@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Zora: usch alltså jag blir 20 om 3 månader... Jag fyller 22 år i april. fyller också år i april 1 jan, 2018 14:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Scorperion: Jag har varit där flera gångerSkrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Jaha, jag har varit i gamla stan i norrköping och det tar typ 20 minuter att åka dit från mitt hus Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Jag ska till ett galleri. Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Scorperion: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Jepp. Men jag har typ ingen aning om vart i Stockholm vi ska till. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Jag ska också åka till Stockholm på onsdag, kanske vi träffas x] Tagga Stockholm på onsdag! ^^ Kanske det! Tänk så träffas vi alla tre? Alltså du jag och Tonks/Luna. Det vore awesome! ^^ Okej. Jag kommer nog mest vara på drottninggatan och gamla stan Om du ska vara i gamla stan, gå inte in i butiken där de säljer kappor, tant kappor. Hon är skitsur hon som jobbar där! Jag och min kompis blev verbalt utslängda för att vi kollade på på hattarna! Det är nog ändå inget som lockar mig. Men sf-bokhandlen ska jag minsann in på! Gamla stan ligger väl i Norrköping? Finns ett gamla stan i Stockholm också Visste inte ens att det fanns ett gamla stan där. Har bara varit i norrköping en gång x) 1 jan, 2018 14:15 |
|
Emmi
Prefekt |
Min familj har alltid Jul pizza, påsk pizza, midsommar pizza... VI äter alltid pizza med rester på. Ikväll e det nyårs pizza.. ♥3
1 jan, 2018 14:44 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Scorperion: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Scorperion: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Jepp. Men jag har typ ingen aning om vart i Stockholm vi ska till. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Jag ska också åka till Stockholm på onsdag, kanske vi träffas x] Tagga Stockholm på onsdag! ^^ Kanske det! Tänk så träffas vi alla tre? Alltså du jag och Tonks/Luna. Det vore awesome! ^^ Okej. Jag kommer nog mest vara på drottninggatan och gamla stan Om du ska vara i gamla stan, gå inte in i butiken där de säljer kappor, tant kappor. Hon är skitsur hon som jobbar där! Jag och min kompis blev verbalt utslängda för att vi kollade på på hattarna! Det är nog ändå inget som lockar mig. Men sf-bokhandlen ska jag minsann in på! Var där för några månader sen. Men det är så tråkigt där! Det som är intressant är ändå bara dyrt. Men har ju varit där kanske fem gånger innan eller något, så det förlorar väl lite känslan efter några gånger. Varför stava rätt när man kan stava fel? 1 jan, 2018 14:45 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Scorperion: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Scorperion: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Jepp. Men jag har typ ingen aning om vart i Stockholm vi ska till. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Jag ska också åka till Stockholm på onsdag, kanske vi träffas x] Tagga Stockholm på onsdag! ^^ Kanske det! Tänk så träffas vi alla tre? Alltså du jag och Tonks/Luna. Det vore awesome! ^^ Okej. Jag kommer nog mest vara på drottninggatan och gamla stan Om du ska vara i gamla stan, gå inte in i butiken där de säljer kappor, tant kappor. Hon är skitsur hon som jobbar där! Jag och min kompis blev verbalt utslängda för att vi kollade på på hattarna! Det är nog ändå inget som lockar mig. Men sf-bokhandlen ska jag minsann in på! Var där för några månader sen. Men det är så tråkigt där! Det som är intressant är ändå bara dyrt. Men har ju varit där kanske fem gånger innan eller något, så det förlorar väl lite känslan efter några gånger. Sist jag var där hade dom fått in en del nya saker sen sist så det blev lite som första gången jag var där. Men jag håller med att det mesta är dyrt men däremot hittade jag Percy Jackson böckerna för ett ganska bra pris och dom är dyrare att köpa i örebro
1 jan, 2018 14:49 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Scorperion: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Scorperion: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Scorperion: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Jepp. Men jag har typ ingen aning om vart i Stockholm vi ska till. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Jag ska också åka till Stockholm på onsdag, kanske vi träffas x] Tagga Stockholm på onsdag! ^^ Kanske det! Tänk så träffas vi alla tre? Alltså du jag och Tonks/Luna. Det vore awesome! ^^ Okej. Jag kommer nog mest vara på drottninggatan och gamla stan Om du ska vara i gamla stan, gå inte in i butiken där de säljer kappor, tant kappor. Hon är skitsur hon som jobbar där! Jag och min kompis blev verbalt utslängda för att vi kollade på på hattarna! Det är nog ändå inget som lockar mig. Men sf-bokhandlen ska jag minsann in på! Var där för några månader sen. Men det är så tråkigt där! Det som är intressant är ändå bara dyrt. Men har ju varit där kanske fem gånger innan eller något, så det förlorar väl lite känslan efter några gånger. Sist jag var där hade dom fått in en del nya saker sen sist så det blev lite som första gången jag var där. Men jag håller med att det mesta är dyrt men däremot hittade jag Percy Jackson böckerna för ett ganska bra pris och dom är dyrare att köpa i örebro Bibliotek är billigast! Varför stava rätt när man kan stava fel? 1 jan, 2018 14:54 |
|
Frivolt
Elev |
JAG VILL BLI FRIIIISK NUUUUUU!!!!
D: 1 jan, 2018 15:00 |
|
Emmi
Prefekt |
feels the same, har inte haft röst sedan 22a.. Min bästa kompis bara skrattar åt mig och säker jag låter som en kar. Igår skulle jag hålla tal åh jeeses hur jag måste ha låtit hahhah
1 jan, 2018 15:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Tonks/Luna: Man behöver inte betala pengar utan bara lånaSkrivet av Scorperion: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Scorperion: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Scorperion: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Jepp. Men jag har typ ingen aning om vart i Stockholm vi ska till. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Jag ska också åka till Stockholm på onsdag, kanske vi träffas x] Tagga Stockholm på onsdag! ^^ Kanske det! Tänk så träffas vi alla tre? Alltså du jag och Tonks/Luna. Det vore awesome! ^^ Okej. Jag kommer nog mest vara på drottninggatan och gamla stan Om du ska vara i gamla stan, gå inte in i butiken där de säljer kappor, tant kappor. Hon är skitsur hon som jobbar där! Jag och min kompis blev verbalt utslängda för att vi kollade på på hattarna! Det är nog ändå inget som lockar mig. Men sf-bokhandlen ska jag minsann in på! Var där för några månader sen. Men det är så tråkigt där! Det som är intressant är ändå bara dyrt. Men har ju varit där kanske fem gånger innan eller något, så det förlorar väl lite känslan efter några gånger. Sist jag var där hade dom fått in en del nya saker sen sist så det blev lite som första gången jag var där. Men jag håller med att det mesta är dyrt men däremot hittade jag Percy Jackson böckerna för ett ganska bra pris och dom är dyrare att köpa i örebro Bibliotek är billigast! 1 jan, 2018 15:05 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Emmi: feels the same, har inte haft röst sedan 22a.. Min bästa kompis bara skrattar åt mig och säker jag låter som en kar. Igår skulle jag hålla tal åh jeeses hur jag måste ha låtit hahhah D: vi måste snabba oss att krya på oss !!! Åh haha xD well - jag har ingen röst heller xD är hes, hostig och snorig -.- hahaha xD herreguud! måste ha varit jättejobbigt att hålla tal ! det är lixom bara jobbigt att prata i huve taget då : P 1 jan, 2018 15:06 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen