Någon som vill rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Någon som vill rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"En repeption,sa jag svagt
21 aug, 2013 22:38 |
|
KajsaRC2001
Elev |
21 aug, 2013 22:39 |
|
Borttagen
|
Jag fick syn på en stor tv skärm. På skärmen syntes ett vitt rum,med kuddar på väggarna och på golvet satt Luke.
Jag fick en klump i magen. "Herregud,sa jag lågt. Vad har hänt? 21 aug, 2013 22:40 |
|
KajsaRC2001
Elev |
21 aug, 2013 22:44 |
|
Borttagen
|
"varför då,sa jag svagt. Han var ju otrogen mot mig.
Jag började gråta 21 aug, 2013 22:45 |
|
KajsaRC2001
Elev |
21 aug, 2013 22:46 |
|
Borttagen
|
"Jag måste få prata med honom,sa jag svagt.
21 aug, 2013 22:48 |
|
KajsaRC2001
Elev |
21 aug, 2013 22:50 |
|
Borttagen
|
"vad ska jag göra,sa jag tyst
21 aug, 2013 22:52 |
|
KajsaRC2001
Elev |
21 aug, 2013 22:53 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen