@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
31 dec, 2017 12:30 |
|
Kattbjörn
Prefekt |
Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Kattbjörn: Drömde att jag var gravid med tvillingar. Ena föddes den 29e december men den andra ville vara kvar tills idag! Blev lite stressigt att hinna föda ut den innan tolvslaget så att barnen inte skulle vara födda olika år.. är ju inte ens möjligt tror jag att bara föda en och sen vänta i ett par dagar... Läste september först... Haha det hade varit ännu sjukare! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kattbjörn: Ibland är drömmar helknasiga :' Drömde att jag var gravid med tvillingar. Ena föddes den 29e december men den andra ville vara kvar tills idag! Blev lite stressigt att hinna föda ut den innan tolvslaget så att barnen inte skulle vara födda olika år.. är ju inte ens möjligt tror jag att bara föda en och sen vänta i ett par dagar... Ja verkligen.. drömmer nog aldrig om något normalt.. 31 dec, 2017 12:30 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Always =)Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Bingolotta är bra saker det. Still sick : ( Hade tänkt äta middag med kompisar ikväll men det blir inge av :p så blir hemma, liggandes i soffan och kolla på bingolotto xD Haha jaa ibland xD Hur e läget? Sjuk : ( så inte bra ! 31 dec, 2017 12:49 |
|
Mother Confessor
Elev |
31 dec, 2017 12:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Always =)Skrivet av Borttagen: Beklagar!!!Skrivet av Frivolt: Bingolotta är bra saker det. Still sick : ( Hade tänkt äta middag med kompisar ikväll men det blir inge av :p så blir hemma, liggandes i soffan och kolla på bingolotto xD Alla verkar vara sjuka idag! Min mor och far, min bror, min kompis. De alla har feber. Haha jaa ibland xD Hur e läget? Sjuk : ( så inte bra ! 31 dec, 2017 13:02 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Kattbjörn: Drömde att jag var gravid med tvillingar. Ena föddes den 29e december men den andra ville vara kvar tills idag! Blev lite stressigt att hinna föda ut den innan tolvslaget så att barnen inte skulle vara födda olika år.. är ju inte ens möjligt tror jag att bara föda en och sen vänta i ett par dagar... Jag har för mig att jag har läst om att det var någon som födde tvillingar och den ena föddes typ en minut innan tolvslaget och den andra en minut efter eller något. Kanske minns fel men det måste ju nästan finnas tvillingar som gjort det haha. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 31 dec, 2017 13:54 |
|
Borttagen
|
Min hund kom in till mitt rum och var jätterädd för att de smäller raketer utomhus. Så jävla respektlösa!! Klockan är inte ens nära tolv?!
31 dec, 2017 13:58 |
|
La Croix
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Kattbjörn: Drömde att jag var gravid med tvillingar. Ena föddes den 29e december men den andra ville vara kvar tills idag! Blev lite stressigt att hinna föda ut den innan tolvslaget så att barnen inte skulle vara födda olika år.. är ju inte ens möjligt tror jag att bara föda en och sen vänta i ett par dagar... Jag har för mig att jag har läst om att det var någon som födde tvillingar och den ena föddes typ en minut innan tolvslaget och den andra en minut efter eller något. Kanske minns fel men det måste ju nästan finnas tvillingar som gjort det haha. Det där händer. Tvillingar brukar väl inte direkt födas sekunden efter varandra och kan vara timmar isär. Så länge någon föder på nyår finns risken att barnen blir födda olika år. Tror också det är möjligt att separera tvillingfödsel med dagar, om det skulle vara något fel på någon av barnen så att det måste göras för att de ska överleva. Är inte helt hundra på den punkten däremot. 31 dec, 2017 13:59 |
|
Borttagen
|
Jag är nu på top tio med flest galleoner
31 dec, 2017 14:09 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag är nu på top tio med flest galleoner grattis, jag ska komma på topplistan för mest kort 31 dec, 2017 14:12 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen