Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 24901 24902 24903 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
LunaLovegood123
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Zora:
usch alltså jag blir 20 om 3 månader...

Jag fyller 22 år i april.

fyller också år i april

1 jan, 2018 14:14

Borttagen

Avatar


Skrivet av Scorperion:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Scorperion:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Scorperion:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Scorperion:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Scorperion:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Scorperion:
Tagga Stockholm på onsdag! ^^
Jag ska också åka till Stockholm på onsdag, kanske vi träffas x]

Kanske det! Tänk så träffas vi alla tre? Alltså du jag och Tonks/Luna. Det vore awesome! ^^
Jepp. Men jag har typ ingen aning om vart i Stockholm vi ska till.

Okej. Jag kommer nog mest vara på drottninggatan och gamla stan

Om du ska vara i gamla stan, gå inte in i butiken där de säljer kappor, tant kappor. Hon är skitsur hon som jobbar där!
Jag och min kompis blev verbalt utslängda för att vi kollade på på hattarna!

Det är nog ändå inget som lockar mig. Men sf-bokhandlen ska jag minsann in på!
Jag ska till ett galleri.
Gamla stan ligger väl i Norrköping?

Finns ett gamla stan i Stockholm också
Jaha, jag har varit i gamla stan i norrköping och det tar typ 20 minuter att åka dit från mitt hus

Visste inte ens att det fanns ett gamla stan där. Har bara varit i norrköping en gång x)
Jag har varit där flera gånger

1 jan, 2018 14:15

Emmi
Prefekt

Avatar


Min familj har alltid Jul pizza, påsk pizza, midsommar pizza... VI äter alltid pizza med rester på. Ikväll e det nyårs pizza.. ♥3

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fimg.styla.com%2Fresizer%2Fsfh_500x0%2F10-times-emma-watson-was-just-everything_26182_79095.gif

1 jan, 2018 14:44

Tonks/Luna
Elev

Avatar


Skrivet av Scorperion:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Scorperion:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Scorperion:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Scorperion:
Tagga Stockholm på onsdag! ^^
Jag ska också åka till Stockholm på onsdag, kanske vi träffas x]

Kanske det! Tänk så träffas vi alla tre? Alltså du jag och Tonks/Luna. Det vore awesome! ^^
Jepp. Men jag har typ ingen aning om vart i Stockholm vi ska till.

Okej. Jag kommer nog mest vara på drottninggatan och gamla stan

Om du ska vara i gamla stan, gå inte in i butiken där de säljer kappor, tant kappor. Hon är skitsur hon som jobbar där!
Jag och min kompis blev verbalt utslängda för att vi kollade på på hattarna!

Det är nog ändå inget som lockar mig. Men sf-bokhandlen ska jag minsann in på!

Var där för några månader sen. Men det är så tråkigt där! Det som är intressant är ändå bara dyrt. Men har ju varit där kanske fem gånger innan eller något, så det förlorar väl lite känslan efter några gånger.

Varför stava rätt när man kan stava fel?

1 jan, 2018 14:45

Scorperion
Elev

Avatar


Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Scorperion:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Scorperion:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Scorperion:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Scorperion:
Tagga Stockholm på onsdag! ^^
Jag ska också åka till Stockholm på onsdag, kanske vi träffas x]

Kanske det! Tänk så träffas vi alla tre? Alltså du jag och Tonks/Luna. Det vore awesome! ^^
Jepp. Men jag har typ ingen aning om vart i Stockholm vi ska till.

Okej. Jag kommer nog mest vara på drottninggatan och gamla stan

Om du ska vara i gamla stan, gå inte in i butiken där de säljer kappor, tant kappor. Hon är skitsur hon som jobbar där!
Jag och min kompis blev verbalt utslängda för att vi kollade på på hattarna!

Det är nog ändå inget som lockar mig. Men sf-bokhandlen ska jag minsann in på!

Var där för några månader sen. Men det är så tråkigt där! Det som är intressant är ändå bara dyrt. Men har ju varit där kanske fem gånger innan eller något, så det förlorar väl lite känslan efter några gånger.

Sist jag var där hade dom fått in en del nya saker sen sist så det blev lite som första gången jag var där. Men jag håller med att det mesta är dyrt men däremot hittade jag Percy Jackson böckerna för ett ganska bra pris och dom är dyrare att köpa i örebro

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F47d197010ad348696e2648841c84d454%2F7b28619c89333b78-66%2Fs1280x1920%2F8efa14e494f8cea2dd0918673cd9c0e478c89fce.gif

1 jan, 2018 14:49

Tonks/Luna
Elev

Avatar


Skrivet av Scorperion:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Scorperion:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Scorperion:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Scorperion:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Scorperion:
Tagga Stockholm på onsdag! ^^
Jag ska också åka till Stockholm på onsdag, kanske vi träffas x]

Kanske det! Tänk så träffas vi alla tre? Alltså du jag och Tonks/Luna. Det vore awesome! ^^
Jepp. Men jag har typ ingen aning om vart i Stockholm vi ska till.

Okej. Jag kommer nog mest vara på drottninggatan och gamla stan

Om du ska vara i gamla stan, gå inte in i butiken där de säljer kappor, tant kappor. Hon är skitsur hon som jobbar där!
Jag och min kompis blev verbalt utslängda för att vi kollade på på hattarna!

Det är nog ändå inget som lockar mig. Men sf-bokhandlen ska jag minsann in på!

Var där för några månader sen. Men det är så tråkigt där! Det som är intressant är ändå bara dyrt. Men har ju varit där kanske fem gånger innan eller något, så det förlorar väl lite känslan efter några gånger.

Sist jag var där hade dom fått in en del nya saker sen sist så det blev lite som första gången jag var där. Men jag håller med att det mesta är dyrt men däremot hittade jag Percy Jackson böckerna för ett ganska bra pris och dom är dyrare att köpa i örebro

Bibliotek är billigast!

Varför stava rätt när man kan stava fel?

1 jan, 2018 14:54

Frivolt
Elev

Avatar

+1


JAG VILL BLI FRIIIISK NUUUUUU!!!!

D:

1 jan, 2018 15:00

Emmi
Prefekt

Avatar


Skrivet av Frivolt:
JAG VILL BLI FRIIIISK NUUUUUU!!!!

D:
feels the same, har inte haft röst sedan 22a.. Min bästa kompis bara skrattar åt mig och säker jag låter som en kar. Igår skulle jag hålla tal åh jeeses hur jag måste ha låtit hahhah

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fimg.styla.com%2Fresizer%2Fsfh_500x0%2F10-times-emma-watson-was-just-everything_26182_79095.gif

1 jan, 2018 15:02

Borttagen

Avatar


Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Scorperion:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Scorperion:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Scorperion:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Scorperion:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Scorperion:
Tagga Stockholm på onsdag! ^^
Jag ska också åka till Stockholm på onsdag, kanske vi träffas x]

Kanske det! Tänk så träffas vi alla tre? Alltså du jag och Tonks/Luna. Det vore awesome! ^^
Jepp. Men jag har typ ingen aning om vart i Stockholm vi ska till.

Okej. Jag kommer nog mest vara på drottninggatan och gamla stan

Om du ska vara i gamla stan, gå inte in i butiken där de säljer kappor, tant kappor. Hon är skitsur hon som jobbar där!
Jag och min kompis blev verbalt utslängda för att vi kollade på på hattarna!

Det är nog ändå inget som lockar mig. Men sf-bokhandlen ska jag minsann in på!

Var där för några månader sen. Men det är så tråkigt där! Det som är intressant är ändå bara dyrt. Men har ju varit där kanske fem gånger innan eller något, så det förlorar väl lite känslan efter några gånger.

Sist jag var där hade dom fått in en del nya saker sen sist så det blev lite som första gången jag var där. Men jag håller med att det mesta är dyrt men däremot hittade jag Percy Jackson böckerna för ett ganska bra pris och dom är dyrare att köpa i örebro

Bibliotek är billigast!
Man behöver inte betala pengar utan bara låna

1 jan, 2018 15:05

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Emmi:
Skrivet av Frivolt:
JAG VILL BLI FRIIIISK NUUUUUU!!!!

D:
feels the same, har inte haft röst sedan 22a.. Min bästa kompis bara skrattar åt mig och säker jag låter som en kar. Igår skulle jag hålla tal åh jeeses hur jag måste ha låtit hahhah



D: vi måste snabba oss att krya på oss !!!

Åh haha xD well - jag har ingen röst heller xD är hes, hostig och snorig -.-

hahaha xD herreguud! måste ha varit jättejobbigt att hålla tal ! det är lixom bara jobbigt att prata i huve taget då : P

1 jan, 2018 15:06

1 2 3 ... 24901 24902 24903 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.