Tonks fanclub
Forum > Off Topic > Klubbar > Tonks fanclub
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av 1233679: Är det bara min skola som börjar med språk redan i 6an? Många jag känner verkar börja i 7an. Vi börjar med spanska/franska i 4:an. 3 sep, 2015 18:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av 1233679: Är det bara min skola som börjar med språk redan i 6an? Många jag känner verkar börja i 7an. Hos oss e de 8an.. 3 sep, 2015 19:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av 1233679: Jag börja i sexanÄr det bara min skola som börjar med språk redan i 6an? Många jag känner verkar börja i 7an. 3 sep, 2015 19:19 |
|
Ella01
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av 1233679: Jag börja i sexan Är det bara min skola som börjar med språk redan i 6an? Många jag känner verkar börja i 7an. Började i 7:an ✩✩✩ 3 sep, 2015 19:45 |
|
Borttagen
|
3 sep, 2015 19:48 |
|
Ella01
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ella01: Skrivet av Borttagen: Skrivet av 1233679: Jag börja i sexan Är det bara min skola som börjar med språk redan i 6an? Många jag känner verkar börja i 7an. Började i 7:an Jag med. Vi börjar med språk föst i 8an men vi läset ju finska och engelska från 3an så Började med engelska i 4:an och finska kan jag bara några få ord eftersom att min släkt är finsk Btw, jag älskar verkligen Finland ♥ ✩✩✩ 3 sep, 2015 19:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ella01: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ella01: Skrivet av Borttagen: Skrivet av 1233679: Jag börja i sexan Är det bara min skola som börjar med språk redan i 6an? Många jag känner verkar börja i 7an. Började i 7:an Jag med. Vi börjar med språk föst i 8an men vi läset ju finska och engelska från 3an så Började med engelska i 4:an och finska kan jag bara några få ord eftersom att min släkt är finsk Btw, jag älskar verkligen Finland ♥ Yayy. Jag skulle inte kunna svenska om inte min pappa är från sverige 3 sep, 2015 19:54 |
|
queenmalfoy
Elev |
3 sep, 2015 19:59 |
|
Borttagen
|
Jag började med danska i ettan...
3 sep, 2015 20:27 |
|
Ella01
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag började med danska i ettan... Skojar du? Danska? Har du dansk släkt? ✩✩✩ 3 sep, 2015 20:28 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen