@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Obliviate_
Elev |
För o citera en av mina favorityoutubers.. "it feels like 2018 is either going to be the year we all finally sort our shit out or the universe is just gonna meteor earth out of pity "
1 jan, 2018 12:52 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Scorperion: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Scorperion: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Scorperion: Tagga Stockholm på onsdag! ^^ Jag kanske också ska till Stockholm på onsdag... Vad ska du göra där? Ska dit med syrran och gå på stan under dagen Min plan också... Problemet är att jag inte vill gå med min syster, och jag vet inte om någon annan kan då. Eller imorgon. Den jag helst vill vara med svarar aldrig på mina sms typ. Sånt är jobbigt Men om du åker på onsdagen kanske vi ses där! Who knows? ^^ Annars ses vu ju om mindre än två veckor! Men det kanske vi kan göra. Då kommer det bli minst två jag träffat innan så... Varför stava rätt när man kan stava fel? 1 jan, 2018 12:54 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Scorperion: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Scorperion: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Scorperion: Tagga Stockholm på onsdag! ^^ Jag kanske också ska till Stockholm på onsdag... Vad ska du göra där? Ska dit med syrran och gå på stan under dagen Min plan också... Problemet är att jag inte vill gå med min syster, och jag vet inte om någon annan kan då. Eller imorgon. Den jag helst vill vara med svarar aldrig på mina sms typ. Sånt är jobbigt Men om du åker på onsdagen kanske vi ses där! Who knows? ^^ Annars ses vu ju om mindre än två veckor! Men det kanske vi kan göra. Då kommer det bli minst två jag träffat innan så... Nice! Och ja vi ses ju på flipendo vilket som. det kommer bli så kul!! ^^
1 jan, 2018 12:56 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 jan, 2018 13:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Scorperion: Jag ska också åka till Stockholm på onsdag, kanske vi träffas x]Tagga Stockholm på onsdag! ^^ 1 jan, 2018 13:44 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Jag ska också åka till Stockholm på onsdag, kanske vi träffas x] Tagga Stockholm på onsdag! ^^ Kanske det! Tänk så träffas vi alla tre? Alltså du jag och Tonks/Luna. Det vore awesome! ^^
1 jan, 2018 13:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Scorperion: Jepp. Men jag har typ ingen aning om vart i Stockholm vi ska till. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Jag ska också åka till Stockholm på onsdag, kanske vi träffas x] Tagga Stockholm på onsdag! ^^ Kanske det! Tänk så träffas vi alla tre? Alltså du jag och Tonks/Luna. Det vore awesome! ^^ 1 jan, 2018 13:53 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Scorperion: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Jag ska också åka till Stockholm på onsdag, kanske vi träffas x] Tagga Stockholm på onsdag! ^^ Kanske det! Tänk så träffas vi alla tre? Alltså du jag och Tonks/Luna. Det vore awesome! ^^ Det skulle vara najs! Varför stava rätt när man kan stava fel? 1 jan, 2018 13:54 |
|
Skyfall
Elev |
Orkar inte att Despacito ligget nr 1 på svenska topplistan nu. Jag trodde alla hade tröttnat på den för länge sen
1 jan, 2018 13:56 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Jepp. Men jag har typ ingen aning om vart i Stockholm vi ska till. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Jag ska också åka till Stockholm på onsdag, kanske vi träffas x] Tagga Stockholm på onsdag! ^^ Kanske det! Tänk så träffas vi alla tre? Alltså du jag och Tonks/Luna. Det vore awesome! ^^ Okej. Jag kommer nog mest vara på drottninggatan och gamla stan
1 jan, 2018 13:57 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen