@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Skyfall: nä, jag måste lägga mig, orkar inte ens att tänka.Skrivet av Borttagen: förrymda! Kollade på fel profil. det var inget men har du något att erbjuda mig så kan du säga till Aha okej godnatt 31 dec, 2017 03:42 |
|
Zora
Elev |
31 dec, 2017 08:22 |
|
Kattbjörn
Prefekt |
Drömde att jag var gravid med tvillingar. Ena föddes den 29e december men den andra ville vara kvar tills idag! Blev lite stressigt att hinna föda ut den innan tolvslaget så att barnen inte skulle vara födda olika år.. är ju inte ens möjligt tror jag att bara föda en och sen vänta i ett par dagar...
31 dec, 2017 08:57 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Kattbjörn: Drömde att jag var gravid med tvillingar. Ena föddes den 29e december men den andra ville vara kvar tills idag! Blev lite stressigt att hinna föda ut den innan tolvslaget så att barnen inte skulle vara födda olika år.. är ju inte ens möjligt tror jag att bara föda en och sen vänta i ett par dagar... Läste september först... Varför stava rätt när man kan stava fel? 31 dec, 2017 09:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kattbjörn: Ibland är drömmar helknasiga :' Drömde att jag var gravid med tvillingar. Ena föddes den 29e december men den andra ville vara kvar tills idag! Blev lite stressigt att hinna föda ut den innan tolvslaget så att barnen inte skulle vara födda olika år.. är ju inte ens möjligt tror jag att bara föda en och sen vänta i ett par dagar... 31 dec, 2017 10:21 |
|
Salem
Lärare |
31 dec, 2017 11:02 |
|
Borttagen
|
Det sitter en katt utomhus som stirrar på mig
31 dec, 2017 12:08 |
|
Frivolt
Elev |
Still sick : (
Hade tänkt äta middag med kompisar ikväll men det blir inge av :p så blir hemma, liggandes i soffan och kolla på bingolotto xD 31 dec, 2017 12:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Bingolotta är bra saker det.Still sick : ( Hade tänkt äta middag med kompisar ikväll men det blir inge av :p så blir hemma, liggandes i soffan och kolla på bingolotto xD 31 dec, 2017 12:28 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Bingolotta är bra saker det. Still sick : ( Hade tänkt äta middag med kompisar ikväll men det blir inge av :p så blir hemma, liggandes i soffan och kolla på bingolotto xD Haha jaa ibland xD 31 dec, 2017 12:29 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen