att använda ändå.
Ibland har jag tofflorna i sängen för jag fryser om fötterna. Så hittade jag bitar av brun stoppning i sängen, som jag irriterat plockade bort. Så har jag bara fortsatt hitta den där bruna stoppningen i sängen och jag har tänkt, ”herregud så ofta jag har de trasiga tofflorna på mig i sängen”. Och ”varför lossnar det bara stoppning i sängen och ingen annanstans?” Jag tyckte det var konstigt men inte tillräckligt konstigt. Men innan jag åkte bort över jul och nyår borstade jag ur sängen ordentligt, och nu första natten jag är hemma igen hittar jag nya bitar stoppning och jag har inte ens rört tofflorna! Först nu inser jag att den måste komma någonannanstans ifrån xD och ja, kikade in under örngotten och min gamla kudde jag haft sen jag var liten är trasig, det var brun stoppning all over the place där inne xD Att jag inte reagerat förrän nu! Så himla dum man känner sig ibland... 2 jan, 2018 03:26 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av potterflicka: Min bror fyller arton år idag. Känns ju helt bisarrt att han får rösta i år??? Då får min ett år yngre bror också rösta för första gången i år. Han är över 18 men var ju alltså ett år yngre förra gången och då inte kunde. Det blir min andra gång i år. Kan ingenting om de olika partierna så vet inte alls vad jag ska rösta på. Är så ointresserad av politik tbh. Helt jäkla sjukt att det redan har gått FYRA år sedan förra valet wtf. Visste inte ens att det skulle bli val i år... exakt när är det? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 2 jan, 2018 04:03 |
|
MerlinsBeard
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av potterflicka: Min bror fyller arton år idag. Känns ju helt bisarrt att han får rösta i år??? Då får min ett år yngre bror också rösta för första gången i år. Han är över 18 men var ju alltså ett år yngre förra gången och då inte kunde. Det blir min andra gång i år. Kan ingenting om de olika partierna så vet inte alls vad jag ska rösta på. Är så ointresserad av politik tbh. Helt jäkla sjukt att det redan har gått FYRA år sedan förra valet wtf. Visste inte ens att det skulle bli val i år... exakt när är det? Jag har för mig att det alltid är andra helgen i september eller något. Fyllde 19 i höstas så för mig blir det första gången.
2 jan, 2018 04:28 |
|
miss Elsa
Elev |
Nu har jag fått öroninfektion också... X(
¿ɐsɐ̤l np ǝpun⋊ uåɹɟıɯǝɥ ɐʇʇʎlɟ ɥɔo ʇunɹ ɐsǝɹ åɟ ʇʇɐ åd ɹɐʇuɐ̤ʌ ɥɔo uosʞɔɐɾ ʎɔɹǝd ɹɐllıɓ ɯos ɹopuıɟɟʎɹɓ uǝ 2 jan, 2018 06:53 |
|
Tillan Sato
Elev |
2 jan, 2018 07:36 |
|
miss Elsa
Elev |
Jag har öroninflammation i båda öronen = jag är död och döv!
¿ɐsɐ̤l np ǝpun⋊ uåɹɟıɯǝɥ ɐʇʇʎlɟ ɥɔo ʇunɹ ɐsǝɹ åɟ ʇʇɐ åd ɹɐʇuɐ̤ʌ ɥɔo uosʞɔɐɾ ʎɔɹǝd ɹɐllıɓ ɯos ɹopuıɟɟʎɹɓ uǝ 2 jan, 2018 08:28 |
|
Privet Drive
Elev |
Över 4000 chokladegrodekort
2 jan, 2018 09:05 |
|
Borttagen
|
Nu har jag tagit av mitt gips och har världens smalare handled
2 jan, 2018 10:14 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen