Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 24906 24907 24908 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av LunaLovegood123:
alla tonåringar i den här tråden, svara på det här och beskriv vad det innebär att vara en svensk tonåring för er eller uggla mig. Det är för ett skolarbete
Jag trodde jag redan hjälpt dig....

1 jan, 2018 22:29

LunaLovegood123
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LunaLovegood123:
alla tonåringar i den här tråden, svara på det här och beskriv vad det innebär att vara en svensk tonåring för er eller uggla mig. Det är för ett skolarbete
Jag trodde jag redan hjälpt dig....

ja det har du men jag behöver fler

1 jan, 2018 22:29

Borttagen

Avatar


Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LunaLovegood123:
alla tonåringar i den här tråden, svara på det här och beskriv vad det innebär att vara en svensk tonåring för er eller uggla mig. Det är för ett skolarbete
Jag trodde jag redan hjälpt dig....

ja det har du men jag behöver fler
Jepp. Jag är inte ens en tonåring jag har bara kollat på en massa tonårsfilmer xD

1 jan, 2018 22:31

Emmi
Prefekt

Avatar


New Year, New Me *host host*
Min profilbild.. Int nöjd just nu men jag känner int igen mej själv heller..
Spoiler:
Tryck här för att visa!Alltså jag tänkte att jag har ju framtiden ISH på klart. Tills inatt när jag insåg att jag ska ha bestämt utbildning
OM MINDRE ÄN TVÅ MÅNADER
.. det är då GEA är. Jesesss har ångerst nu. Vad ska jag göra av mitt liv?
(Vill skratta men kommer bara tårar)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fimg.styla.com%2Fresizer%2Fsfh_500x0%2F10-times-emma-watson-was-just-everything_26182_79095.gif

1 jan, 2018 22:41

Borttagen

Avatar


Det var sååå skönt att komma hem till min egen lägenhet ikväll. Har haft bra hos föräldrarna men det tär att ha folk så nära inpå mig även om jag älskar min familj. och att allt måste anpassas till syrrans bebis blir drygt i längden. Känner mig så otroligt fri just nu, att bara ha mig själv att ta hänsyn till igen! ♥

1 jan, 2018 23:32

Borttagen

Avatar


Skrivet av Emmi:
New Year, New Me *host host*
Min profilbild.. Int nöjd just nu men jag känner int igen mej själv heller..
Spoiler:
Tryck här för att visa!Alltså jag tänkte att jag har ju framtiden ISH på klart. Tills inatt när jag insåg att jag ska ha bestämt utbildning
OM MINDRE ÄN TVÅ MÅNADER
.. det är då GEA är. Jesesss har ångerst nu. Vad ska jag göra av mitt liv?
(Vill skratta men kommer bara tårar)
Oh en förändring... D:

2 jan, 2018 00:06

ella potter
Elev

Avatar


I'm so fucking happy I don't know what to do

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2F09%2F71%2Ff6%2F0971f6117d7e667200ded8c674b1d8bc.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F7d26abcd69448cea44081f5536b7df2a%2Ftumblr_oqdxe0pXSy1w8cb70o1_500.gifv

2 jan, 2018 01:46

potterflicka
Elev

Avatar


Min bror fyller arton år idag. Känns ju helt bisarrt att han får rösta i år???

2 jan, 2018 01:49

Hohanononelole
Elev

Avatar


Jag känner mig redo. Jag har ingen aning om vad jag är redo för, men jag är iallafall redo.

2 jan, 2018 01:49

Fjalar
Elev

Avatar


Jag ska gifta mig med mina högtalare o_o

2 jan, 2018 02:05

1 2 3 ... 24906 24907 24908 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.