@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MerlinsBeard
Elev |
Årliga LoTR-maraton med brorsan. I år dissar vi The Hobbit filmerna, man orkar ju inte ta dem varje år
Gott nytt år alla!
31 dec, 2017 15:23 |
|
Kattbjörn
Prefekt |
Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Kattbjörn: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Kattbjörn: Drömde att jag var gravid med tvillingar. Ena föddes den 29e december men den andra ville vara kvar tills idag! Blev lite stressigt att hinna föda ut den innan tolvslaget så att barnen inte skulle vara födda olika år.. är ju inte ens möjligt tror jag att bara föda en och sen vänta i ett par dagar... Jag har för mig att jag har läst om att det var någon som födde tvillingar och den ena föddes typ en minut innan tolvslaget och den andra en minut efter eller något. Kanske minns fel men det måste ju nästan finnas tvillingar som gjort det haha. Jo, det finns det. Alltså vad drygt!! De får gå i olika klasser osv.. Det finns ju flera barn som inte ens är tvillingar som går i en annan årskurs så... Känner minst fyra! Jomen när man är tvillingar och ändå är född olika år.. Se syrran ta studenten ett år tidigare osv.. 31 dec, 2017 15:25 |
|
Emmi
Prefekt |
Tonks/Luna, om de int e tvillingar e det väl klart de går i olika årskurser (Om int en e född typ i Januari och andra i December ((känner faktist ett syster par som e så hahah)) )
Eller va menar du? Dehär med 3 tummar / dag är slut nu.. Känns ju nästan sorligt Har delat ut närmare 900 tummar i år (då jag var borta nästan hela juni blev de mycket minus Blir nog fortsättning på det 2018 hahah Ses nästa år alla (Don´t say i´m the only one to say that..)
31 dec, 2017 15:27 |
|
Skyfall
Elev |
31 dec, 2017 15:28 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Skyfall: Min syster har precis lockat håret, hon ser ut som en liten docka med korkskruvs lockar Haha, ååh =) ♥ vill också locka håret, men ska inte någonstans idag... =) - just like themarauder 31 dec, 2017 15:29 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Kattbjörn: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Kattbjörn: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Kattbjörn: Drömde att jag var gravid med tvillingar. Ena föddes den 29e december men den andra ville vara kvar tills idag! Blev lite stressigt att hinna föda ut den innan tolvslaget så att barnen inte skulle vara födda olika år.. är ju inte ens möjligt tror jag att bara föda en och sen vänta i ett par dagar... Jag har för mig att jag har läst om att det var någon som födde tvillingar och den ena föddes typ en minut innan tolvslaget och den andra en minut efter eller något. Kanske minns fel men det måste ju nästan finnas tvillingar som gjort det haha. Jo, det finns det. Alltså vad drygt!! De får gå i olika klasser osv.. Det finns ju flera barn som inte ens är tvillingar som går i en annan årskurs så... Känner minst fyra! Jomen när man är tvillingar och ändå är född olika år.. Se syrran ta studenten ett år tidigare osv.. Men årskurser är ju bara rekommenderade, så många föräldrar väljer ju att sätta sina barn i samma klass ändå! Skrivet av Emmi: Tonks/Luna, om de int e tvillingar e det väl klart de går i olika årskurser (Om int en e född typ i Januari och andra i December ((känner faktist ett syster par som e så hahah)) ) Eller va menar du? Dehär med 3 tummar / dag är slut nu.. Känns ju nästan sorligt Har delat ut närmare 900 tummar i år (då jag var borta nästan hela juni blev de mycket minus Blir nog fortsättning på det 2018 hahah Ses nästa år alla (Don´t say i´m the only one to say that..) Jag menar att jag känner lixom 04 som går i åttan, och 06 som går i sexan. Och de gör det inte ens pga att de har en tvilling som går i den klassen. Så då tänker jag att föräldrar borde välja att sätta de i samma klass eftersom det borde funka! Varför stava rätt när man kan stava fel? 31 dec, 2017 15:30 |
|
Skyfall
Elev |
Skrivet av themarauder: Skrivet av Skyfall: Min syster har precis lockat håret, hon ser ut som en liten docka med korkskruvs lockar Haha, ååh =) ♥ vill också locka håret, men ska inte någonstans idag... Du kan ju locka håret ändå
31 dec, 2017 15:39 |
|
Borttagen
|
har sorterat min profil nu
31 dec, 2017 15:48 |
|
Skyfall
Elev |
31 dec, 2017 16:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Skyfall: För mycket?Skrivet av Borttagen: har sorterat min profil nu Oj det var mycket saker du hade! (( Har redan fått samma kommentar redan )) 31 dec, 2017 16:02 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen