@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood123: Lite sent men gott nytt år! Skrivet av Salem: Desamma ♥Gott nytt år finisar ♥ 1 jan, 2018 00:15 |
|
Solkatten
Elev |
Galet ändå att vi nyss firat att det har blivit 2018 och i USA är de fortfarande kvar i 2017 haha! I Korea har det dessutom redan varit 2018 i mer än 6 timmar. Älskar tidsskillnader. xD
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 jan, 2018 00:17 |
|
Borttagen
|
Gott nytt år i efterskott!! ♥
1 jan, 2018 00:24 |
|
Annabeth the Chaser
Elev |
1 jan, 2018 00:29 |
|
Borttagen
|
Det låter som om det är bomber där ute och jag sitter här och gör ingenting...*_*
1 jan, 2018 00:29 |
|
Borttagen
|
Gott nytt år alla underbara mugglisar!
1 jan, 2018 00:32 |
|
Kintsugi
Prefekt |
GOTT NYTT ÅR! Oavsett fjolåret så gör vi vad vi mest känner för i ååååår ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ Kämpa kämpa kämpa för en bättre och tryggare värld, med hopp om framtid och trygghet i att vilja leva i nuet. PÖSS!
ps. gölligt att alla fyra elevhemmen delar förstaplatsen på 0 poäng ♥ ♥ ♥ ♥ ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 1 jan, 2018 01:17 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Angående nyårslöften :* 1 jan, 2018 01:23 |
|
LunaLovegood123
Elev |
kan officiellt skriva att jag var den första att få elevhemspoäng 2018
1 jan, 2018 01:23 |
|
MerlinsBeard
Elev |
Gott nytt år! =) ♥
2017 har varit det sämsta året hittills för mig så 2018 kan bara bli bättre iaf, men hoppas ni andra hade ett bättre 2017 o ha ett bra 2018!
1 jan, 2018 01:25 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen