Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 24885 24886 24887 ... 30039 30040 30041
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Still sick : (

Hade tänkt äta middag med kompisar ikväll men det blir inge av :p så blir hemma, liggandes i soffan och kolla på bingolotto xD
Bingolotta är bra saker det.



Haha jaa ibland xD
Always =)

Hur e läget?

31 dec, 2017 12:30

Kattbjörn
Prefekt

Avatar


Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Kattbjörn:
Drömde att jag var gravid med tvillingar. Ena föddes den 29e december men den andra ville vara kvar tills idag! Blev lite stressigt att hinna föda ut den innan tolvslaget så att barnen inte skulle vara födda olika år.. är ju inte ens möjligt tror jag att bara föda en och sen vänta i ett par dagar...

Läste september först...


Haha det hade varit ännu sjukare!

Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Kattbjörn:
Drömde att jag var gravid med tvillingar. Ena föddes den 29e december men den andra ville vara kvar tills idag! Blev lite stressigt att hinna föda ut den innan tolvslaget så att barnen inte skulle vara födda olika år.. är ju inte ens möjligt tror jag att bara föda en och sen vänta i ett par dagar...
Ibland är drömmar helknasiga :'


Ja verkligen.. drömmer nog aldrig om något normalt..

31 dec, 2017 12:30

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Still sick : (

Hade tänkt äta middag med kompisar ikväll men det blir inge av :p så blir hemma, liggandes i soffan och kolla på bingolotto xD
Bingolotta är bra saker det.



Haha jaa ibland xD
Always =)

Hur e läget?



Sjuk : ( så inte bra !

31 dec, 2017 12:49

Mother Confessor
Elev

Avatar


Här sitter jag och försöker plugga men är inne på mugglis istället

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimages5.fanpop.com%2Fimage%2Fphotos%2F25600000%2Ftony-ziva-tiva-25612658-500-250.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fsmedegaard3105gallery.weebly.com%2Fuploads%2F7%2F1%2F5%2F9%2F7159341%2F2283800_orig.gif We'll always have Paris.

31 dec, 2017 12:54

Borttagen

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Still sick : (

Hade tänkt äta middag med kompisar ikväll men det blir inge av :p så blir hemma, liggandes i soffan och kolla på bingolotto xD
Bingolotta är bra saker det.
Beklagar!!!
Alla verkar vara sjuka idag! Min mor och far, min bror, min kompis. De alla har feber.


Haha jaa ibland xD
Always =)

Hur e läget?



Sjuk : ( så inte bra !

31 dec, 2017 13:02

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Kattbjörn:
Drömde att jag var gravid med tvillingar. Ena föddes den 29e december men den andra ville vara kvar tills idag! Blev lite stressigt att hinna föda ut den innan tolvslaget så att barnen inte skulle vara födda olika år.. är ju inte ens möjligt tror jag att bara föda en och sen vänta i ett par dagar...

Jag har för mig att jag har läst om att det var någon som födde tvillingar och den ena föddes typ en minut innan tolvslaget och den andra en minut efter eller något. Kanske minns fel men det måste ju nästan finnas tvillingar som gjort det haha.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

31 dec, 2017 13:54

Borttagen

Avatar


Min hund kom in till mitt rum och var jätterädd för att de smäller raketer utomhus. Så jävla respektlösa!! Klockan är inte ens nära tolv?!

31 dec, 2017 13:58

La Croix
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Kattbjörn:
Drömde att jag var gravid med tvillingar. Ena föddes den 29e december men den andra ville vara kvar tills idag! Blev lite stressigt att hinna föda ut den innan tolvslaget så att barnen inte skulle vara födda olika år.. är ju inte ens möjligt tror jag att bara föda en och sen vänta i ett par dagar...

Jag har för mig att jag har läst om att det var någon som födde tvillingar och den ena föddes typ en minut innan tolvslaget och den andra en minut efter eller något. Kanske minns fel men det måste ju nästan finnas tvillingar som gjort det haha.

Det där händer. Tvillingar brukar väl inte direkt födas sekunden efter varandra och kan vara timmar isär. Så länge någon föder på nyår finns risken att barnen blir födda olika år.

Tror också det är möjligt att separera tvillingfödsel med dagar, om det skulle vara något fel på någon av barnen så att det måste göras för att de ska överleva. Är inte helt hundra på den punkten däremot.

31 dec, 2017 13:59

Borttagen

Avatar


Jag är nu på top tio med flest galleoner

31 dec, 2017 14:09

LunaLovegood123
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag är nu på top tio med flest galleoner

grattis, jag ska komma på topplistan för mest kort

31 dec, 2017 14:12

1 2 3 ... 24885 24886 24887 ... 30039 30040 30041

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.