Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 24886 24887 24888 ... 30038 30039 30040
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av Borttagen:
Jag är nu på top tio med flest galleoner

grattis, jag ska komma på topplistan för mest kort
Jag vet. Du behöver ca 6000 kort

31 dec, 2017 14:13

LunaLovegood123
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av Borttagen:
Jag är nu på top tio med flest galleoner

grattis, jag ska komma på topplistan för mest kort
Jag vet. Du behöver ca 6000 kort

inte omöjligt

31 dec, 2017 14:13

Borttagen

Avatar


Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av Borttagen:
Jag är nu på top tio med flest galleoner

grattis, jag ska komma på topplistan för mest kort
Jag vet. Du behöver ca 6000 kort

inte omöjligt
Jo. Den som är på tionde plats har något med 8000 och du har 2600 så det borde vara 5400

31 dec, 2017 14:16

LunaLovegood123
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av Borttagen:
Jag är nu på top tio med flest galleoner

grattis, jag ska komma på topplistan för mest kort
Jag vet. Du behöver ca 6000 kort

inte omöjligt
Jo. Den som är på tionde plats har något med 8000 och du har 2600 så det borde vara 5400

det är inte omöjligt att få så många kort

31 dec, 2017 14:17

Borttagen

Avatar


Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av Borttagen:
Jag är nu på top tio med flest galleoner

grattis, jag ska komma på topplistan för mest kort
Jag vet. Du behöver ca 6000 kort

inte omöjligt
Jo. Den som är på tionde plats har något med 8000 och du har 2600 så det borde vara 5400

det är inte omöjligt att få så många kort
Nepp.Så lycka till

31 dec, 2017 14:20

Borttagen

Avatar


^

Haha, jag som känner mig rik när jag har mer än 1000 galleoner

31 dec, 2017 14:24

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
^

Haha, jag som känner mig rik när jag har mer än 1000 galleoner
Jag kände också så förr... det är jättelätt att få tusen galleoner nu

31 dec, 2017 14:26

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
^

Haha, jag som känner mig rik när jag har mer än 1000 galleoner
Instämmer. Tänk hur mycket torazu har

31 dec, 2017 14:26

Kattbjörn
Prefekt

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Kattbjörn:
Drömde att jag var gravid med tvillingar. Ena föddes den 29e december men den andra ville vara kvar tills idag! Blev lite stressigt att hinna föda ut den innan tolvslaget så att barnen inte skulle vara födda olika år.. är ju inte ens möjligt tror jag att bara föda en och sen vänta i ett par dagar...

Jag har för mig att jag har läst om att det var någon som födde tvillingar och den ena föddes typ en minut innan tolvslaget och den andra en minut efter eller något. Kanske minns fel men det måste ju nästan finnas tvillingar som gjort det haha.


Jo, det finns det. Alltså vad drygt!! De får gå i olika klasser osv..

31 dec, 2017 15:06

Tonks/Luna
Elev

Avatar


Skrivet av Kattbjörn:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Kattbjörn:
Drömde att jag var gravid med tvillingar. Ena föddes den 29e december men den andra ville vara kvar tills idag! Blev lite stressigt att hinna föda ut den innan tolvslaget så att barnen inte skulle vara födda olika år.. är ju inte ens möjligt tror jag att bara föda en och sen vänta i ett par dagar...

Jag har för mig att jag har läst om att det var någon som födde tvillingar och den ena föddes typ en minut innan tolvslaget och den andra en minut efter eller något. Kanske minns fel men det måste ju nästan finnas tvillingar som gjort det haha.


Jo, det finns det. Alltså vad drygt!! De får gå i olika klasser osv..

Det finns ju flera barn som inte ens är tvillingar som går i en annan årskurs så... Känner minst fyra!

Varför stava rätt när man kan stava fel?

31 dec, 2017 15:19

1 2 3 ... 24886 24887 24888 ... 30038 30039 30040

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.