@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Skyfall: Orkar inte att Despacito ligget nr 1 på svenska topplistan nu. Jag trodde alla hade tröttnat på den för länge sen Hah. Jag tröttnade på den efter en vecka. Hörde den för första gångne i Spanien, och trodde att den bara var bra där, så kommer jag hem och... Snyft Varför stava rätt när man kan stava fel? 1 jan, 2018 13:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Skyfall: Skämtar du? Gör den?! Orkar inte att Despacito ligget nr 1 på svenska topplistan nu. Jag trodde alla hade tröttnat på den för länge sen 1 jan, 2018 13:58 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Scorperion: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Jepp. Men jag har typ ingen aning om vart i Stockholm vi ska till. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Jag ska också åka till Stockholm på onsdag, kanske vi träffas x] Tagga Stockholm på onsdag! ^^ Kanske det! Tänk så träffas vi alla tre? Alltså du jag och Tonks/Luna. Det vore awesome! ^^ Okej. Jag kommer nog mest vara på drottninggatan och gamla stan Om du ska vara i gamla stan, gå inte in i butiken där de säljer kappor, tant kappor. Hon är skitsur hon som jobbar där! Jag och min kompis blev verbalt utslängda för att vi kollade på på hattarna! Varför stava rätt när man kan stava fel? 1 jan, 2018 13:59 |
|
Skyfall
Elev |
Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Skyfall: Orkar inte att Despacito ligget nr 1 på svenska topplistan nu. Jag trodde alla hade tröttnat på den för länge sen Hah. Jag tröttnade på den efter en vecka. Hörde den för första gångne i Spanien, och trodde att den bara var bra där, så kommer jag hem och... Snyft Haha besvikelsen som uppstår Skrivet av Borttagen: Skrivet av Skyfall: Skämtar du? Gör den?! Orkar inte att Despacito ligget nr 1 på svenska topplistan nu. Jag trodde alla hade tröttnat på den för länge sen Japp det gör den, om jag skulle skämta skulle jag hitta på något mer troligt...
1 jan, 2018 14:00 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Scorperion: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Jepp. Men jag har typ ingen aning om vart i Stockholm vi ska till. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Jag ska också åka till Stockholm på onsdag, kanske vi träffas x] Tagga Stockholm på onsdag! ^^ Kanske det! Tänk så träffas vi alla tre? Alltså du jag och Tonks/Luna. Det vore awesome! ^^ Okej. Jag kommer nog mest vara på drottninggatan och gamla stan Om du ska vara i gamla stan, gå inte in i butiken där de säljer kappor, tant kappor. Hon är skitsur hon som jobbar där! Jag och min kompis blev verbalt utslängda för att vi kollade på på hattarna! Det är nog ändå inget som lockar mig. Men sf-bokhandlen ska jag minsann in på!
1 jan, 2018 14:01 |
|
Fjalar
Elev |
Tycker inte riktigt om att umgås med min familj, men ÄLSKAR hur många Bamse-referenser vi slänger ur oss på en kväll. Brors flickvän hängde med oss igår och hon bara "Allt handlar ju om Bamse här!" Det var roligt när vi körde frågesport och en fråga handlade om vem som är Bamses skapare.....
![]() 1 jan, 2018 14:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Scorperion: Jag ska till ett galleri. Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Scorperion: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Jepp. Men jag har typ ingen aning om vart i Stockholm vi ska till. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Jag ska också åka till Stockholm på onsdag, kanske vi träffas x] Tagga Stockholm på onsdag! ^^ Kanske det! Tänk så träffas vi alla tre? Alltså du jag och Tonks/Luna. Det vore awesome! ^^ Okej. Jag kommer nog mest vara på drottninggatan och gamla stan Om du ska vara i gamla stan, gå inte in i butiken där de säljer kappor, tant kappor. Hon är skitsur hon som jobbar där! Jag och min kompis blev verbalt utslängda för att vi kollade på på hattarna! Det är nog ändå inget som lockar mig. Men sf-bokhandlen ska jag minsann in på! Gamla stan ligger väl i Norrköping? 1 jan, 2018 14:05 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Jag ska till ett galleri. Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Scorperion: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Jepp. Men jag har typ ingen aning om vart i Stockholm vi ska till. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Jag ska också åka till Stockholm på onsdag, kanske vi träffas x] Tagga Stockholm på onsdag! ^^ Kanske det! Tänk så träffas vi alla tre? Alltså du jag och Tonks/Luna. Det vore awesome! ^^ Okej. Jag kommer nog mest vara på drottninggatan och gamla stan Om du ska vara i gamla stan, gå inte in i butiken där de säljer kappor, tant kappor. Hon är skitsur hon som jobbar där! Jag och min kompis blev verbalt utslängda för att vi kollade på på hattarna! Det är nog ändå inget som lockar mig. Men sf-bokhandlen ska jag minsann in på! Gamla stan ligger väl i Norrköping? Finns ett gamla stan i Stockholm också
1 jan, 2018 14:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Scorperion: Jaha, jag har varit i gamla stan i norrköping och det tar typ 20 minuter att åka dit från mitt husSkrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Jag ska till ett galleri. Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Scorperion: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Jepp. Men jag har typ ingen aning om vart i Stockholm vi ska till. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Jag ska också åka till Stockholm på onsdag, kanske vi träffas x] Tagga Stockholm på onsdag! ^^ Kanske det! Tänk så träffas vi alla tre? Alltså du jag och Tonks/Luna. Det vore awesome! ^^ Okej. Jag kommer nog mest vara på drottninggatan och gamla stan Om du ska vara i gamla stan, gå inte in i butiken där de säljer kappor, tant kappor. Hon är skitsur hon som jobbar där! Jag och min kompis blev verbalt utslängda för att vi kollade på på hattarna! Det är nog ändå inget som lockar mig. Men sf-bokhandlen ska jag minsann in på! Gamla stan ligger väl i Norrköping? Finns ett gamla stan i Stockholm också 1 jan, 2018 14:11 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Jaha, jag har varit i gamla stan i norrköping och det tar typ 20 minuter att åka dit från mitt hus Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Jag ska till ett galleri. Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Scorperion: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Jepp. Men jag har typ ingen aning om vart i Stockholm vi ska till. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Jag ska också åka till Stockholm på onsdag, kanske vi träffas x] Tagga Stockholm på onsdag! ^^ Kanske det! Tänk så träffas vi alla tre? Alltså du jag och Tonks/Luna. Det vore awesome! ^^ Okej. Jag kommer nog mest vara på drottninggatan och gamla stan Om du ska vara i gamla stan, gå inte in i butiken där de säljer kappor, tant kappor. Hon är skitsur hon som jobbar där! Jag och min kompis blev verbalt utslängda för att vi kollade på på hattarna! Det är nog ändå inget som lockar mig. Men sf-bokhandlen ska jag minsann in på! Gamla stan ligger väl i Norrköping? Finns ett gamla stan i Stockholm också Visste inte ens att det fanns ett gamla stan där. Har bara varit i norrköping en gång x)
1 jan, 2018 14:13 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen