Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Savi
Elev |
Skrivet av APELSiiN: ASSÅ VA? Spoiler: http://en.wikipedia.org/wiki/Makeover_(Glee)Tryck här för att visa! Kan man lita på Wikipedia??? Och TVÅ BILDER EHEH. Spoiler: Tryck här för att visa! WHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT!!!! DU KOJAR! Nu blev jag fan aaaas nervös!!! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! Och bilderna... GAAAAAAAAAAAAH! So freakin' HOTHOTHOTHOT!
26 sep, 2012 21:24 |
|
APELSiiN
Elev |
Skrivet av Savi: WHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT!!!! DU KOJAR! Nu blev jag fan aaaas nervös!!! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! Och bilderna... GAAAAAAAAAAAAH! So freakin' HOTHOTHOTHOT! Asså, jag vill inte bli helt så omgomgomgomg för typ tänk så har wiki fel???? ![]()
26 sep, 2012 21:31 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av APELSiiN: Skrivet av Savi: WHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT!!!! DU KOJAR! Nu blev jag fan aaaas nervös!!! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! Och bilderna... GAAAAAAAAAAAAH! So freakin' HOTHOTHOTHOT! Asså, jag vill inte bli helt så omgomgomgomg för typ tänk så har wiki fel???? alltså jag ivll inte att han ska komma, för jag kommer bara att tänka på vad som komemr att hända och nääääääääääääääääääj!
26 sep, 2012 21:31 |
|
Miskel
Elev |
Skrivet av Savi: Skrivet av APELSiiN: Skrivet av Savi: WHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT!!!! DU KOJAR! Nu blev jag fan aaaas nervös!!! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! Och bilderna... GAAAAAAAAAAAAH! So freakin' HOTHOTHOTHOT! Asså, jag vill inte bli helt så omgomgomgomg för typ tänk så har wiki fel???? alltså jag ivll inte att han ska komma, för jag kommer bara att tänka på vad som komemr att hända och nääääääääääääääääääj! Jag.. orkar...inte... *dör lite halft* Spoiler: Tryck här för att visa!
27 sep, 2012 08:02 |
|
EmahS
Elev |
Savi
gissa vilket avsnitt jag är på i s.3 nu... ![]() kommer gråta. hoppas Rory stannar för gott efter thanksgiving ep.
27 sep, 2012 16:50 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av EmahS: Savi gissa vilket avsnitt jag är på i s.3 nu... ![]() kommer gråta. hoppas Rory stannar för gott efter thanksgiving ep. "You're Finn Hudson" :O
27 sep, 2012 16:50 |
|
baramin
Elev |
JAG VILL SÅ GÄRNA KLICKA PÅ SPOILERNA.
![]() Vet inte om jag vågar gå upp för att livestreama inatt, förra veckan kunde jag inte hitta någon vettig länk. Vill inte genomgå det igen haha. she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 27 sep, 2012 16:54 |
|
EmahS
Elev |
27 sep, 2012 17:33 |
|
Ginny00
Elev |
EmahS haha åh sista gifen, såg det avsnittet nyss!
27 sep, 2012 17:43 |
|
EmahS
Elev |
Gleeks. Är ni i chock? Eller varför har ingen skrivit än?!
Men. Ep.3 nu då Spoiler: Tryck här för att visa!
28 sep, 2012 08:04 |
Du får inte svara på den här tråden.
























Mugglarportalen