@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Skyfall: Orkar inte att Despacito ligget nr 1 på svenska topplistan nu. Jag trodde alla hade tröttnat på den för länge sen Hur?! Den har ju varit typ längst ner på topplistan i några månader. Jag trodde alla hade tröttnat på den 1 jan, 2018 15:22 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Frivolt: jamen precis. Sedan på tävlingarna, inte kan man ju sitta där och hålla käft så jag ropa ju lika mycket som alla andra..Skrivet av Emmi: feels the same, har inte haft röst sedan 22a.. Min bästa kompis bara skrattar åt mig och säker jag låter som en kar. Igår skulle jag hålla tal åh jeeses hur jag måste ha låtit hahhah D: vi måste snabba oss att krya på oss !!! Åh haha xD well - jag har ingen röst heller xD är hes, hostig och snorig -.- hahaha xD herreguud! måste ha varit jättejobbigt att hålla tal ! det är lixom bara jobbigt att prata i huve taget då : P Nu får vi köra nån superkur för att vara friska imorgon..
1 jan, 2018 15:33 |
|
Lunan95
Elev |
Insåg nyss att Flipendo är nu i Januari och jag har varken råd med anmälan eller resan dit...
*gråter i kudden*
"Statement begins..."
1 jan, 2018 15:44 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Lunan95: Insåg nyss att Flipendo är nu i Januari och jag har varken råd med anmälan eller resan dit... *gråter i kudden* Dessutom gick anmälningstiden ut för typ en månad sen eller något! Varför stava rätt när man kan stava fel? 1 jan, 2018 15:56 |
|
Skyfall
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Skyfall: Orkar inte att Despacito ligget nr 1 på svenska topplistan nu. Jag trodde alla hade tröttnat på den för länge sen Hur?! Den har ju varit typ längst ner på topplistan i några månader. Jag trodde alla hade tröttnat på den Tydligen så hade inte folk tröttnat
1 jan, 2018 16:01 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Emmi: Skrivet av Frivolt: jamen precis. Sedan på tävlingarna, inte kan man ju sitta där och hålla käft så jag ropa ju lika mycket som alla andra..Skrivet av Emmi: feels the same, har inte haft röst sedan 22a.. Min bästa kompis bara skrattar åt mig och säker jag låter som en kar. Igår skulle jag hålla tal åh jeeses hur jag måste ha låtit hahhah D: vi måste snabba oss att krya på oss !!! Åh haha xD well - jag har ingen röst heller xD är hes, hostig och snorig -.- hahaha xD herreguud! måste ha varit jättejobbigt att hålla tal ! det är lixom bara jobbigt att prata i huve taget då : P Nu får vi köra nån superkur för att vara friska imorgon.. hahah eller hur xD Jaa, får hoppas att det känns bättre för oss båda imorgon Det som är mest jobbigt nu är att sova xD man kan ju knappt andas haha xD 1 jan, 2018 16:16 |
|
Vildvittra
Elev |
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 1 jan, 2018 18:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Vildvittra: Måste dela med mig av denna otroligt dumma kommentar jag fann under en vegantråd xD Wtf. Vet inte ens vilket påstående jag ska ge mi på först - men det måste väl nästan vara ett skämt? 1 jan, 2018 18:05 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: Måste dela med mig av denna otroligt dumma kommentar jag fann under en vegantråd xD Wtf. Vet inte ens vilket påstående jag ska ge mi på först - men det måste väl nästan vara ett skämt? Världen ser ut så att den är uppdelad i idioter och större idioter, så vi kanske inte borde vara förvånade. Varför stava rätt när man kan stava fel? 1 jan, 2018 18:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Vildvittra: "Dessutom finns det veganer som påstår att slakten är elak mot djur, hur kommer det sig då att vi slaktat djur i flera hundra år?"Måste dela med mig av denna otroligt dumma kommentar jag fann under en vegantråd xD Haha, det där var nog en riktigt förvirrad fråga 1 jan, 2018 18:07 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen