@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood123: Buffy and the vampire slayer? Inte för att jag sett den men men 92% verkar gilla denSkrivet av Zora: Vill verkligen hitta en serie att se igen men har ingen.. Spoiler: Tryck här för att visa! Gotham? 1 jan, 2018 20:11 |
|
Zora
Elev |
Skrivet av LunaLovegood123: Verkar inte min stil Skrivet av Zora: Vill verkligen hitta en serie att se igen men har ingen.. Spoiler: Tryck här för att visa! Gotham? E ingen deckare människa ![]()
1 jan, 2018 20:12 |
|
Vildvittra
Elev |
Om man har problem med att ens "stav" är för lång xD
Stav med " " för att jag har så dålig humor, haha xD "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 1 jan, 2018 20:29 |
|
Skyfall
Elev |
1 jan, 2018 20:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Vildvittra: Men jag har ju en sån stav Om man har problem med att ens "stav" är för lång xD Stav med " " för att jag har så dålig humor, haha xD 1 jan, 2018 20:51 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: Men jag har ju en sån stav Om man har problem med att ens "stav" är för lång xD Stav med " " för att jag har så dålig humor, haha xD Jag har flera av såna stavar
1 jan, 2018 20:57 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Scorperion: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: Men jag har ju en sån stav Om man har problem med att ens "stav" är för lång xD Stav med " " för att jag har så dålig humor, haha xD Jag har flera av såna stavar Jag bara sitter sönder eller tappar bort mina stavar Hahaha xD "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 1 jan, 2018 20:58 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Scorperion: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: Men jag har ju en sån stav Om man har problem med att ens "stav" är för lång xD Stav med " " för att jag har så dålig humor, haha xD Jag har flera av såna stavar Jag bara sitter sönder eller tappar bort mina stavar Hahaha xD Oj då det kan inte ha varit bra xD
1 jan, 2018 20:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Scorperion: Hur kan man ta sönder pennstavar?Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Scorperion: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: Men jag har ju en sån stav Om man har problem med att ens "stav" är för lång xD Stav med " " för att jag har så dålig humor, haha xD Jag har flera av såna stavar Jag bara sitter sönder eller tappar bort mina stavar Hahaha xD Oj då det kan inte ha varit bra xD Har en Voldemort och Harry Potter stav 1 jan, 2018 21:03 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Hur kan man ta sönder pennstavar?Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Scorperion: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: Men jag har ju en sån stav Om man har problem med att ens "stav" är för lång xD Stav med " " för att jag har så dålig humor, haha xD Jag har flera av såna stavar Jag bara sitter sönder eller tappar bort mina stavar Hahaha xD Oj då det kan inte ha varit bra xD Har en Voldemort och Harry Potter stav Jag har Harrys, Hermiones, Dumbledores, Voldemorts och Narcissas
1 jan, 2018 21:04 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen