Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

The Percy Jackson club

Forum > Off Topic > Klubbar > The Percy Jackson club

1 2 3 ... 2488 2489 2490 ... 3568 3569 3570
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av Borttagen:
*KASTAR EN SUPERSTORCHOKLADBOMB PÅ HELA THE PERCY JACKSON CLUB*

Och varför det?

För att ni shippar mig med Octavi-anus!

Inte jag, jag shippar dig vanligtvis med choklad eller sockerkickar

Vad bra!

Typ som Ally Black Gudhenna av choklad och sockerkickar

USA SKA BLI MITT LAND!

Isåfall är Yocyland mitt och du är min delägare

JAG KAN VARA DIN SEKRETERARE

Nej, jag menade att USA har sjukt mycket godis, stora läsk något och sånt! MYCKET CHOKLAD! Fast jag menade att jag sätt till så landet fått mycket godis inget mer!

Jag kan be Clary att skapa en godisruna

Woohoo! Fast jag behöver ju bara trolla fram choklad....

Hmm sant men jag vill ha en godis runa

Samma här, då kan man trolla fram annat godis

22 jul, 2017 14:34

LunaLovegood123
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av Borttagen:
*KASTAR EN SUPERSTORCHOKLADBOMB PÅ HELA THE PERCY JACKSON CLUB*

Och varför det?

För att ni shippar mig med Octavi-anus!

Inte jag, jag shippar dig vanligtvis med choklad eller sockerkickar

Vad bra!

Typ som Ally Black Gudhenna av choklad och sockerkickar

USA SKA BLI MITT LAND!

Isåfall är Yocyland mitt och du är min delägare

JAG KAN VARA DIN SEKRETERARE

Nej, jag menade att USA har sjukt mycket godis, stora läsk något och sånt! MYCKET CHOKLAD! Fast jag menade att jag sätt till så landet fått mycket godis inget mer!

Jag kan be Clary att skapa en godisruna

Woohoo! Fast jag behöver ju bara trolla fram choklad....

Hmm sant men jag vill ha en godis runa

Samma här, då kan man trolla fram annat godis

Clary Fray skapa en godis runa åt oss!!!

22 jul, 2017 14:35

Borttagen

Avatar


Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av Borttagen:
*KASTAR EN SUPERSTORCHOKLADBOMB PÅ HELA THE PERCY JACKSON CLUB*

Och varför det?

För att ni shippar mig med Octavi-anus!

Inte jag, jag shippar dig vanligtvis med choklad eller sockerkickar

Vad bra!

Typ som Ally Black Gudhenna av choklad och sockerkickar

USA SKA BLI MITT LAND!

Isåfall är Yocyland mitt och du är min delägare

JAG KAN VARA DIN SEKRETERARE

Nej, jag menade att USA har sjukt mycket godis, stora läsk något och sånt! MYCKET CHOKLAD! Fast jag menade att jag sätt till så landet fått mycket godis inget mer!

Jag kan be Clary att skapa en godisruna

Woohoo! Fast jag behöver ju bara trolla fram choklad....

Hmm sant men jag vill ha en godis runa

Samma här, då kan man trolla fram annat godis

Clary Fray skapa en godis runa åt oss!!!

DÅ FÅR DU EN MASSA COKLAD

22 jul, 2017 14:36

LunaLovegood123
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av Borttagen:
*KASTAR EN SUPERSTORCHOKLADBOMB PÅ HELA THE PERCY JACKSON CLUB*

Och varför det?

För att ni shippar mig med Octavi-anus!

Inte jag, jag shippar dig vanligtvis med choklad eller sockerkickar

Vad bra!

Typ som Ally Black Gudhenna av choklad och sockerkickar

USA SKA BLI MITT LAND!

Isåfall är Yocyland mitt och du är min delägare

JAG KAN VARA DIN SEKRETERARE

Nej, jag menade att USA har sjukt mycket godis, stora läsk något och sånt! MYCKET CHOKLAD! Fast jag menade att jag sätt till så landet fått mycket godis inget mer!

Jag kan be Clary att skapa en godisruna

Woohoo! Fast jag behöver ju bara trolla fram choklad....

Hmm sant men jag vill ha en godis runa

Samma här, då kan man trolla fram annat godis

Clary Fray skapa en godis runa åt oss!!!

DÅ FÅR DU EN MASSA COKLAD

Av mig för du målarpenslar så att du kan måla

22 jul, 2017 14:37

Borttagen

Avatar


Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av Borttagen:
*KASTAR EN SUPERSTORCHOKLADBOMB PÅ HELA THE PERCY JACKSON CLUB*

Och varför det?

För att ni shippar mig med Octavi-anus!

Inte jag, jag shippar dig vanligtvis med choklad eller sockerkickar

Vad bra!

Typ som Ally Black Gudhenna av choklad och sockerkickar

USA SKA BLI MITT LAND!

Isåfall är Yocyland mitt och du är min delägare

JAG KAN VARA DIN SEKRETERARE

Nej, jag menade att USA har sjukt mycket godis, stora läsk något och sånt! MYCKET CHOKLAD! Fast jag menade att jag sätt till så landet fått mycket godis inget mer!

Jag kan be Clary att skapa en godisruna

Woohoo! Fast jag behöver ju bara trolla fram choklad....

Hmm sant men jag vill ha en godis runa

Samma här, då kan man trolla fram annat godis

Clary Fray skapa en godis runa åt oss!!!

DÅ FÅR DU EN MASSA COKLAD

Av mig för du målarpenslar så att du kan måla

En så får du en privat målarbok

22 jul, 2017 14:37

LunaLovegood123
Elev

Avatar


Jag måste bara berätta om min sjuka dröm jag hade inatt. Jag brukar vanligtvis inte komma ihåg drömmar men den här minns jag relativt tydligt.

Jag var ute sent på kvällen hos pappa med några kompisar, vi hade precis vandaliserat skolan( ja jag drömde om det) men när vi var på väg hem till oss själva så dök en figur i mörk kappa upp. Han sa
" Jag är Albus Dumbledore, hur vågar ni förstöra min skola?" ( Jepp Dumbledore är ond) Då klev en av kompisarna fram, en röd hårig kille med blåa ögon och sa.
" Din skola?"
" Ja min skola!!! Ni ska få betala med blodspillan!" Han såg mordisk ut( Jöpp en mordisk Dumbledore)
" ALBUS DUMBLEDORE HUR VÅGAR DU HOTA BARN?!" Skrek sedan en röst utifrån och där stod Lord Voldemort en han såg väldigt annorlunda ut. Han hade en nästa, rastaflätor och reggaekläder och bakom honom stod nästan hela TPJC.
" HUR VÅGAR DU SKRIKA PÅ MIG. JAG BORDE HA DÖDAT DIG NÄR JAG HADE CHANSEN!" Vid det laget började jag och min andra kompis inte TPJC se förvirrade ut och vi började undra vad som pågick och då kom Ally och Hedvig fram till oss.
" Bra jobbat med att ta sönder skolan Emma men kunde du inte använt lite choklad iallafall?" frågade Ally och verkade väldigt irriterad. Men plötsligt hörde vi ett brummande ljud bakom oss och vi såg hur Dumbledore kom körda ses rakt emot oss med en stor grävskopa och sen vaknade jag

och det visar bara hur knäpp min hjärna är

22 jul, 2017 14:48

Borttagen

Avatar


Skrivet av LunaLovegood123:
Jag måste bara berätta om min sjuka dröm jag hade inatt. Jag brukar vanligtvis inte komma ihåg drömmar men den här minns jag relativt tydligt.

Jag var ute sent på kvällen hos pappa med några kompisar, vi hade precis vandaliserat skolan( ja jag drömde om det) men när vi var på väg hem till oss själva så dök en figur i mörk kappa upp. Han sa
" Jag är Albus Dumbledore, hur vågar ni förstöra min skola?" ( Jepp Dumbledore är ond) Då klev en av kompisarna fram, en röd hårig kille med blåa ögon och sa.
" Din skola?"
" Ja min skola!!! Ni ska få betala med blodspillan!" Han såg mordisk ut( Jöpp en mordisk Dumbledore)
" ALBUS DUMBLEDORE HUR VÅGAR DU HOTA BARN?!" Skrek sedan en röst utifrån och där stod Lord Voldemort en han såg väldigt annorlunda ut. Han hade en nästa, rastaflätor och reggaekläder och bakom honom stod nästan hela TPJC.
" HUR VÅGAR DU SKRIKA PÅ MIG. JAG BORDE HA DÖDAT DIG NÄR JAG HADE CHANSEN!" Vid det laget började jag och min andra kompis inte TPJC se förvirrade ut och vi började undra vad som pågick och då kom Ally och Hedvig fram till oss.
" Bra jobbat med att ta sönder skolan Emma men kunde du inte använt lite choklad iallafall?" frågade Ally och verkade väldigt irriterad. Men plötsligt hörde vi ett brummande ljud bakom oss och vi såg hur Dumbledore kom körda ses rakt emot oss med en stor grävskopa och sen vaknade jag

och det visar bara hur knäpp min hjärna är

Hahah, jag har aldrig gillat Dumbeldore, synd att du inte kasta honom i smält choklad xD

22 jul, 2017 14:52

LunaLovegood123
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LunaLovegood123:
Jag måste bara berätta om min sjuka dröm jag hade inatt. Jag brukar vanligtvis inte komma ihåg drömmar men den här minns jag relativt tydligt.

Jag var ute sent på kvällen hos pappa med några kompisar, vi hade precis vandaliserat skolan( ja jag drömde om det) men när vi var på väg hem till oss själva så dök en figur i mörk kappa upp. Han sa
" Jag är Albus Dumbledore, hur vågar ni förstöra min skola?" ( Jepp Dumbledore är ond) Då klev en av kompisarna fram, en röd hårig kille med blåa ögon och sa.
" Din skola?"
" Ja min skola!!! Ni ska få betala med blodspillan!" Han såg mordisk ut( Jöpp en mordisk Dumbledore)
" ALBUS DUMBLEDORE HUR VÅGAR DU HOTA BARN?!" Skrek sedan en röst utifrån och där stod Lord Voldemort en han såg väldigt annorlunda ut. Han hade en nästa, rastaflätor och reggaekläder och bakom honom stod nästan hela TPJC.
" HUR VÅGAR DU SKRIKA PÅ MIG. JAG BORDE HA DÖDAT DIG NÄR JAG HADE CHANSEN!" Vid det laget började jag och min andra kompis inte TPJC se förvirrade ut och vi började undra vad som pågick och då kom Ally och Hedvig fram till oss.
" Bra jobbat med att ta sönder skolan Emma men kunde du inte använt lite choklad iallafall?" frågade Ally och verkade väldigt irriterad. Men plötsligt hörde vi ett brummande ljud bakom oss och vi såg hur Dumbledore kom körda ses rakt emot oss med en stor grävskopa och sen vaknade jag

och det visar bara hur knäpp min hjärna är

Hahah, jag har aldrig gillat Dumbeldore, synd att du inte kasta honom i smält choklad xD

Han hann ju köra över mig

22 jul, 2017 14:53

Borttagen

Avatar


Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LunaLovegood123:
Jag måste bara berätta om min sjuka dröm jag hade inatt. Jag brukar vanligtvis inte komma ihåg drömmar men den här minns jag relativt tydligt.

Jag var ute sent på kvällen hos pappa med några kompisar, vi hade precis vandaliserat skolan( ja jag drömde om det) men när vi var på väg hem till oss själva så dök en figur i mörk kappa upp. Han sa
" Jag är Albus Dumbledore, hur vågar ni förstöra min skola?" ( Jepp Dumbledore är ond) Då klev en av kompisarna fram, en röd hårig kille med blåa ögon och sa.
" Din skola?"
" Ja min skola!!! Ni ska få betala med blodspillan!" Han såg mordisk ut( Jöpp en mordisk Dumbledore)
" ALBUS DUMBLEDORE HUR VÅGAR DU HOTA BARN?!" Skrek sedan en röst utifrån och där stod Lord Voldemort en han såg väldigt annorlunda ut. Han hade en nästa, rastaflätor och reggaekläder och bakom honom stod nästan hela TPJC.
" HUR VÅGAR DU SKRIKA PÅ MIG. JAG BORDE HA DÖDAT DIG NÄR JAG HADE CHANSEN!" Vid det laget började jag och min andra kompis inte TPJC se förvirrade ut och vi började undra vad som pågick och då kom Ally och Hedvig fram till oss.
" Bra jobbat med att ta sönder skolan Emma men kunde du inte använt lite choklad iallafall?" frågade Ally och verkade väldigt irriterad. Men plötsligt hörde vi ett brummande ljud bakom oss och vi såg hur Dumbledore kom körda ses rakt emot oss med en stor grävskopa och sen vaknade jag

och det visar bara hur knäpp min hjärna är

Hahah, jag har aldrig gillat Dumbeldore, synd att du inte kasta honom i smält choklad xD

Han hann ju köra över mig

Jag vet, men det hade ändå varit kul xD

22 jul, 2017 14:54

uniquorn
Elev

Avatar

+1


wooow tjena, tack för att du ansträngde dig XD
jag kan säga direkt att ingen av de låtarna du listade räknas som "hård" rock för mig (jag har en pappa som lyssnar på Dying Fetus såååå aaa) så jag skulle säga att 5sos lite mer powerfulla låtar nog skulle passa in där (social casualty, money, rejects).
jag har redan hört alla låtar du skriver upp utom möjligen November Rain (får inte upp låten i huvudet iaf) genom rockkanalen och kan säga att ingen är bra (utom när Oliver gör dem, hehe). jag kan lyssna på hårdare rock (Pain typ) och så 5sos och All Time Low-liknande som är lite mindre tungt, men alla dessa gamla 80-talslåtar och mjukrock i allmänhet som Bonjovi och Guns'n'Roses och Bruce osv, det är verkligen hatmusik för mig. gillar verkligen det inte, men många jag känner älskar ju just det.
och ja, jag erkänner att en liten del av 5sos är att de är snygga, men det är verkligen en liten del. nästan hälften av min 5sosfandom bygger på personligheterna, deras historier och så vidare. jag vet att det är lätt att döma band som består av unga killar (dock är 5sos inte klassat som ett pojkband utan rockband), jag gör det själv alldeles för mycket, men 5sos skriver och spelar till exempel sin musik själv, vilket genast får dem att bli mer intressanta för mig. på det sättet är jag såklart imponerad av alla människor som lägger sitt liv i musiken och inte bara sjunger andra människors låtar för att tjäna pengar (sen beror det också på innehållet i de låtar man skriver, vissa låtar är helt sjuka och onda och då försvinner det där jag gillar direkt)
du skrev inte alls det där i onödan, tycker det är roligt att diskutera sånt här!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2Fea4cde1eb3e2fb3849779aa1b24c8521%2Ftumblr_inline_oanwbuxhRN1qe9e5g_500.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi57.tinypic.com%2F5x1lhu.gif

22 jul, 2017 17:04

1 2 3 ... 2488 2489 2490 ... 3568 3569 3570

Forum > Off Topic > Klubbar > The Percy Jackson club

Du får inte svara på den här tråden.