@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: "Dessutom finns det veganer som påstår att slakten är elak mot djur, hur kommer det sig då att vi slaktat djur i flera hundra år?"Måste dela med mig av denna otroligt dumma kommentar jag fann under en vegantråd xD Haha, det där var nog en riktigt förvirrad fråga Men jag har ett svar. För att vi är hungriga! Varför stava rätt när man kan stava fel? 1 jan, 2018 18:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Tonks/Luna: Jepp, men det är ju taskigt att slakta djuren för de lever också Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: "Dessutom finns det veganer som påstår att slakten är elak mot djur, hur kommer det sig då att vi slaktat djur i flera hundra år?"Måste dela med mig av denna otroligt dumma kommentar jag fann under en vegantråd xD Haha, det där var nog en riktigt förvirrad fråga Men jag har ett svar. För att vi är hungriga! 1 jan, 2018 18:09 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: Måste dela med mig av denna otroligt dumma kommentar jag fann under en vegantråd xD Wtf. Vet inte ens vilket påstående jag ska ge mi på först - men det måste väl nästan vara ett skämt? Tyvärr var det inte ett skämt, hen försvarade sig med. Hen verkade verkligen allvarlig och inte på ett "troll" sätt. "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 1 jan, 2018 18:11 |
|
Syrup
Elev |
Förra veckan var så underbar? Det enda som skulle ha gjort det bättre vore om min pojkvän och jag hade varit friska under hela tiden också... oh well. Hade det väldigt trevligt i alla fall. Känns så konstigt att han inte är här längre
1 jan, 2018 18:16 |
|
Hohanononelole
Elev |
jag har ritat en massa grejer det här året, hur hände det liksom? jag är inte ens speciellt bra på att rita, men jag tycker att det är kul så jag gör det ändå
1 jan, 2018 19:04 |
|
Rupert
Elev |
1 jan, 2018 19:23 |
|
Solkatten
Elev |
Spelade något spel med familjen på julafton då man är i lag och jag bah "vi förlorar på att ni vinner". No shit. xDD Kanske borde tänka mig för innan jag något lol.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 jan, 2018 19:42 |
|
Zora
Elev |
1 jan, 2018 19:43 |
|
Borttagen
|
38 inloggade :O
1 jan, 2018 20:05 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av Zora: Vill verkligen hitta en serie att se igen men har ingen.. Spoiler: Tryck här för att visa! Gotham? 1 jan, 2018 20:09 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen