@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Scorperion: Jag vill ha Hermiones!Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Hur kan man ta sönder pennstavar?Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Scorperion: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: Men jag har ju en sån stav Om man har problem med att ens "stav" är för lång xD Stav med " " för att jag har så dålig humor, haha xD Jag har flera av såna stavar Jag bara sitter sönder eller tappar bort mina stavar Hahaha xD Oj då det kan inte ha varit bra xD Har en Voldemort och Harry Potter stav Jag har Harrys, Hermiones, Dumbledores, Voldemorts och Narcissas 1 jan, 2018 21:15 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Jag vill ha Hermiones! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Hur kan man ta sönder pennstavar?Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Scorperion: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: Men jag har ju en sån stav Om man har problem med att ens "stav" är för lång xD Stav med " " för att jag har så dålig humor, haha xD Jag har flera av såna stavar Jag bara sitter sönder eller tappar bort mina stavar Hahaha xD Oj då det kan inte ha varit bra xD Har en Voldemort och Harry Potter stav Jag har Harrys, Hermiones, Dumbledores, Voldemorts och Narcissas Jag vill ha... typ alla jag inte har
1 jan, 2018 21:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Scorperion: SameSkrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Jag vill ha Hermiones! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Hur kan man ta sönder pennstavar?Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Scorperion: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: Men jag har ju en sån stav Om man har problem med att ens "stav" är för lång xD Stav med " " för att jag har så dålig humor, haha xD Jag har flera av såna stavar Jag bara sitter sönder eller tappar bort mina stavar Hahaha xD Oj då det kan inte ha varit bra xD Har en Voldemort och Harry Potter stav Jag har Harrys, Hermiones, Dumbledores, Voldemorts och Narcissas Jag vill ha... typ alla jag inte har 1 jan, 2018 21:17 |
|
ella potter
Elev |
1 jan, 2018 21:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av ella potter: Grattis..?Jag är så jävla kär 1 jan, 2018 21:29 |
|
ella potter
Elev |
1 jan, 2018 21:34 |
|
Borttagen
|
Jack är hemma nu ♥
1 jan, 2018 21:37 |
|
Skyfall
Elev |
1 jan, 2018 21:39 |
|
ella potter
Elev |
1 jan, 2018 22:06 |
|
LunaLovegood123
Elev |
alla tonåringar i den här tråden, svara på det här och beskriv vad det innebär att vara en svensk tonåring för er eller uggla mig. Det är för ett skolarbete
1 jan, 2018 22:28 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen