Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 24890 24891 24892 ... 30038 30039 30040
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Vi ska få Jack! =D

31 dec, 2017 16:21

Borttagen

Avatar


Skrivet av Velma Dinkley:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Velma Dinkley:
tycker att sälja för dyrt är inte bra då blir annonerna liggandes det ser ni om ni tittar bak i annonserna tex 3 rowena ravenclaw kort finns fortfarande kvar med priset 777 galioner och bara liksom är där.
Jag vet, därför försöker jag ha annonserna i rimliga pris


Dina priser är bra och det är dom värda. Men reagerar om tex ett drakgodis säljs bara för någon random ihopsatt sifra kändes det som. Det var typ 80000 för ett drakgodis. och det har inte blivit sålt
Eller en sko för 700g

31 dec, 2017 16:22

Tillan Sato
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Min hund kom in till mitt rum och var jätterädd för att de smäller raketer utomhus. Så jävla respektlösa!! Klockan är inte ens nära tolv?!


Åh, det där är så irriterande!
Jag har själv tamråttor och sen en timme tillbaka ligger en av dem överst på plattan, helspänd, reser borst och lyssnar intensivt, för att nån smäller av raketer härute....suck.

The Force will be with you, always! https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.postimg.cc%2FjjgSCHXz%2Fproxy.png

31 dec, 2017 16:22

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Velma Dinkley:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Velma Dinkley:
tycker att sälja för dyrt är inte bra då blir annonerna liggandes det ser ni om ni tittar bak i annonserna tex 3 rowena ravenclaw kort finns fortfarande kvar med priset 777 galioner och bara liksom är där.
Jag vet, därför försöker jag ha annonserna i rimliga pris


Dina priser är bra och det är dom värda. Men reagerar om tex ett drakgodis säljs bara för någon random ihopsatt sifra kändes det som. Det var typ 80000 för ett drakgodis. och det har inte blivit sålt
Eller en sko för 700g
Jag sålde dem för 45/st förut

31 dec, 2017 16:23

Velma Dinkley
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Velma Dinkley:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Velma Dinkley:
tycker att sälja för dyrt är inte bra då blir annonerna liggandes det ser ni om ni tittar bak i annonserna tex 3 rowena ravenclaw kort finns fortfarande kvar med priset 777 galioner och bara liksom är där.
Jag vet, därför försöker jag ha annonserna i rimliga pris


Dina priser är bra och det är dom värda. Men reagerar om tex ett drakgodis säljs bara för någon random ihopsatt sifra kändes det som. Det var typ 80000 för ett drakgodis. och det har inte blivit sålt
Eller en sko för 700g


och några reserverade annonser har inte heller blivit sålda.

tycker att det ska finnas en funtion har inte din annons blivit såld på typ 7 dagar så försvinner den.

I Love Zuko more than i fear You - Mai / Vila i frid Cameron Boyce 28 Maj 1999-6 Juli 2019/"...and remember: creativity is meant to be free. Just let it flow." - Jonna Jinton/ rest in pece violet flowergarden 1999-2023 january 17

31 dec, 2017 16:23

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Velma Dinkley:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Velma Dinkley:
tycker att sälja för dyrt är inte bra då blir annonerna liggandes det ser ni om ni tittar bak i annonserna tex 3 rowena ravenclaw kort finns fortfarande kvar med priset 777 galioner och bara liksom är där.
Jag vet, därför försöker jag ha annonserna i rimliga pris


Dina priser är bra och det är dom värda. Men reagerar om tex ett drakgodis säljs bara för någon random ihopsatt sifra kändes det som. Det var typ 80000 för ett drakgodis. och det har inte blivit sålt
Eller en sko för 700g
Jag sålde dem för 45/st förut
Jag säljer mina för 50/st

31 dec, 2017 16:23

Borttagen

Avatar


Skrivet av Tillan Sato:
Skrivet av Borttagen:
Min hund kom in till mitt rum och var jätterädd för att de smäller raketer utomhus. Så jävla respektlösa!! Klockan är inte ens nära tolv?!


Åh, det där är så irriterande!
Jag har själv tamråttor och sen en timme tillbaka ligger en av dem överst på plattan, helspänd, reser borst och lyssnar intensivt, för att nån smäller av raketer härute....suck.
Åh råttor! Sött!

Nej stackaren då! vet inte hur mina hamstrar kommer känna... Första nyårsafton för de

31 dec, 2017 16:24

Borttagen

Avatar


ok^^

31 dec, 2017 16:24

Tillan Sato
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tillan Sato:
Skrivet av Borttagen:
Min hund kom in till mitt rum och var jätterädd för att de smäller raketer utomhus. Så jävla respektlösa!! Klockan är inte ens nära tolv?!


Åh, det där är så irriterande!
Jag har själv tamråttor och sen en timme tillbaka ligger en av dem överst på plattan, helspänd, reser borst och lyssnar intensivt, för att nån smäller av raketer härute....suck.
Åh råttor! Sött!

Nej stackaren då! vet inte hur mina hamstrar kommer känna... Första nyårsafton för de


De är supermysiga.
Ja, man kan undra det, du lär se om de kryper in i ett hörn eller verkar spända.
Förra nyår började en av mina gamla råttor slå med svanstippen vid halv tolv tiden, något de tydligen kan göra om det är fara på gång. Ska bli intressant att se om någon av de här damerna reagerar likadant, de är bara tre månader gamla och har inte heller varit med någon nyår förut.

The Force will be with you, always! https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.postimg.cc%2FjjgSCHXz%2Fproxy.png

31 dec, 2017 16:29

Solkatten
Elev

Avatar


Vi hörs nästa år dårå. ;D ♥

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

31 dec, 2017 16:41

1 2 3 ... 24890 24891 24892 ... 30038 30039 30040

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.