@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood123: Jag trodde jag redan hjälpt dig.... alla tonåringar i den här tråden, svara på det här och beskriv vad det innebär att vara en svensk tonåring för er eller uggla mig. Det är för ett skolarbete 1 jan, 2018 22:29 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: Jag trodde jag redan hjälpt dig.... alla tonåringar i den här tråden, svara på det här och beskriv vad det innebär att vara en svensk tonåring för er eller uggla mig. Det är för ett skolarbete ja det har du men jag behöver fler 1 jan, 2018 22:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood123: Jepp. Jag är inte ens en tonåring jag har bara kollat på en massa tonårsfilmer xDSkrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: Jag trodde jag redan hjälpt dig.... alla tonåringar i den här tråden, svara på det här och beskriv vad det innebär att vara en svensk tonåring för er eller uggla mig. Det är för ett skolarbete ja det har du men jag behöver fler 1 jan, 2018 22:31 |
|
Emmi
Prefekt |
New Year, New Me *host host*
Min profilbild.. Int nöjd just nu men jag känner int igen mej själv heller.. Spoiler: Tryck här för att visa!
1 jan, 2018 22:41 |
|
Borttagen
|
Det var sååå skönt att komma hem till min egen lägenhet ikväll. Har haft bra hos föräldrarna men det tär att ha folk så nära inpå mig även om jag älskar min familj. och att allt måste anpassas till syrrans bebis blir drygt i längden. Känner mig så otroligt fri just nu, att bara ha mig själv att ta hänsyn till igen! ♥
1 jan, 2018 23:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Emmi: Oh en förändring... D:New Year, New Me *host host* Min profilbild.. Int nöjd just nu men jag känner int igen mej själv heller.. Spoiler: Tryck här för att visa! 2 jan, 2018 00:06 |
|
ella potter
Elev |
2 jan, 2018 01:46 |
|
potterflicka
Elev |
Min bror fyller arton år idag. Känns ju helt bisarrt att han får rösta i år???
2 jan, 2018 01:49 |
|
Hohanononelole
Elev |
Jag känner mig redo. Jag har ingen aning om vad jag är redo för, men jag är iallafall redo.
2 jan, 2018 01:49 |
|
Fjalar
Elev |
Jag ska gifta mig med mina högtalare o_o
2 jan, 2018 02:05 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen