Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 24899 24900 24901 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Obliviate_
Elev

Avatar


För o citera en av mina favorityoutubers.. "it feels like 2018 is either going to be the year we all finally sort our shit out or the universe is just gonna meteor earth out of pity "

1 jan, 2018 12:52

Tonks/Luna
Elev

Avatar


Skrivet av Scorperion:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Scorperion:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Scorperion:
Tagga Stockholm på onsdag! ^^

Jag kanske också ska till Stockholm på onsdag...
Vad ska du göra där?

Ska dit med syrran och gå på stan under dagen

Min plan också... Problemet är att jag inte vill gå med min syster, och jag vet inte om någon annan kan då. Eller imorgon. Den jag helst vill vara med svarar aldrig på mina sms typ.

Sånt är jobbigt
Men om du åker på onsdagen kanske vi ses där! Who knows? ^^

Annars ses vu ju om mindre än två veckor!
Men det kanske vi kan göra. Då kommer det bli minst två jag träffat innan så...

Varför stava rätt när man kan stava fel?

1 jan, 2018 12:54

Scorperion
Elev

Avatar


Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Scorperion:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Scorperion:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Scorperion:
Tagga Stockholm på onsdag! ^^

Jag kanske också ska till Stockholm på onsdag...
Vad ska du göra där?

Ska dit med syrran och gå på stan under dagen

Min plan också... Problemet är att jag inte vill gå med min syster, och jag vet inte om någon annan kan då. Eller imorgon. Den jag helst vill vara med svarar aldrig på mina sms typ.

Sånt är jobbigt
Men om du åker på onsdagen kanske vi ses där! Who knows? ^^

Annars ses vu ju om mindre än två veckor!
Men det kanske vi kan göra. Då kommer det bli minst två jag träffat innan så...

Nice!
Och ja vi ses ju på flipendo vilket som. det kommer bli så kul!! ^^

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F47d197010ad348696e2648841c84d454%2F7b28619c89333b78-66%2Fs1280x1920%2F8efa14e494f8cea2dd0918673cd9c0e478c89fce.gif

1 jan, 2018 12:56

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Zora:
usch alltså jag blir 20 om 3 månader...

Jag fyller 22 år i april.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

1 jan, 2018 13:29

Borttagen

Avatar


Skrivet av Scorperion:
Tagga Stockholm på onsdag! ^^
Jag ska också åka till Stockholm på onsdag, kanske vi träffas x]

1 jan, 2018 13:44

Scorperion
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Scorperion:
Tagga Stockholm på onsdag! ^^
Jag ska också åka till Stockholm på onsdag, kanske vi träffas x]

Kanske det! Tänk så träffas vi alla tre? Alltså du jag och Tonks/Luna. Det vore awesome! ^^

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F47d197010ad348696e2648841c84d454%2F7b28619c89333b78-66%2Fs1280x1920%2F8efa14e494f8cea2dd0918673cd9c0e478c89fce.gif

1 jan, 2018 13:50

Borttagen

Avatar


Skrivet av Scorperion:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Scorperion:
Tagga Stockholm på onsdag! ^^
Jag ska också åka till Stockholm på onsdag, kanske vi träffas x]

Kanske det! Tänk så träffas vi alla tre? Alltså du jag och Tonks/Luna. Det vore awesome! ^^
Jepp. Men jag har typ ingen aning om vart i Stockholm vi ska till.

1 jan, 2018 13:53

Tonks/Luna
Elev

Avatar


Skrivet av Scorperion:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Scorperion:
Tagga Stockholm på onsdag! ^^
Jag ska också åka till Stockholm på onsdag, kanske vi träffas x]

Kanske det! Tänk så träffas vi alla tre? Alltså du jag och Tonks/Luna. Det vore awesome! ^^

Det skulle vara najs!

Varför stava rätt när man kan stava fel?

1 jan, 2018 13:54

Skyfall
Elev

Avatar


Orkar inte att Despacito ligget nr 1 på svenska topplistan nu. Jag trodde alla hade tröttnat på den för länge sen

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FrgHhWRnQAeAbCENCAF%2Fgiphy.gif

1 jan, 2018 13:56

Scorperion
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Scorperion:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Scorperion:
Tagga Stockholm på onsdag! ^^
Jag ska också åka till Stockholm på onsdag, kanske vi träffas x]

Kanske det! Tänk så träffas vi alla tre? Alltså du jag och Tonks/Luna. Det vore awesome! ^^
Jepp. Men jag har typ ingen aning om vart i Stockholm vi ska till.

Okej. Jag kommer nog mest vara på drottninggatan och gamla stan

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F47d197010ad348696e2648841c84d454%2F7b28619c89333b78-66%2Fs1280x1920%2F8efa14e494f8cea2dd0918673cd9c0e478c89fce.gif

1 jan, 2018 13:57

1 2 3 ... 24899 24900 24901 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.