@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Velleity: Året börjar bra, or not. Vi skulle åka hem från Skåne men så upptäcker vi att det börjat åka ut luft ur ett däck på bilen... Jag vill hem till mina katter nu!!!!! Tänk positivt! 1 januari idag. 12 januari Flipendo! Det är lixom inte nästa år flipendo är nu! Det är detta år! Och det är snart! Varför stava rätt när man kan stava fel? 1 jan, 2018 11:47 |
|
Velleity
Elev |
Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Velleity: Året börjar bra, or not. Vi skulle åka hem från Skåne men så upptäcker vi att det börjat åka ut luft ur ett däck på bilen... Jag vill hem till mina katter nu!!!!! Tänk positivt! 1 januari idag. 12 januari Flipendo! Det är lixom inte nästa år flipendo är nu! Det är detta år! Och det är snart! Sant! Men jag e vääääldigt dålig på att tänka positivt! ![]()
1 jan, 2018 11:50 |
|
Borttagen
|
oh snart 25000 sidor (eh ja bara 100 kvar)
1 jan, 2018 11:51 |
|
Miranda Black
Elev |
1 jan, 2018 12:15 |
|
Borttagen
|
Man kan ha en länk som forumssignatur, visste inte det förut =) Och jag har varit medlem i 5 år
1 jan, 2018 12:17 |
|
Scorperion
Elev |
1 jan, 2018 12:45 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Scorperion: Tagga Stockholm på onsdag! ^^ Jag kanske också ska till Stockholm på onsdag... Vad ska du göra där? Varför stava rätt när man kan stava fel? 1 jan, 2018 12:45 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Scorperion: Tagga Stockholm på onsdag! ^^ Jag kanske också ska till Stockholm på onsdag... Vad ska du göra där? Ska dit med syrran och gå på stan under dagen
1 jan, 2018 12:47 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Scorperion: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Scorperion: Tagga Stockholm på onsdag! ^^ Jag kanske också ska till Stockholm på onsdag... Vad ska du göra där? Ska dit med syrran och gå på stan under dagen Min plan också... Problemet är att jag inte vill gå med min syster, och jag vet inte om någon annan kan då. Eller imorgon. Den jag helst vill vara med svarar aldrig på mina sms typ. Varför stava rätt när man kan stava fel? 1 jan, 2018 12:48 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Scorperion: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Scorperion: Tagga Stockholm på onsdag! ^^ Jag kanske också ska till Stockholm på onsdag... Vad ska du göra där? Ska dit med syrran och gå på stan under dagen Min plan också... Problemet är att jag inte vill gå med min syster, och jag vet inte om någon annan kan då. Eller imorgon. Den jag helst vill vara med svarar aldrig på mina sms typ. Sånt är jobbigt Men om du åker på onsdagen kanske vi ses där! Who knows? ^^
1 jan, 2018 12:51 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen