Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 24892 24893 24894 ... 30037 30038 30039
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Skyfall:
Bara min familj som inte skjuter några raketer på nyår?
Min familj slutade för 3 år sedan...

31 dec, 2017 17:44

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Skyfall:
Bara min familj som inte skjuter några raketer på nyår?


Aldrig skjutit i hela mitt liv..

31 dec, 2017 17:44

MerlinsBeard
Elev

Avatar


Skrivet av Skyfall:
Bara min familj som inte skjuter några raketer på nyår?


Min har aldrig gjort det. "Alla andra skjuter ju så det är bara att kolla på dem" xD När vi firat hos mormor o morfar så har morfar alltid skjutit raketer och andra saker.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2F09%2Fb9%2Fb6%2F09b9b604d791cd749ac1098d404167fc.gif

31 dec, 2017 17:44

Skyfall
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Skyfall:
Bara min familj som inte skjuter några raketer på nyår?
Min familj slutade för 3 år sedan...
Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Skyfall:
Bara min familj som inte skjuter några raketer på nyår?


Aldrig skjutit i hela mitt liv..
Skrivet av MerlinsBeard:
Skrivet av Skyfall:
Bara min familj som inte skjuter några raketer på nyår?


Min har aldrig gjort det. "Alla andra skjuter ju så det är bara att kolla på dem" xD När vi firat hos mormor o morfar så har morfar alltid skjutit raketer och andra saker.


Skönt å veta att man inte är ensam. Det känns som om ALLA andra skjuter massa

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FrgHhWRnQAeAbCENCAF%2Fgiphy.gif

31 dec, 2017 17:46

TheFifthMarauder
Elev

Avatar


Avslutar året med att nästan frontalkrocka och köra ner i diket!
Om jag hör någon säga hur mysigt det är med snöstorm så kommer jag tappa det helt.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia1.tenor.com%2Fimages%2F67dcd4f518da94315bcdbe6cd2509b24%2Ftenor.gif%3Fitemid%3D9279187

31 dec, 2017 17:59

Velma Dinkley
Elev

Avatar


Bara 9 inlägg kvar till Master of mugglis

I Love Zuko more than i fear You - Mai / Vila i frid Cameron Boyce 28 Maj 1999-6 Juli 2019/"...and remember: creativity is meant to be free. Just let it flow." - Jonna Jinton/ rest in pece violet flowergarden 1999-2023 january 17

31 dec, 2017 18:02

Borttagen

Avatar


Skrivet av Velma Dinkley:
Bara 9 inlägg kvar till Master of mugglis
Master of Death

31 dec, 2017 18:03

Velma Dinkley
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Velma Dinkley:
Bara 9 inlägg kvar till Master of mugglis
Master of Death


Oups fel igen

I Love Zuko more than i fear You - Mai / Vila i frid Cameron Boyce 28 Maj 1999-6 Juli 2019/"...and remember: creativity is meant to be free. Just let it flow." - Jonna Jinton/ rest in pece violet flowergarden 1999-2023 january 17

31 dec, 2017 18:04

Borttagen

Avatar


Skrivet av Tillan Sato:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tillan Sato:
Skrivet av Borttagen:
Min hund kom in till mitt rum och var jätterädd för att de smäller raketer utomhus. Så jävla respektlösa!! Klockan är inte ens nära tolv?!


Åh, det där är så irriterande!
Jag har själv tamråttor och sen en timme tillbaka ligger en av dem överst på plattan, helspänd, reser borst och lyssnar intensivt, för att nån smäller av raketer härute....suck.
Åh råttor! Sött!

Nej stackaren då! vet inte hur mina hamstrar kommer känna... Första nyårsafton för de


De är supermysiga.
Ja, man kan undra det, du lär se om de kryper in i ett hörn eller verkar spända.
Förra nyår började en av mina gamla råttor slå med svanstippen vid halv tolv tiden, något de tydligen kan göra om det är fara på gång. Ska bli intressant att se om någon av de här damerna reagerar likadant, de är bara tre månader gamla och har inte heller varit med någon nyår förut.
Kommer inte vara hemma denna nyår så har tvingat mamma att hålla koll!
Hoppas det går bra med råttorna!

31 dec, 2017 18:18

Tillan Sato
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tillan Sato:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tillan Sato:
Skrivet av Borttagen:
Min hund kom in till mitt rum och var jätterädd för att de smäller raketer utomhus. Så jävla respektlösa!! Klockan är inte ens nära tolv?!


Åh, det där är så irriterande!
Jag har själv tamråttor och sen en timme tillbaka ligger en av dem överst på plattan, helspänd, reser borst och lyssnar intensivt, för att nån smäller av raketer härute....suck.
Åh råttor! Sött!

Nej stackaren då! vet inte hur mina hamstrar kommer känna... Första nyårsafton för de


De är supermysiga.
Ja, man kan undra det, du lär se om de kryper in i ett hörn eller verkar spända.
Förra nyår började en av mina gamla råttor slå med svanstippen vid halv tolv tiden, något de tydligen kan göra om det är fara på gång. Ska bli intressant att se om någon av de här damerna reagerar likadant, de är bara tre månader gamla och har inte heller varit med någon nyår förut.
Kommer inte vara hemma denna nyår så har tvingat mamma att hålla koll!
Hoppas det går bra med råttorna!


Okej, ja du får höra sen om de blivit skrämda.
Nyss smällde nån några raketer så Yangchen gick från lite burrig till tre gånger så stor och pälsen spretar åt alla håll. Hon gillar inte detta, det ser jag. Ska låta dem vara ifred, och bara sitta bredvid buren så de får komma ut om de själva vill det.

The Force will be with you, always! https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.postimg.cc%2FjjgSCHXz%2Fproxy.png

31 dec, 2017 19:00

1 2 3 ... 24892 24893 24894 ... 30037 30038 30039

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.