Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
smartbabe
Elev |
jag står ut, jag måste stå ut. han varnade ju för det här. och jag sa att jag vet vad jag håller på med, fast jag inte har en jävla aning.
det vi två har, är värt allt det här. jag tror att det kan funka, jag tror att det kan bli bra. det är ju inte så att jag har mycket att förlora. han är så rädd för hur allt kommer sluta, men han gillar iallafall mig tillbaka. det är komplicerat, och jag förväntade mig inte annat heller. men vad gör man, när killen man är patetiskt jävla dökär i är självmordsbenägen? ![]()
12 maj, 2013 20:17 |
|
Borttagen
|
Åh jag hatar att gilla den som jag gillar, sluta nu decelin sluta.
12 maj, 2013 20:19 |
|
LunaLovegood1
Elev |
imorgon ska jag träffa de två jag inte vet vem jag har känslor för. får väl snoka runt deras beteende runt mig haha vilket kommer gå sjukligt bra då båda två är i den andra gruppen.
12 maj, 2013 20:33 |
|
smartbabe
Elev |
han ignorerar mig nu, igen. vi har inte pratat sen i lördags. gick förbi honom igår, han stirrade rakt fram.
jag skrev till honom på facebook, han läste det 16.23 men svarade aldrig. det äger ju liksom, när jag inte ens vet vad fan jag gjort. ![]()
14 maj, 2013 06:29 |
|
LunaLovegood1
Elev |
le godisaffär:
han: NÄMEN TJENARE EMMA och totalt dissar min kompis (for a while men han säger inte ens hej till henne!!!!) emma goes sobbing
14 maj, 2013 06:54 |
|
Elma00
Elev |
Okej, vet ni hur många gånger vi har haft ögonkontakt idag? Typ flera tusen.... Förvisso bara någon ynka sekund, eftersom att jag är rädd för ögonkontakt med folk (?). MEn det känns så äkta den här gången. Ibland iaf.
15 maj, 2013 19:07 |
|
scarhead
Lärare |
han frågade mig ifall jag hade vantar då det var så kallt men jag svarade nej så han sa ''men då tar jag din mössa'' (jättegulligt) och drar av min mössa och tar den
men slänger den på marken bakom sig och tittar på mig kärleken vi delar asså 15 maj, 2013 19:10 |
|
LunaLovegood1
Elev |
okEJ GUYS DET HÄR ÄR INTE OK
han sa hej imorse när vi gick förbi varandra (no one around blinkblink) han typ pratade jättemycket med mig, typ höll sina händer på "min" bänk (den jag satt vid) och åhhhh HannaPanna kan vittna. DET ÄR INTE OKEJ FÖRBJAG VET INTE VAD JAG HAR FÖR KÄNSLOR OCH ALLT ÄR UGH
15 maj, 2013 20:08 |
|
scarhead
Lärare |
''Vet du vad -han- har sagt om dig?
jag dÖR MIN NÄRA VÄN SKREV DETTA TILL MIG NU ÄR DET BRA ELLER DÅLIGT AKDFHSKFJE 15 maj, 2013 21:22 |
|
tsuki
Elev |
Jag tror att jag är kär. Eller jag ÄR kär. Jag har försökt ignorera mina känslor i månader, eftersom jag vet att det är omöjligt. Jag ska flytta i sommar, till ett ställe som ligger åtta timmar här ifrån. Men jag kan inte sluta tänka på honom, allt han gör är så gulligt! Hela han är gullig!
I början av oktober åkte jag, han och två andra elever till Japan, och det var då jag blev hopplöst förälskad. Jag betedde mig så fånigt där, jag skyndade mig för att få platsen bredvid honom på när vi åt osv. Igår träffade jag honom igen (vi går på olika skolor en timme ifrån varandra), och jag kunde inte sluta stirra på hans armar. Han är så vacker! ♥ ![]() http://hazboolove.tumblr.com/
15 maj, 2013 21:58 |
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen