@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Vi ska få Jack! =D
31 dec, 2017 16:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Velma Dinkley: Eller en sko för 700gSkrivet av Borttagen: Skrivet av Velma Dinkley: Jag vet, därför försöker jag ha annonserna i rimliga pris tycker att sälja för dyrt är inte bra då blir annonerna liggandes det ser ni om ni tittar bak i annonserna tex 3 rowena ravenclaw kort finns fortfarande kvar med priset 777 galioner och bara liksom är där. Dina priser är bra och det är dom värda. Men reagerar om tex ett drakgodis säljs bara för någon random ihopsatt sifra kändes det som. Det var typ 80000 för ett drakgodis. och det har inte blivit sålt 31 dec, 2017 16:22 |
|
Tillan Sato
Elev |
Skrivet av Borttagen: Min hund kom in till mitt rum och var jätterädd för att de smäller raketer utomhus. Så jävla respektlösa!! Klockan är inte ens nära tolv?! Åh, det där är så irriterande! Jag har själv tamråttor och sen en timme tillbaka ligger en av dem överst på plattan, helspänd, reser borst och lyssnar intensivt, för att nån smäller av raketer härute....suck. The Force will be with you, always!
31 dec, 2017 16:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag sålde dem för 45/st förutSkrivet av Velma Dinkley: Eller en sko för 700g Skrivet av Borttagen: Skrivet av Velma Dinkley: Jag vet, därför försöker jag ha annonserna i rimliga pris tycker att sälja för dyrt är inte bra då blir annonerna liggandes det ser ni om ni tittar bak i annonserna tex 3 rowena ravenclaw kort finns fortfarande kvar med priset 777 galioner och bara liksom är där. Dina priser är bra och det är dom värda. Men reagerar om tex ett drakgodis säljs bara för någon random ihopsatt sifra kändes det som. Det var typ 80000 för ett drakgodis. och det har inte blivit sålt 31 dec, 2017 16:23 |
|
Velma Dinkley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Velma Dinkley: Eller en sko för 700g Skrivet av Borttagen: Skrivet av Velma Dinkley: Jag vet, därför försöker jag ha annonserna i rimliga pris tycker att sälja för dyrt är inte bra då blir annonerna liggandes det ser ni om ni tittar bak i annonserna tex 3 rowena ravenclaw kort finns fortfarande kvar med priset 777 galioner och bara liksom är där. Dina priser är bra och det är dom värda. Men reagerar om tex ett drakgodis säljs bara för någon random ihopsatt sifra kändes det som. Det var typ 80000 för ett drakgodis. och det har inte blivit sålt och några reserverade annonser har inte heller blivit sålda. tycker att det ska finnas en funtion har inte din annons blivit såld på typ 7 dagar så försvinner den. I Love Zuko more than i fear You - Mai / Vila i frid Cameron Boyce 28 Maj 1999-6 Juli 2019/"...and remember: creativity is meant to be free. Just let it flow." - Jonna Jinton/ rest in pece violet flowergarden 1999-2023 january 17 31 dec, 2017 16:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag säljer mina för 50/stSkrivet av Borttagen: Jag sålde dem för 45/st förut Skrivet av Velma Dinkley: Eller en sko för 700g Skrivet av Borttagen: Skrivet av Velma Dinkley: Jag vet, därför försöker jag ha annonserna i rimliga pris tycker att sälja för dyrt är inte bra då blir annonerna liggandes det ser ni om ni tittar bak i annonserna tex 3 rowena ravenclaw kort finns fortfarande kvar med priset 777 galioner och bara liksom är där. Dina priser är bra och det är dom värda. Men reagerar om tex ett drakgodis säljs bara för någon random ihopsatt sifra kändes det som. Det var typ 80000 för ett drakgodis. och det har inte blivit sålt 31 dec, 2017 16:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Tillan Sato: Åh råttor! Sött! Skrivet av Borttagen: Min hund kom in till mitt rum och var jätterädd för att de smäller raketer utomhus. Så jävla respektlösa!! Klockan är inte ens nära tolv?! Åh, det där är så irriterande! Jag har själv tamråttor och sen en timme tillbaka ligger en av dem överst på plattan, helspänd, reser borst och lyssnar intensivt, för att nån smäller av raketer härute....suck. Nej stackaren då! 31 dec, 2017 16:24 |
|
Borttagen
|
ok^^
31 dec, 2017 16:24 |
|
Tillan Sato
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tillan Sato: Åh råttor! Sött! Skrivet av Borttagen: Min hund kom in till mitt rum och var jätterädd för att de smäller raketer utomhus. Så jävla respektlösa!! Klockan är inte ens nära tolv?! Åh, det där är så irriterande! Jag har själv tamråttor och sen en timme tillbaka ligger en av dem överst på plattan, helspänd, reser borst och lyssnar intensivt, för att nån smäller av raketer härute....suck. Nej stackaren då! De är supermysiga. Ja, man kan undra det, du lär se om de kryper in i ett hörn eller verkar spända. Förra nyår började en av mina gamla råttor slå med svanstippen vid halv tolv tiden, något de tydligen kan göra om det är fara på gång. Ska bli intressant att se om någon av de här damerna reagerar likadant, de är bara tre månader gamla och har inte heller varit med någon nyår förut. The Force will be with you, always!
31 dec, 2017 16:29 |
|
Solkatten
Elev |
Vi hörs nästa år dårå. ;D ♥
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 31 dec, 2017 16:41 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen