@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood123: Jag vet. Du behöver ca 6000 kortSkrivet av Borttagen: Jag är nu på top tio med flest galleoner grattis, jag ska komma på topplistan för mest kort 31 dec, 2017 14:13 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: Jag vet. Du behöver ca 6000 kort Skrivet av Borttagen: Jag är nu på top tio med flest galleoner grattis, jag ska komma på topplistan för mest kort inte omöjligt 31 dec, 2017 14:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood123: Jo. Den som är på tionde plats har något med 8000 och du har 2600 så det borde vara 5400Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: Jag vet. Du behöver ca 6000 kort Skrivet av Borttagen: Jag är nu på top tio med flest galleoner grattis, jag ska komma på topplistan för mest kort inte omöjligt 31 dec, 2017 14:16 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: Jo. Den som är på tionde plats har något med 8000 och du har 2600 så det borde vara 5400 Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: Jag vet. Du behöver ca 6000 kort Skrivet av Borttagen: Jag är nu på top tio med flest galleoner grattis, jag ska komma på topplistan för mest kort inte omöjligt det är inte omöjligt att få så många kort 31 dec, 2017 14:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood123: Nepp.Så lycka tillSkrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: Jo. Den som är på tionde plats har något med 8000 och du har 2600 så det borde vara 5400 Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: Jag vet. Du behöver ca 6000 kort Skrivet av Borttagen: Jag är nu på top tio med flest galleoner grattis, jag ska komma på topplistan för mest kort inte omöjligt det är inte omöjligt att få så många kort 31 dec, 2017 14:20 |
|
Borttagen
|
^
Haha, jag som känner mig rik när jag har mer än 1000 galleoner 31 dec, 2017 14:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag kände också så förr... det är jättelätt att få tusen galleoner nu^ Haha, jag som känner mig rik när jag har mer än 1000 galleoner 31 dec, 2017 14:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Instämmer. Tänk hur mycket torazu har^ Haha, jag som känner mig rik när jag har mer än 1000 galleoner 31 dec, 2017 14:26 |
|
Kattbjörn
Prefekt |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Kattbjörn: Drömde att jag var gravid med tvillingar. Ena föddes den 29e december men den andra ville vara kvar tills idag! Blev lite stressigt att hinna föda ut den innan tolvslaget så att barnen inte skulle vara födda olika år.. är ju inte ens möjligt tror jag att bara föda en och sen vänta i ett par dagar... Jag har för mig att jag har läst om att det var någon som födde tvillingar och den ena föddes typ en minut innan tolvslaget och den andra en minut efter eller något. Kanske minns fel men det måste ju nästan finnas tvillingar som gjort det haha. Jo, det finns det. Alltså vad drygt!! De får gå i olika klasser osv.. 31 dec, 2017 15:06 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Kattbjörn: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Kattbjörn: Drömde att jag var gravid med tvillingar. Ena föddes den 29e december men den andra ville vara kvar tills idag! Blev lite stressigt att hinna föda ut den innan tolvslaget så att barnen inte skulle vara födda olika år.. är ju inte ens möjligt tror jag att bara föda en och sen vänta i ett par dagar... Jag har för mig att jag har läst om att det var någon som födde tvillingar och den ena föddes typ en minut innan tolvslaget och den andra en minut efter eller något. Kanske minns fel men det måste ju nästan finnas tvillingar som gjort det haha. Jo, det finns det. Alltså vad drygt!! De får gå i olika klasser osv.. Det finns ju flera barn som inte ens är tvillingar som går i en annan årskurs så... Känner minst fyra! Varför stava rätt när man kan stava fel? 31 dec, 2017 15:19 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen