@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Gott nytt år ♥
1 jan, 2018 01:28 |
|
Umiety
Elev |
Vad är nyår egentligen? Att vi firar att det var 365 dagar sedan vi firade exakt samma sak. Dumt.
Men ajja, Gott nytt år 52 (satanistisk tidräkning) och may the odds be ever in your favour och whatever 1 jan, 2018 01:33 |
|
Borttagen
|
1 jan, 2018 01:34 |
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av LunaLovegood123: kan officiellt skriva att jag var den första att få elevhemspoäng 2018 sabba ju helt gemenskapen direkt Spoiler: Tryck här för att visa! ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 1 jan, 2018 01:39 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av Kintsugi sorry, någon måste vara den första :Skrivet av LunaLovegood123: kan officiellt skriva att jag var den första att få elevhemspoäng 2018 sabba ju helt gemenskapen direkt Spoiler: Tryck här för att visa! 1 jan, 2018 01:40 |
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Kintsugi sorry, någon måste vara den första :Skrivet av LunaLovegood123: kan officiellt skriva att jag var den första att få elevhemspoäng 2018 sabba ju helt gemenskapen direkt Spoiler: Tryck här för att visa! eller? ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 1 jan, 2018 01:43 |
|
MerlinsBeard
Elev |
Fick nåt gott nytt år-sms såhär kl. 4 på natten.. Undra vem det kan va från för har absolut ingen aning då jag har lånetelefon atm (jättedålig, mammas gamla Xperia), ska man svara..?! xD
1 jan, 2018 04:02 |
|
Zora
Elev |
1 jan, 2018 11:17 |
|
Borttagen
|
Imorgon ska gipset av
1 jan, 2018 11:36 |
|
Velleity
Elev |
Året börjar bra, or not. Vi skulle åka hem från Skåne men så upptäcker vi att det börjat åka ut luft ur ett däck på bilen... Jag vill hem till mina katter nu!!!!!
![]()
1 jan, 2018 11:42 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen