Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MizzNina
Elev |
BK är gross. Men jag har aldrig käkat på MAX. Dock bristen på kväljningar får funka som motivering idag. Jag säger MAX.
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 27 nov, 2012 08:09 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Burger King, helt klart. Tycker att de har sjukligt goda hamburgare och ja, nästan allt. Tycker inte alls om MAX heller haha, men Burger King tycker jag ♥
27 nov, 2012 08:11 |
|
Borttagen
|
MAX för att I ♥ deras mat.
27 nov, 2012 08:21 |
|
Danzi
Elev |
Burgerking. Varför? Jo, för det första har jag aldrig ätit på max och för det andra har Burger King jätte goda hamburgare, mmmm!
![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
27 nov, 2012 08:22 |
|
EmahS
Elev |
27 nov, 2012 08:23 |
|
Obliviate_
Elev |
Max
27 nov, 2012 08:31 |
|
Borttagen
|
De vegetariska burgare är lika goda på båda kedjorna, men Max känns fräschare! Fast Max sjönk en del i anseende hos mig när de tog bort Falafel-burgaren : ( Men jag väljer dem ändå.
27 nov, 2012 10:15
Detta inlägg ändrades senast 2012-11-27 kl. 12:00
|
|
MystiqueRed
Elev |
Men usch... jag säger McDonalds
27 nov, 2012 10:22 |
|
Sirius_Musta
Elev |
Tyvärr måste jag välja max, då BK inte finns här i Luleå. Trist men sant, för jag gillar inte max egentligen, äter mycket hellre på Donken lr BigBoy (fd tasty).
27 nov, 2012 11:02 |
|
MizzNina
Elev |
Cave Trouble
Vilken valde du? "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 27 nov, 2012 11:11 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen